Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana blokady LSD na pneumatyczna ORY
Autor Wiadomość
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-01-2017, 22:59   Wymiana blokady LSD na pneumatyczna ORY

Witam...
Interesuje mnie jak by wygladał taki przeszczep. Mam blokade mostu LSD, a interesuje mnie wstawienie oryginalnej pneumatycznej blokady R/D Lock.


1. Czy mozna to zrobic pozostawiajac tylny most - wymiana bebechów (są takie dyfry z przełożeniem 4.6 i pneumatycznym R/D lockiem oryginalnym?)


2. Czy trzeba wymienic mosty przod/tył... na przleozenie 4.8 lub 5.2 z RD/Lockeim....

Pozdro600
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 19-01-2017, 11:44   

Tak są takie mosty z przełożeniem 4.6 i blokada pneumatyczna . W krótkim 2.5 Dieslu Manualu . Wiem bo miałem taką .

Myślę że można przełożyć sam środek , upewnił bym się tylko co do długości półosi bo w lsd może być troszkę inna.

Zmianę przełożeni można było by rozważ przy montażu większych kół. Ale jak są standardowe do max 32" to nie widzę sensu .
Przy zmian przełożę , przedni most trzeba kupować od razy z lewa półosią bo w 4.6 jest cieńsza półoś, dokładnie to frez w mechanizmie ma mniejszą średnice
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-01-2017, 17:04   

dyzioo napisał/a:
Czy mozna to zrobic pozostawiajac tylny most - wymiana bebechów
http://www.expedycja.pl/s...-pajero-v20-60/ co prawda dedykowana do L 200 ale rozpoznaj parametry :) i cenę :shock: Mam zamontowaną i uważam że niepotrzebnie to zrobiłem->> użyta może 3-4 razy. Dobrze że w przypływie twórczej działalności zmotania nie wstawiłem jeszcze blokady na przód. Tutaj chyba jednak powstrzymała mnie, i dobrze :) , cena :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
waskii87 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 bmw ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-01-2017, 18:37   

Ja w krótkim 2.8 mam przełożenia 4.6 z blokadą. A może wie ktoś od jakiego modelu będą pasowały wolniejesze mosty. Na co zwrócić uwagę przy zakupie żeby wszystko pasowało.
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 19-01-2017, 21:23   

waskii87 napisał/a:
Ja w krótkim 2.8 mam przełożenia 4.6 z blokadą. A może wie ktoś od jakiego modelu będą pasowały wolniejesze mosty. Na co zwrócić uwagę przy zakupie żeby wszystko pasowało.

Ciekawa sprawa ; ja wszystkie 2.8 widziałem z przełożeniem 4.875. ale możne są i ciekawsze modele :D

Taka tabelka z przełozeniami w Pajero.

Mitsubishi
Pajero 2
2.5D man.– 4.625, 2.5D auom. – 5.29,
2.8D - 4.875
3.0B - 4.875 4.875
3.0B Cabrio - 4.64
3.5B - 4.625

Mosty są ze sobą zamienne , można przekładać . Poza 3.5 Benzynowym silnikiem bo tu jest coś zupełnie innego grubsze półosie , wiadomo moc :D

[ Dodano: 19-01-2017, 21:38 ]
jawaldek napisał/a:
Mam zamontowaną i uważam że niepotrzebnie to zrobiłem->> użyta może 3-4 razy. Dobrze że w przypływie twórczej działalności zmotania nie wstawiłem jeszcze blokady na przód


Ja mam fabryczną i bardzo chwale , używam w tygodniu co najmniej 2-3 razy . Przedniej brakuje , ale może to dlatego że miałem okazje pojeździć Mercedesem G z 3 blokadami . Fakt że z zapiętymi blokadami auto nie skręca , ale za to wyjeżdża z nie jednej opresji na kołach . A tak to pozostaje wyciągarka . :D

Ciekawa koncepcja Blokady w Pajero :shock: w przednim moście wykorzystująca przesówke rozłączania półosi
https://www.youtube.com/watch?v=Wx0d5H7xdHs
pytanie tylko jak z wytrzymałości samego kosza satelitów .
Ale trzeba przyznać Rosjanom ze takie rzeczy tylko oni potrafią .
Gdybym miał jeden wolny most bym przetestował
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
waskii87 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 bmw ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-01-2017, 22:57   

Dzięki za zainteresowanie. Gdzieś czytałem że w zależności od silnika są różne grubości półosi i frezy inne. A wolałbym przekładać srodek.
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-01-2017, 23:32   

Jak poznam most z blokadą pnematuczną??wiem ze jakis wężyk musi być od góry..??z lewej czy prawej strony patrzac na most od tyłu?
A jak poznać sam dyfer jak juz jest wyjęty z mostu?? Czym się różni dyfer LSD od dyfra z blokadą pnematyczna. Da rade je rozróżnić gołym okiem??

Co by nie kupić takiego samego co mam
PS
Piszesz ze mosty są zamienne.. czyli bez różnicy czy to bedzie z wersji long czy 3d...?

Pozdro600
 
 
Kamila_Urszula 
Forumowicz

Auto: Pajero ll 2,8 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 22 Paź 2016
Posty: 32
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 20-01-2017, 09:28   


 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-01-2017, 21:00   

Mądrego to dobrze posłuchać... dziekuje za odpowiedzi wyżej...
Sam znalazlem roznice miedzy LSD a R/D Lock i gołym okiem szczerze to DUPA.. czujnik i węzyk powietrza...
Różnice w budowie



Z obrazka jak widze... to nie wystarczy sam dyfer wymienić...aby sie pozbyć LSD to musze most wymienić z dyfrem..?? Dobrze czytam obrazek..???

Jak tak.. to ma ktoś most z dyfrem... 4.6 przełożenie... :)
Pozdro
 
 
Kamila_Urszula 
Forumowicz

Auto: Pajero ll 2,8 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 22 Paź 2016
Posty: 32
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 22-01-2017, 00:21   

dyzioo napisał/a:

Jak tak.. to ma ktoś most z dyfrem... 4.6 przełożenie... :)
Pozdro


Jeżeli gość ma tyle klamotów co na fotce
to tam trzeba dzwonić

http://allegro.pl/most-ty..._id=201#thumb/1
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-01-2017, 01:53   

jak to sie mowi im dalej w las.....

Znalazłem dyferencjał z blokadą.. tylko przełożenie ma 4,636 (51/11)
tylny dyferencjał 4,636

U mnie jest jak wół napisne na tabliczce 4,625 (37/8)

Teraz pytanie czy to jest dyferencjał z PAjero? Czy z Pinina...?? różnica tych tysiecznych po przecinku nie jest za duża.. ale czy to zagra z przednim przełożeniem i czy to bedzie na zasadzie PLUG and PLAY??
Co to za przełożenie 4,636......?? :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.