[EA6A/W 2.0TD] Throtle Solenoid Valve System |
Autor |
Wiadomość |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-04-2011, 16:52
|
|
|
Milo, kawał dobrej roboty!
Wczoraj z rana przeczyściłem i rozrusząłem u siebie EGR ( zarówno EGR jak i korpus na którym jest przepustnica był zasyfiony do tego stopnia że otwór w przepustnicy nie był praktycznie drożny ). Dodatkowo wyczyściłem wtyczkę w zaworze ( była mocno zaśniedziała ). Teraz znowu poczekam do przyszłego weekendu i jak błąd wyskoczy będę działał dalej.
Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-04-2011, 22:13
|
|
|
Cytat: | Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną. | I jakie samozadowolenie... |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-04-2011, 23:17
|
|
|
Samozadowolenie to mam już teraz, bo do tej pory zawsze jak mówiłem, że ide do gatażu naprawiać samochód oznaczało,że to czego teoretycznie nie da sie sparolić, spatolę i będzie trzeba mnie sholować na lince holowniczej do mechanika:) |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 11-12-2011, 10:27
|
|
|
Odłączyłem wczesniej opisywany układ http://imageshack.us/phot...dsc00658bx.jpg/
Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-12-2011, 12:27
|
|
|
milo napisał/a: | Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41 |
Może inna rezystancja w niskich temp?
berlov, a u Ciebie wymiana pomogła? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 11-12-2011, 12:39
|
|
|
Owczar napisał/a: | Może inna rezystancja w niskich temp? |
Nie sądze... zimą się zaczeło i było zimno dobrze że jest już dobrze
[quote="Owczar"]berlov, a u Ciebie wymiana pomogła?[/quotz
Z tego co wiem to pomogła ale już sprzedał auto |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-12-2011, 17:00
|
|
|
U mnie pomogło wszystko naraz wiec trudno sprecyzować co tak naprawde było spaprane. Odstawiłem samochód do mechaniora na wymianę rozrządu i przy okazji poprosiłem go o dokładne wyczyszczenie dolotu ( razem z EGR i przepustnicą ) i wykasowanie błędów kompem. Przed odstawieniem wymeniłem tego solenoida który brałem od Ciebie i od tej pory był spokój. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-12-2011, 17:20
|
|
|
Porobiłeś wszystko i sprzedałeś? ;> |
|
|
|
 |
berlov
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 64 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-12-2011, 23:44
|
|
|
Porobiłem większość i sprzedałem. Tak szczerze to nie miałem do niego serca już, bo ciągle po mechanikach z nim jeździłem, a do tego sam wiesz, ze diesel to nie jest nalepszy silnik do tego wozu wiec i tak był bez perspektyw. Teraz śmigam A3 1.8 turbo i nic mi nie klekocze pod maską a do tego mam czym przycisnąć przynajmniej |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-12-2011, 23:50
|
|
|
berlov, dobry dobra decyzja |
|
|
|
 |
|