 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
problem na wysokich obrotach |
| Autor |
Wiadomość |
LEON1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2007, 18:47 problem na wysokich obrotach
|
|
|
Witam wszystkich maniakow tszech diamento. Mam problem z moim coltem mianowicie przerywa na duzych obr. gdy wciskam do konca gaz. moze to byc zapchany filtr paliwa ? (martwie sie o mojego coltaska) |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21974 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-03-2007, 19:40
|
|
|
| LEON1 napisał/a: | | moze to byc zapchany filtr paliwa ? | Może. Poza tym: filtr powietrza, świece, kable WN, aparat zapłonowy, ECU, nieszczelności w układzie dolotowym...itd. Zaczynamy od rzeczy najprostszych i najtańszych. |
|
|
|
 |
LEON1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2007, 19:58
|
|
|
| problem wystapil od momendy gdy wyjezdzilem praktycznie cale paliwo.. ale fakt faktem w wilgotne dni odczowalem rowniez przerywanko juz na nizszych obrotach. czyscilem ostatnio kopulke. Byla silnie zabrudzona a na koncowkach kabli byla sniedz.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21974 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-03-2007, 20:36
|
|
|
| LEON1 napisał/a: | | problem wystapil od momendy gdy wyjezdzilem praktycznie cale paliwo.. | To może być zbieg okoliczności. Zostawmy to na razie. | LEON1 napisał/a: | | w wilgotne dni odczowalem rowniez przerywanko juz na nizszych obrotach. czyscilem ostatnio kopulke. Byla silnie zabrudzona a na koncowkach kabli byla sniedz.. | Proponuje ją wymienić. Kosztuje kilkadziesiąt pln (przy okazji kup palec rozdzielacza-koszt kilkanaście pln) i zobacz czy będzie poprawa. Na razie tyle. Możesz jeszcze sprawdzić w nocy czy kable WN "nie świecą". Czyli czy nie mają przebić. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24525 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-03-2007, 20:37
|
|
|
| W Gdyni z kolega prowadze mini-warsztat. Mozemy sprobowac zajac sie Twoim Coltem. |
|
|
|
 |
LEON1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2007, 21:02
|
|
|
Jestem ponownie. Musiałem zmienić mniejsce(zerwać się z pracy) Dzisiaj jest dobra okazja żeby sprawdzić kabelki. Mam nadzieje że to w tym zalega problem. Przed chwilą zrobiłem rundkę misiem i teraz było wszystko elegancko - muszę chyba z nim pogadać Kolego z Gdyni.. Gdzie znajdę wasz warsztat?? Rozumie ze tuningem rowniez sie zajmujecie? a moze jakies czesci?? |
|
|
|
 |
|
|
|