[2.5 TD] Pajero II 2.5 TD |
Autor |
Wiadomość |
Snajper41
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2017 Posty: 3 Skąd: t-ów
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-02-2017, 20:55
|
|
|
Jak jest wpiety między gruszkę a turbine to zwiększa ciśnienie turbiny zamyka dopływ cisnienia do gruszki ale wtedy nie ma kontroli nad cisnieniem doładowania ktoś sobie załozył widać kable |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Snajper41
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2017 Posty: 3 Skąd: t-ów
|
Wysłany: 14-02-2017, 22:14
|
|
|
Ale zwiększa to ciśnienie gdy jest włącznik na on czy off ? Podeślę zdjęcia jak to jest wpiete w turbo. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-02-2017, 22:28
|
|
|
Trzeba sprawdzić przy załaczonym czy puszcza przepływ i na odwrót ,zawór vw audi |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Snajper41
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2017 Posty: 3 Skąd: t-ów
|
Wysłany: 16-02-2017, 19:23
|
|
|
Dzięki już sprawdzone. Ale kolejnym problemem jest spalanie 20l/100 km :( |
|
|
|
 |
|