 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:54 |
[I 2.4 MIVEC] vs zwykly 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
Sosnow
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016 Posty: 11 Skąd: 44-230
|
Wysłany: 28-02-2017, 12:02 [I 2.4 MIVEC] vs zwykly 2.0 16v
|
|
|
Witam, to mój pierwszy post tutaj.
Potrzebuje Outlandera na długie trasy i stad moje pytanie, który silnik będzie lepszy, stara konstrukcja 2.0? Na logikę tak powinno być, czy nowocześniejszy 2.4 MIVEC.
Pytam dla tego, bo jak wcześniej napisałem stary, prostszy silnik powinien być wytrzymalszy i łatwiejszy w obsłudze, a gdy spojrzałem na znany polski portal ogłoszeniowy to okazuje się, ze to ten nowoczesny silnik można kupić za 1000-1500 pln a za ten starodawny trzeba wypłacić 3000-3500 ot ciekawostka, świadczyłoby o tym ze na te 2.0 jest duży popyt, czy wiec są to awaryjne silniki?
Krótko pisząc który z tych silników polecacie i jakie argumenty??
Dzięki
aha, z racji dużych przebiegów oczywiście lpg |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 28-02-2017, 13:52
|
|
|
Sosnow, jeśli na trasy to 2.4 lub 2.0T.
Prawdopodobnie ze względu na przełożenie najlepszym wyjściem do kulania się w trasie byłby 2.4 w automacie. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Sosnow
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016 Posty: 11 Skąd: 44-230
|
Wysłany: 28-02-2017, 15:03
|
|
|
Dokładnie na takiego konia teraz stawiam, ale z początku bylem przekonany do prostszej konstrukcji 2.0 16V tylko zaskoczyła mnie jego cena, która świadczy moim zdaniem o niskiej jakości, no chyba ze jest jakiś inny powód o którym nie wiem a którego się tutaj dowiem Bo w te niską jakość tez specjalnie nie dowierzam. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 28-02-2017, 22:21
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | sam słupek jest wspólny do 2.0 wolnossącego i do turbo. |
Dokładnie tak, jest to samo ale jak ktoś wystawia, że do turbo to cena jest 2-3 razy większa bo myślą ludzicha że kto się nie zna to przepłaci a taki słupek to koszt około 1500 maks. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Sosnow
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016 Posty: 11 Skąd: 44-230
|
Wysłany: 01-03-2017, 08:14
|
|
|
a taki słupek to koszt około 1500 maks.
No właśnie ze nie, tak jak pisałem 3 do 3,5 a jak już ktoś pisze 2.0T to cena rośnie do ponad 6 tez tego właśnie nie kminie o co tu chodzi, żeby silnik ze zmiennymi fazami był 2x tańszy od zwykłego?! |
|
|
|
 |
|
|