 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] co to jest? |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 10-04-2007, 17:22 [E33A 2.0] co to jest?
|
|
|
w trakcie wymiany filtra paliwa poogladałem sobie dokładnie silnik i zaciekawiła mnie jedna rzecz, mianowicie obok czyjnika temperatury sterujacego ssaniem i czujnika temperatury idacego do licznika na wskażnik a dokładnie pod nimi jest cos takiego wkrecanego do tego samego kominka na śrube 17 chyba , wychodza z tego dwa wezyki , które ida dalek jeden do zaworu chyba erg który jest w kolektorze a drógi do tego metalowego prostąkątnego dolotu powietrza nad listwa wtryskową i w związku z tym mam pytanie czy moze ten czujnik czy co to jest ma wpływ na niedziałanie w moim wozie ssania? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-04-2007, 21:28
|
|
|
tak na czuja (bo opis sredni ) - to termozawor, ktory powoduje, ze egr otwiera sie tylko po przekroczeniu przez auto ok. 50* C |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2007, 16:02
|
|
|
gdy EGR jest caly czas otwarty, to moga byc problemy z uruchomieniem zimnego auta
silnik krokowy ma oczywiscie duzy wplyw na ssanie - bo otwiera szerzej przepustnice przy zimnym silniku
w tym silniku (4G63 SOHC 8v) krokowy nie jest tak skomplikowany (ma 1 uzwojenie i jest silniczkiem liniowym), wiec rzadko pada - mozesz zmierzyc jego rezystancje, wykrecic i sprawdzic w jakim stanie jest przekladnia slimakowa ktora steruje - czy tryby nie sa wytarte itp. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:16
|
|
|
więc jeśli egr nieotworzy sie to silnik cięzko zapalić? to moze byc to bo niemoge go własnie zapalic jak zimny kręce i kręce i po 10 czasem więcej podejśc robie az łaskawie załapie ale i to niemoga dać gazu bo mi zgasa sam musi sie troszke rozgrzać na bardzo małych obrotach pracuje,. Wiec co proponujesz zrobić? Coś koło zaworu erg czy krokowego ?
[ Dodano: 11-04-2007, 18:11 ]
jeszcze jedna ciekawostka, pod filtrem paliwa cos takiego jak mała beczułka coż to jest? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:37
|
|
|
ja bym na probe EGR zaslepil - tak, jak to opisalem na mojej WWW
a to pod filtrem to filtr weglowy - tez bylo na forum (nie ruszaj go w skrocie) |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2007, 21:22
|
|
|
ja tak mialem przez kilka lat - ostatnio zlikwidowalem zaslepke i od roku jezdze bez niej
nic sie nie zepsulo |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 12-04-2007, 07:00
|
|
|
Kumpel w corsie miał zawieszony egr, efektem czego autko było strasznie mulaste, ale odpalało na rys... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|
|