| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Zmiana sprężyn na obniżające  - Galant 98r,  2,0 GLS Kombi. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Mateusz25   Forumowicz
 Matthew
 
 Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Sie 2012
 Posty: 47
 Skąd: Koszalin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-02-2017, 10:36   Zmiana sprężyn na obniżające  - Galant 98r,  2,0 GLS Kombi. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Odświeżam temat, bo u żadnego z dostawców nie mogę się doprosić o konkretną informację. Chcę w swoim Galu zamontować sprężyny obniżające zarówno z tyłu i z przodu.
 Z dostępnych za rozsądną cenę są MS TECHNIK, ale dla wersji Kombi z NIVO niestety (u mnie nie ma NIVO), oraz JAMEX dla wersji SEDAN z silnikami 2,5 V6,  2,4 GDI, i EIBACH E6028-140
 również dla wersji 2,5 V6,  2,4 GDI. Jak ma sie to do Kombi, podobno w Eibachu można montować w wersji Kombi, dedykowanej jednak dla Sedana. Ile jest w tym prawdy?
 Jednocześnie chcę zachować seryjne amortyzatory, tył Kayaba Exel G, poliuretany, przód - nie wiem, wahacze prócz górnych wymienione na nowe 1,5 roku temu.
 Auto po długiej przerwie przygotowuję do wyjazdu i użytkowania ( remont blacharki, podwozia, ukł. hamulcowego i jeszcze inne)
 Pozdrawiam
 
 [ Dodano: 08-02-2017, 13:25 ]
 Poszperałem  i znalazłem w katalogu MTS Technik sprężyny do wersji 2,5 V6,  2,4 gdi - sedan, oraz dla Sedan z silnikiem 2,0 - jedno i drugie dla wersji bez NIVO. Zawieszenie w Sedanie i Kombi jest przecież takie samo w tym roczniku, różni się owszem masą dla Kombi 100 kg większą .
 W takim razie zakupując zestaw dla Sedana z silnikiem 2,5 V6,  2,4 GDI nie będzie wtopy dla mojego Gala 2,0 GLS tyle ,że w Kombi.  Jeśli pisze bzdury, niech mnie ktoś oświeci...
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ Mam nadzieję pokochać tę furę.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | tomasek   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC60  MINI ONE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 28 razy
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 7250
 Skąd: stolica wschodu
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |