Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
07-03-2010, 13:39
Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
arxel4 
Mitsumaniak

Auto: była corolla / jest LANCER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2017, 16:12   

Witam wszystkich,
pytanie ile kosztują klocki i tarcze na przód do Waszego Lancera?

Moi "mechanicy" zakupili Boscha (nazwy musiałbym poszukać) za ok 280 - 300zł + 100zł wymiana.

A jak u Was to wygląda?
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 13-10-2017, 18:45   

Ja za komplet na przód zapłaciłem około 1500 zł bez kosztów wymiany. :mrgreen:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Gregix 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 2008 sedan
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 47
Skąd: Killarney
Wysłany: 13-10-2017, 22:57   

Mnie klocki i tarcze kosztowały jakoś odpowiednik 760-780zł z wysyłką.
Dokupiłem smary, farbę i trochę doszło...sam robiłem. Robocizna tu jakoś z 200-300zł by była, więcej jakbym chciał "pomagać" :) no i malowanie też by podniosło cenę.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2017, 14:29   

To obaj przepłaciliście :P :P :P :P :P
W tej cenie mielibyście swap hamulców na te z RA/OutII :wink:
A tak serio to chyba lekka przesada wywalać kasę na super hamulce a potem ich w pełni nie wykorzystywać. :roll: ale też z drugiej strony nie wolno kupować tanich no name części :shock:
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
reneyvan 
Forumowicz

Auto: MMC Lancer 1.8 Intense SD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 123
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 22-10-2017, 10:25   

Chcę wymienić tarcze i klocki.
Znalazłem sprzęt firmy A.T.E.
Warto?
Mam Lancera 1.8 Intense z 2011 roku:

http://www.iparts.pl/prod...-6741-3394.html
 
 
 
Sushi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CX_A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 91
Skąd: 22
Wysłany: 22-10-2017, 13:23   

ATE to jeden z najlepszych zamienników z niższej półki. Niewiele odbiegający od najtańszych EBC i na pewno lepsze od TRW. Więc warto jeśli nie chcesz ładować więcej kasy.
 
 
coni940 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-10-2017, 20:24   

Gregix napisał/a:

plus pomalowanie
Wrzucenie nówek EBC standard(oczyszczone wcześniej i przemalowane na srebrny farbą do +800C) czarny mi się nie podobał.

Gregix, a czy przypadkiem ta czarna powłoka na tarczach to nie jest powłoka antykorozyjna? z tego co pamietam na opakowaniu tych tarcz EBC było napisane zeby ją tylko delikatnie odtłuścić jakimś brake cleanerem, ale należy ją zostawić na tarczy. tez mam EBC standard i u mnie po paru dniach hamowania, w miejscu styku tarczy z klockiem ta powłoka sie starła, ale została tam gdzie tarcza styka się z piastą, więc nie powinno w tym miejscu rdzewieć. a od przodu tarczy (ta czesc co widac przez felgę) tarcza jest teraz srebrna, pięknie błyszcząca, nie ma ani śladu tej czarnej powłoki.

dodam jeszcze cos od siebie w tym wątku - jeżdżę już kilka miesięcy na zestawie: ebc standard + green stuff na przod oraz tarcze ATE + klocki textar na tył. co do jakości hamowania - dobrze hamują, nie czuje co prawda jakiejś diametralnej roznicy w sile hamowania, ale jest ok. na pewno sa ciche i nie pylą, mysle ze moge spokojnie polecic taki zestaw.
 
 
Gregix 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 2008 sedan
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 47
Skąd: Killarney
Wysłany: 23-10-2017, 21:59   

Wiem wiem

Co do break cleanera użyłem takiego że to czarne też złaziło(prócz środka, tam nie używałem) a że i tak miałem w planie pomalować całość srebrną to...
Przynajmniej syf tak się nie trzyma ich. Jedyne co tera pyli to rdza...jak zacinało tu ostatnio to masakra...tarcze obojętnie jakie po 20min całe w rdzy...
Grunt że wygląda i hamuje :)
 
 
arxel4 
Mitsumaniak

Auto: była corolla / jest LANCER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2017, 11:28   

Nie słyszę przeciwskazań, zatem cenowo i jakościowo Bosch nie wydaje sie zły :)
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 26-10-2017, 12:50   

tyku napisał/a:
Ja za komplet na przód zapłaciłem około 1500 zł bez kosztów wymiany. :mrgreen:


Tarcze- SP Performance Drilled & Slotted Silver F53-037-P
Klocki- Hawk Performance LTS HB435Y.622


Mam ten sam zestaw gdzieś od półtora roku.
Jak dla mnie bezpieczne, ciche i czyste.
Jednym słowem genialne :-)

Jedyna "wada", to trzeba je trochę rozgrzać, kilka spokojnych hamowań wystarczy.
Potem zwykłe hamulce chowają się. :mrgreen:

Czy warto? Tak. :rolleyes:

[ Dodano: 26-10-2017, 12:52 ]
grzesiopol napisał/a:
A tak serio to chyba lekka przesada wywalać kasę na super hamulce a potem ich w pełni nie wykorzystywać.
A tego to nie zrozumiałem. W jaki sposób nie wykorzystuje się w pełni hamulców? :shock:
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2017, 12:58   

.swat. napisał/a:
A tego to nie zrozumiałem. W jaki sposób nie wykorzystuje się w pełni hamulców?


Ja np. hamuję tylko do 2/7 skoku hamulca. Czasami do 5/9.. :twisted:
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 26-10-2017, 13:04   

No i?
 
 
coni940 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2017, 18:44   

.swat. napisał/a:

grzesiopol napisał/a:
A tak serio to chyba lekka przesada wywalać kasę na super hamulce a potem ich w pełni nie wykorzystywać.
A tego to nie zrozumiałem. W jaki sposób nie wykorzystuje się w pełni hamulców? :shock:


koledze chyba chodziło o to, ze o ile nie jeździsz tym autem po torze albo nie startujesz nim w wyścigach, to w normalnych warunkach (miasto, trasa, nawet autostrady polskie) hamulce z niższej półki zrobią te samą robotę tylko za ułamek ceny tych wypasionych. plus fakt, że sportowe zestawy jednak są dedykowane do innego typu jazdy, wiec zazwyczaj wymagają rozgrzania zanim osiągną 100% swojej skuteczności.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-10-2017, 23:14   

Ot mądrego warto posłuchać.
Pierwszy pytanie co chcemy uzyskać?
Drugie jak jeździmy ?
SWAP na hamulce z RA/OutII, tarcze i klocki np. brembo a skuteczność i cena taka sama jak
.swat. napisał/a:
Tarcze- SP Performance Drilled & Slotted Silver F53-037-P
Klocki- Hawk Performance LTS HB435Y.622
z tą różnicą, że potem płacimy tylko za brembo standard, czyli o wiele mniej.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 27-10-2017, 09:55   

coni940 napisał/a:
koledze chyba chodziło o to, ze o ile nie jeździsz tym autem po torze albo nie startujesz nim w wyścigach, to w normalnych warunkach (miasto, trasa, nawet autostrady polskie) hamulce z niższej półki zrobią te samą robotę tylko za ułamek ceny tych wypasionych.


Często stosowanie hardkorowych klocków może znacznie obniżyć jakość hamowania przy niedogrzanych hamplach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.