Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.8 padniete wtryski
Autor Wiadomość
mapcel 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 13
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 29-01-2017, 09:15   Carisma 1.8 padniete wtryski

Witam, mam problem z jazdą na gazie, na benzynie jest wszystko ok. Kable, cewki, świece sprawdzone. Przy dodawaniu gazu samochód dławi, jakby zalewa. Podnosząc maskę słychać głośna pracę wtryskiwaczy (jakby obijanie metalu o metal, czyli gumek już nie ma i mam do wyboru albo zestaw naprawczy albo zakup nowej listwy. Gaz to stag4, wtryskiwacze czerwone valtec. Gazownik mi powiedział 400zl+ za wymianę i szczerze mu podziękowałem. Listwę można kupić za 120 zł, a zestaw naprawczy za 40 zł. Mam tutaj pytanie, kupując zestaw naprawczy trzeba wszystko skalibrowac, jak wygląda to w przypadku zakupu nowej listwy? Planuje zakup nowszego wozu, jednak na razie jestem zdany na carisme, czy taka seryjnie nowa listwa jest w stanie przejechać bezproblemowo bez kalibracji 20-30tys?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-01-2017, 09:03   

Kup lepiej ACW01 lub lepiej ACW02 bo Valdemary do naszych aut średnio się nadaję i żeby to na nich dobrze chodziło to trzeba je dokładnie i odpowiednio skalibrować. Dodatkowo obecne Valteki w porównaniu do tych z przed kilku lat to straszny szajs i same potrafią się rozkalibrować po między sekcjami już po około 10 tys km.
Dołóż lepiej do tych ACW02, dysze kalibracyjne rozwierć w nich na 2,8mm i na nowo wyreguluj instalację po takiej wymianie i nie będziesz czuł różnicy czy jedziesz na benzynie czy na gazie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.