Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nagła utrata mocy 2.0 DiD BSY 2008
Autor Wiadomość
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 12-02-2017, 09:19   Nagła utrata mocy 2.0 DiD BSY 2008

Cześć Wszystkim.

Wczoraj zauważyłem taką przypadłość: jak jeżdżę powiedzmy do 120km/h max jest wszystko ok. Jak chwilowo polecę więcej jest też okej. Ale jak pojadę dłuższy odcinek np w okolicach 140 - 150km/h to po pewnym czasie (bo nie występuje to od razu, daję radę przejechać tak kilkanaście km, nie pomyślałem aby zmierzyć czas po jakim to występuje) auto się zaczyna mulić (wg mnie wchodzi w jakiś tryb awaryjny, max do 2 tyś obrotów, max do 100km/h albo i mniej, zmienia się dźwięk pracy silnika i pojawia się odgłos takiego jakby świstu jaki wydaje turbo, tak mi się wydaje). W takim trybie jeździ do restartu. I później znowu jest okej do momentu gdy znowu przejadę dłuższy odcinek z wyższą prędkością. Gdzie szukać problemu albo na co zwrócić uwagę ?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 12-02-2017, 11:57   

napisz do kolegi patrycjuszek,miał chyba identyczny problem z tym silnikiem
 
 
 
liptoon 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 D-ID [2007]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 10
Skąd: SBL
Wysłany: 12-02-2017, 18:19   

Prawdopodobnie zapieczone kierownice turbiny, przerabiałem to :D
Mechanik naprawił mi to w 20 min na podnośniku. Rozruszał sztangę ręcznie, polał jakimś płynem - kazał przegonić auto z obrotami pow. 2500 kilka razy.... Działa do dziś ;)
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 12-02-2017, 21:50   

Czyli idzie to zrobić w warsztacie, bez wysyłki turbo do regeneracji ? :)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 12-02-2017, 22:02   

Nawet idzie to zrobić samemu przy niewielkich zdolnościach manualnych. Sztangę turbo zobaczysz po ściągnięciu węża. Jak podniesiesz do góry palcami i sama swobodnie nie opadnie lub stopniowo z przycinaniem będzie opadać znaczy że zgromadziły się nagary i auto wrzuca w tryb awaryjny. Nie chcę wróżyć z fusów ale taki stan rzeczy daje dwie opcje: albo rozpuszczenie i wypłukanie nagarów spowoduje efekt jak u liptoon, i o tym zapomnisz albo sprężarka ma już dość (jak kiedyś w moim 1,9 TDI AJM ) i wkrótce znowu problem wróci. Jeżeli się uda nie zapominaj od czasu do czasu "przedmuchać" porządnie turbo na niemieckiej autostradzie
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
DarioFo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 16
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2017, 12:05   

Bzyk_R1 napisał/a:
Nawet idzie to zrobić samemu przy niewielkich zdolnościach manualnych. Sztangę turbo zobaczysz po ściągnięciu węża. Jak podniesiesz do góry palcami i sama swobodnie nie opadnie lub stopniowo z przycinaniem będzie opadać znaczy że zgromadziły się nagary i auto wrzuca w tryb awaryjny. Nie chcę wróżyć z fusów ale taki stan rzeczy daje dwie opcje: albo rozpuszczenie i wypłukanie nagarów spowoduje efekt jak u liptoon, i o tym zapomnisz albo sprężarka ma już dość (jak kiedyś w moim 1,9 TDI AJM ) i wkrótce znowu problem wróci. Jeżeli się uda nie zapominaj od czasu do czasu "przedmuchać" porządnie turbo na niemieckiej autostradzie


Ja bym postawił na zawór N75 .. to sie chyba tak nazywa.
_________________
Dario
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.