 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jakie graty do przekładki VR4 |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 11-12-2011, 14:36
|
|
|
Mario, powiem tak... kilkuletnie doświadczenie mi mówi, że należy sie wystrzegać następujacych opcji:
- automatu
- srebrnego metalika
- kombi
|
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-12-2011, 19:07
|
|
|
Automat, to jest to w czym się lubuję. Mój mentor powiedział, że powyżej 300 koni to już żaden automat nie ogarnie, a ja twierdzę, że sprzęgło hydrokinetyczne musi być bardziej odporne na temperaturę. Dlaczego. A ponieważ. Na szybkość przełożenia z jednego biegu na drugi wpływ ma nie tylko moment obrotowy, który jest ciężko przenieść z niższego przełożenia na wyższe ale też trzeba zwiększyć obroty w samym konwerterze, wtedy siła działająca na tarczki, które można by zmniejszyć i jednocześnie zwiększyć ich ilość myślę, ze o dwie i wtedy będzie git. Oczywiście tłok dociskający powinien mieć większą wydajność i moc. Wydajność się podniesie lepszym uszczelnieniem, a moc większym ciśnieniem, a to tylko regulacja regulatorów ciśnienia. W taki sposób uzyska się większą sprawność skrzyni, a jednocześnie większą odporność na działanie sił towarzyszących zmianom parametrów pracy skrzyni. Skrzynie automatyczne mają to do siebie że najbardziej zużywają się przy zmianie parametrów pracy. Nie przy samej pracy na danym przełoż4niu. Przy pracy takiej gra główną rolę temperatura i jakość oliwy. Ale zaraz o czym to ja zacząłem pisać? A, Swinks pisał, że wystrzegać się automata. Inwecs II w VR4 5 stopniowa skrzynka, wzorowana na "porsze" to niby dupa, to jest skrzynka wręcz bezawaryjna w porównaniu do nap. AISINa z opli czy innego badziewia.
Dalej co do koloru, to biała bestia to dopiero kolor. Biały nie skazitelny, a pod maską 350 kucy to jest piękne.
Niestety co do kombi to nie wiem co kolega ma na myśli. Uważam , że galant kombi jest najładniejszy z mitsubishi. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
Ostatnio zmieniony przez mario mario 12-12-2011, 02:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2011, 20:43
|
|
|
Z tego co pamiętam w Legnumie tak samo jak w europejskim Galancie jest INVECS II. Invecs III montowany był w nowszych Ewkach. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-12-2011, 02:08
|
|
|
Niechcący z rozpędu napisałem II zamiast II, ale tak naprawdę co niektórzy tą skrzynkę nazywali właśnie invecs III |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2012, 21:02
|
|
|
Tomkowi chodzilo o to ze srebrne automatyczne kombiaki to zwykle zardzewiale parchy.
Co do update'u automatu podnoszeniem cisnienia, zaopatrz sie w komplet polosi, dyfry itd. kilka kompletow w zaleznosci od intensywnosci jazdy.
p.s. co do angoli, mam 1997 rok w sedanie w serwisie, nadaje sie do generalnej regeneracji lakierniczej. koszt auta byl jedno cyfrowy (i trzy zera), a temat lakieru akurat w moim wypadku nie gral roli, ale jak ktos chce lalkie to tylko JP. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-04-2012, 07:06
|
|
|
Panowie , jak ja już nie kombinuję i niewiele zdziałałem. Szukam kombi z napędem na cztery, ale po lifcie, niestety nie ma takich. 2003 roczni to tylko sedany w wersji amerykańskiej, których najwięcej jest u naszych sąsiadów zza Buga. Miałem do kupienia rozbitego evo X w automacie, ale mój współinwestor się rozmyślił, a sam nie jestem w stanie wydać 60 tys na auto do przekładki. Jak nic innego nie wymóżdżę to pozostanie sprowadzić japońca i przerobić na Europę i dopiero wtedy decydować czy bebechy VR4 czy evo. Ten pierwszy to koszt 50 000 zł, druga opcja to 100000 zł. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-04-2012, 08:05
|
|
|
Japonia z przekladka to jakies 40-45.000 na gotowo. |
|
|
|
 |
|
|