Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Owczar
07-05-2010, 10:35
[FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-09-2021, 07:59   

Załatw sobie gwintownik1, zwyczajowo gwint w kolektorze jest twarszy niż ten na sondzie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 15-09-2021, 15:30   

Cześć mam taki problem, że wycieli mi katalizator i przy okazji obydwie sondy.
W katalogu podają że są dwie sondy MD189008 MD339640 tylko która była przed katalizatoram a która za?
Przy okazji wiadomo że kata już nie będę instalować to czy stosować nadal te same sondy?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-09-2021, 18:36   

MD189008 - regulacyjna
MD339640 - diagnostyczna

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
_sese_ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-04-2022, 20:35   Jak długi klucz do odkręcenia sondy przy grodzi ?

Cześć Mitsumaniacy.

Jak w temacie.
Sonda już w domu ale okazało się że klucza nie mam odpowiedniego.
Jest ich kilka rodzajów a nie chcę kupić złego.
PoMOCY
;)
Pozdrawiam wszystkich dbających o niestety coraz rzadsze już REKINY SZOS:)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-04-2022, 08:27   

_sese_, https://allegro.pl/oferta/yato-nasadka-klucz-do-sondy-lambda-22mm-yt-1753-10750944705
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2022, 08:28   

Trzeba zmierzyć sondę i dopasować klucz...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
_sese_ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 v6 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-04-2022, 14:11   

Dzięki Hugo.
Dziś zamawiam. jutro wymieniem :)

Marcino
Piszę to bez jakiejś szczególnej zajadłości, raczej z uśmiechem jako polemikę raczej.

Istnienie takiego forum ma sens wtedy kiedy ludzie z większym doświadczeniem dzielą się wiedzą z tymi którzy go nie mają, pomagając sobie nawzajem..
Oczywiście, że mógłbym iść, zajrzeć pod maskę i zmierzyć sondę. Tylko po co skoro tutaj jest tyle osób, które już to zrobiły i są na forum i dzielą się wiedzą.

Postęp jest możliwy kiedy ułatwiamy tym co przychodzą po nas osiągniecie tych samych rzeczy, które nas wcześniej spotkały, w krótszym czasie lub mniejszym wysiłkiem.

Także bardzo Ci dziękuję za Twój komentarz tak wiele wnoszący do odpowiedzi na moje wcześniejsze zapytanie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2022, 15:22   

Myślałem ze masz sondę w ręce. Czasem ludzie zamiast coś sprawdzić lubia zadać pytanie i czekać na gotową odpowiedz która wydaje sie banalna majać choć troszkę włąsnych checi i inicjatywy.
Ja u siebie zwykłym kluczem odkreciłem jak tłumik wymieniałem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-04-2022, 15:49   

A co będzie, jeśli poprzednik jechał budżetowo, kupił tani zamiennik sondy, z nie wiadomo jakim rozmiarem ?
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2022, 16:10   

Jacek, skoro stara uszkodzona to można ja nawet kluczem do rur odkręcać :)
Albo odciąć kabel i założyć nasadkę.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-04-2022, 15:25   

Oczywiście że można :wink: Tylko po co wtedy pytać o rozmiar klucza....
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-04-2022, 16:09   

jacek11 napisał/a:
Oczywiście że można :wink: Tylko po co wtedy pytać o rozmiar klucza....

Jacek, ty, ja i wielu jeszcze na tym forum to stara gwardia. Robi i myśli na bieżąco. Czesc osob jest inna zapobiegliwa, wola wiedzieć wcześniej aby nie było niespodzianek. Moze brakuje doświadczenia.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 12-04-2022, 21:39   

Ja tu tylko patrzę :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Turtles 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022
Posty: 28
Skąd: Zamość
Wysłany: 08-03-2023, 00:24   

Witam czy ta sonda będzie dobra?
Wycięty kata . Sonda za kata. Galant rocznik 99
https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda-denso-dox-0312-md348460-12903264482
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10712
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-03-2023, 09:54   

A co się dzieje ze sondę wymieniasz ?
Jak wyciołeś katalizator i sie świeci to normalne.... trzeba ja lekko odsunać na tulejce i bedzie git na desce, różnie to na przeglądzie moze być.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.