Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
14-08-2007, 22:56
[EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-04-2018, 21:03   

na parownik oczywiście
filtr się wymienia obowiązkowo

można też przez rurkę wprowadzić w nawiewy i dozować wyciągając wężyk - jednak ja tego nie robię, dzięki temu 1 spraj wystarcza mi na 2 auta
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 22-04-2018, 12:22   

parownik jest przy filtrze ? dzięki za pomoc !
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-04-2018, 18:38   

tak jest zaraz za filtrem patrząc na to jak przepływa powietrze
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-04-2018, 14:36   

Zna ktoś wymiaru oringów potrzebnych w układzie klimatyzacji tych do skraplacza i do osuszacza?
Czy to jakies specjalne ? Zielone?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-04-2018, 21:12   

do osuszacza są ćwierć calowe, skraplacza nie pamiętam niestety
oryginały kupiłem od Jackie do sprężarki, pozostałe mam zamienniki dobrane po średnicy
 
 
heaven 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-05-2018, 15:35   

Orientuje się ktoś z jakim momentem dokręcać śruby do osuszacza i czujnik ciśnienia w osuszaczu? Nie ma w manualu, nie mogę znaleźć nigdzie :roll:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-05-2018, 15:49   

Skoro są tam oringi to pewnie z wyczuciem :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 22-05-2018, 10:29   

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaki pasek do klimatyzacji siedzi w moim samochodzie?
_________________
28.04.2014 [*]
Ostatnio zmieniony przez Sunderland86 22-05-2018, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-05-2018, 11:27   

Wg. ASA: 5PK1330.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 22-05-2018, 13:18   

Dzięki Bizi78 :wink:
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 12-06-2019, 23:19   

Jak bardzo zimne powinno być powietrze z nawiewów przy włączonej klimie? Klima działa cały czas na max'a a powietrze z nawiewów jest tylko lekko chłodne. U znajomego w CR-V IV generacji jest na prawdę zimne, że można zamarznąć na dłuższą metę, a u mnie w Galu szału nie ma i w upale i tak jest ciepło, nawet jak oba nawiewy ustawię na siebie.

Co może być powodem tak słabej wydajności?

Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-06-2019, 23:30   

Poniżej masz info z manuala dla manualnej klimy w galu.



-Fenek- napisał/a:
Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.

A szczelność była sprawdzana, bo może mało czynnika w układzie zostało.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 12-06-2019, 23:40   

Hmm, 4-6,5*C przy 35 otoczenia, to już powinno łapy faktycznie mrozić :/

Nie, szczelność nie była sprawdzana, ale zastanawia mnie czy teoretycznie mógłby to być zasyfiony parownik albo jakiś inny element nie domaga, coś, co łatwo sprawdzić. Bo poza tym i filtrem kabinowym nic nie było ruszane od lat.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-06-2019, 23:48   

-Fenek- napisał/a:
Przypomnę tylko, że w zeszłym roku był wymieniany kompresor na używany, bo w poprzednim się wysypały łożyska, wymieniony osuszacz i nabijana klima.

Po takich wymianach powinna być sprawdzona szczelność klimy i to nie tak przez 10 min, tylko przez parę ładnych godzin, czego większość fachofcuf nie praktykuje :wink: .
Jeśli miałeś nabitą klimę z kontrastem to trzeba sprawdzić lampą czy nie masz gdzieś wycieków.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 12-06-2019, 23:59   

Bizi78, ja jak teraz sprawdzałem szczelność klimy to przez prawie miesiąc jeździłem z azotem nabitym do 8 barów (kompresor odłączyłem :p ). Po miesiącu dopiero klima została nabita czynnikiem.
Przez klika godzin to ciężko idzie coś znaleźć, no chyba że jest gdzieś poważny wyciek.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.