[C62A 1.5] złącze diagnostyczne lancer kombi rok 1990. |
Autor |
Wiadomość |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-03-2007, 18:30 [C62A 1.5] złącze diagnostyczne lancer kombi rok 1990.
|
|
|
PO WŁACZENIU ZAPŁONY KONTROLKA CE.NORMALNIE GAŚNIE .SILNIK PRACUJE JAK TRZEBA.PO DŁUŻSZEJ CHWILI -NIE 5 SEK.ZAPALA SIĘ PONOWNIE I NIE GAŚNIE.GDZIE ZNAJDUJE SIE GNIAZDO DIAGNOSTYCZNE W TYM MODELU.JEST TO LANCER KOMBI 1500 12V ROK 1990. |
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-03-2007, 00:17
|
|
|
Koło gniazda bezpieczników w kabinie - nad lewą nogą kierowcy.
Zdjęcie na stronie Krzyżaka.
Przynajmniej jest tam w znakomitej większości Mitsu. |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-03-2007, 11:55
|
|
|
JAK BY TAM BYŁO TO NIE ZADAWAŁBYM PYTANIA.CZY ISTNIEJE JESZCZE INNA LOKALIZACJA TEGO ZŁĄCZA????? |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2007, 13:25
|
|
|
wtrysk czy gaźnik ?
Jeżeli gaźnik to nie ma złącza. Niestety w manualu nie mogę niczeg takiego odnaleźć dla wersji z wtryskiem. Być może manual nie pełny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 10-03-2007, 15:26
|
|
|
kombi było w budzie jak C10.. (kanciaty) ale czy na gaźniku?? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-03-2007, 18:08
|
|
|
jest to lancerek kombi c10 1500benzyna 12v na pełnym wtrysku |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-03-2007, 00:23
|
|
|
Złącze można wysunąć i nie będzie się trzymać puszki bezpieczników. Wtedy dyndać się będzie na kabelkach w promieniu około 20cm od puchy bezpieczników.
Chyba że ktoś je wogóle wyciął, ale wątpię. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 13-03-2007, 16:30
|
|
|
tomusn napisał/a: | kombi było w budzie jak C10.. (kanciaty) ale czy na gaźniku?? | C12 na wtrysku 4g15
v8 90r. v12 napewno na wtrysku -- zlacze tak jak pisze josie, /u mnie/. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Bartnik [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2007, 22:42
|
|
|
Mam ten sam model z tego samego rocznika. Wtyk diagnostyczny znajduje się przy ECU.
Sam ECU znajduje się na samym dole konsoli przy podłodze i przy ściance silnika. Dostęp do niego jest od strony pasażera. po odgięciu wykładziny ukaże się obły czarny plastik. Po odkręceniu dwóch wkrętów plastik można zdjąć i zobaczymy ECU i przewody dołączone do niego. Posuwając się po wiązce kabli w kierunku ścianki dosilnikowej zobaczymy biały wtyk diagnostyczny na bardzo krótkim kablu. Ma on trzy piny, z czego dwa (1 i 12) służą do diagnostyki za pomocą diody świecącej czy innych patentów. Sprawdziłem go diodą i działa poprawnie. Pozdrawiam i życzę sukcesów, Bartnik. |
|
|
|
 |
|