Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Immobilajzer
Autor Wiadomość
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-11-2016, 18:48   Immobilajzer

Witam. Mam problem z immo podczas wymiany drzwi i zamka prawdopodobnie włączył się alarm. Kontrolki się świecą jak przelaczal żeby odpalił to nawet rozrusznik nie kręci i tyrkota coś przy stacyjce. Da radę to samemu zrobić? Albo gdzie tego szukać ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-11-2016, 21:24   

Raczej problem z rozładowanym akumulatorem, albo zblokowanym rozrusznikiem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-11-2016, 16:38   

Od czego mógł się zablokować rozrusznik i jak go odblokować?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-11-2016, 17:45   

Cytat:
i jak go odblokować?

Doraźnie można walnąć z czuciem młotkiem 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 13-11-2016, 18:56   

Audiox napisał/a:
i jak go odblokować?

Najlepiej rozkręcić. Ale nie podejrzewam że od wymiany drzwi padł rozrusznik. Chyba że wcześniej się już coś działo. Ja obstawiam alarm.
A odpinałeś aku przed wymianą zamka? Podejrzewam że wymieniałeś centralny w drzwiach?
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-11-2016, 19:58   

Zacznij od sprawdzenia akumulatora
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-11-2016, 22:18   

Nie mam co sprawdzać aku bo jest 100% dobry. I co z tym alarmem zrobić ? Można jakoś samemu odblokować ? Muszę jeszcze sprawdzić jak założę stare drzwi czy odpali .
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 14-11-2016, 20:28   

A zmieniałeś zamki czy przełożyłeś całe drzwi? Może w nowych drzwiach wiązka jest uszkodzona i sieje zamęt.
Jeśli nie przełączyłeś alarmu w stan serwisowy przed rozpinaniem kabli, alarm mógł pomyśleć że jest to kradzież i zablokował zapłon.
Może gdzieś wygooglaj jak odblokować alarm.
Można wywalić alarm tylko trzeba patrzeć po kablach, bo któryś od zapłonu będzie przecięty i trzeba będzie połączyć, albo co gorsze może być spięty z immo i nie będzie chyba wtedy tak łatwo :evil:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-11-2016, 15:29   

Zmieniłem całe drzwi i że starych przelozylem tylko zamek. Mój błąd bo mogłem odpiac aku i wymienić wtedy ale tak wychodzi jak człowiek nie ma czasu i robi na szybko. Pożarem gdybym wiedział że ma alarm to na pewno bym odpial aku. Jakoś rozpoznam jak będzie alarm wyglądał bo z przerobieniem kabli i rozebraniem deski to nie ma problemu.
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 15-11-2016, 21:36   

Jak odepniesz aku to alarm też łapie to za kradzież, powinieneś mieć kluczyk do centralki do przełączania w tryb serwisowy (w przypadku dokładanych alarmów, nie wiem jak fabryczne, ale chyba w tych rocznikach nie było)
Jak znajdziesz centralkę to jak pójdziesz po kablach to go wytniesz.
Ja miałem dokładany alarm, centralka była pod maską, a cały makaron wchodził pod kierownicę, tam były kable pocięte i przez przekaźniki połączone z zapłonem.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2016, 08:39   

Czyli przy centralnym iść po wszystkich kablach i patrzeć które idą pod mache albo kiere?
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 17-11-2016, 23:23   

Nie, nie, nie, źle mnie zrozumiałeś. :? Znajdź CENTRALKĘ od alarmu, najprawdopodobniej pod maską i od niej jak pójdziesz po wiązce to wytniesz alarm, albo znajdziesz kable od zapłonu. Ja miałem pocięte te, które doprowadzały prąd do stacyjki (do rozrusznika, zapłonu i pompy) (do zasilania reszty, deski, kontrolek jest drugi) do nich był dopięty przekaźnik od alarmu
W dziale "download" jest schemat elektryki do Gala, najlepiej to wydrukować, powinien pomóc.
Wrzuć jakąś fotkę z pod maski.
Centralny zamek masz z pilota otwierany :?: czy tylko z klucza :?:
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Audiox 
Forumowicz


Auto: Galant'96 2.0 V6 E54A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-11-2016, 11:07   

Tylko z klucza a centralne jakaś miałem pod kierownica bo z 6 lat temu jak go kupiłem to miałem takie cudo i pasuje żeby podpiąć pod kierownica rozrusznik ruszył ale chyba paliwa nie podaje
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 21-11-2016, 22:19   

Audiox napisał/a:
chyba paliwa nie podaje

Prawdopodobnie alarm jest tak spięty że odpina rozrusznik, pompę paliwa i zapłon, albo z kabla co idzie na rozruch jest zasilana pompa paliwa, nie pamiętam dokładnie bo dawno nie studiowałem schematu elektryki.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.