Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bizi78
12-02-2017, 17:16
problem z 2,2 HDI peugeot 4007
Autor Wiadomość
ponczu 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero IV 3.2 2007 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: oborniki sl.
Wysłany: 12-02-2017, 16:21   problem z 2,2 HDI peugeot 4007

witam,mam problem z silnikiem 2.2 hdi
raz odpalił i po chwili zgasł,pozniej odpalił bez problemu,przez pare dni odpalal bez zarzutów
dzisiaj jednak nie zagadał od razu,dopiero po kilku próbach,pozniej w czasie jazdy jak by zgasł i zatrybił (poprostu szarpnął),swiece wymienione,filtr paliwa tez.
co to moze byc?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2017, 17:05   

Bez odczytu parametrów ew. błedów silnika można jedynie wróżyć o przyczynach usterki. Podstawa to prawidłowe ciś paliwa na szynie paliwowej , jesli któryś wtryskiwacz tzw"leje" na przelew silnik będzie gasł z powodu braku odpowiedniego ciś paliwa na listwie wtryskowej .
 
 
ponczu 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero IV 3.2 2007 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: oborniki sl.
Wysłany: 12-02-2017, 17:45   

oki,dzieki jutro jade na komputer

[ Dodano: 12-02-2017, 18:24 ]
a jeszcze jedno dzisiaj go odpalałem niby juz załapał cofnołem kluczyk i dupa nie zaskoczył i pozniej był problem z odpaleniem,zagadał po załączeniu i rozłączeniu alarmu

[ Dodano: 12-02-2017, 18:25 ]
moze byc cos z immobilaizerem?
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 12-02-2017, 20:59   

spróbuj drugim kluczykiem odpalić auto
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-02-2017, 20:59   

Wszystko możliwe że alarm coś miesza w elektronice, ale najpierw musisz być pewny parametrów silnika cis. paliwa to podstawa w Common Railu.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 12-02-2017, 21:27   

Miałem podobnie a nastepnie po tygodniu w ogóle już nie mogłęm odpalić.Okazało się ,że padł czujnik położenia wału dolny.Po wymianie od roku jest ok.
_________________

 
 
ponczu 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero IV 3.2 2007 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: oborniki sl.
Wysłany: 12-02-2017, 21:49   

drugim kluczykiem ta sama historia,zobaczymy co pokaze na komputerze jakis slad pewnie został
narazie dzieki wszystkim za podpowiedzi
pozdrawiam

[ Dodano: 13-02-2017, 15:34 ]
witam
juz po diagnostyce,szczescie w nieszczesciu okazał sie czujnik wału korbowego,wiecej bledów nie znalezli
jeszcze raz dziekuje za wszystkie podpowiedzi
pozdrawiam
 
 
Romcio79 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C-Crosser
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2017, 14:10   

Witam
Ma może ktoś dokumentację gdzie ten czujnik wału korbowego się znajduje w silnikach 2.2HDI
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 19-02-2017, 18:17   

Romcio79 napisał/a:
Witam
Ma może ktoś dokumentację gdzie ten czujnik wału korbowego się znajduje w silnikach 2.2HDI

ten górny przy wałkach rozrządu a ten dolny pod klapkajest taka mała w osłonie silnika nie wiem dokładnie ale jak mi wymieniali to trwało to dosłownie parę minut więc dojście jest dobre .Jedno jest pewqne musisz podpać pod kompa i wtedy potwierdżi się czy to to.Bez tego nie ma szans.Czujnik to zwykła cewka więc ceny zaczynaja sie od 150 zł do 300 w zależności od producenta.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.