Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:54
[I 2.4 MIVEC] vs zwykly 2.0 16v
Autor Wiadomość
Sosnow 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 11
Skąd: 44-230
Wysłany: 28-02-2017, 12:02   [I 2.4 MIVEC] vs zwykly 2.0 16v

Witam, to mój pierwszy post tutaj.
Potrzebuje Outlandera na długie trasy i stad moje pytanie, który silnik będzie lepszy, stara konstrukcja 2.0? Na logikę tak powinno być, czy nowocześniejszy 2.4 MIVEC.
Pytam dla tego, bo jak wcześniej napisałem stary, prostszy silnik powinien być wytrzymalszy i łatwiejszy w obsłudze, a gdy spojrzałem na znany polski portal ogłoszeniowy to okazuje się, ze to ten nowoczesny silnik można kupić za 1000-1500 pln a za ten starodawny trzeba wypłacić 3000-3500 ot ciekawostka, świadczyłoby o tym ze na te 2.0 jest duży popyt, czy wiec są to awaryjne silniki?
Krótko pisząc który z tych silników polecacie i jakie argumenty??
Dzięki
aha, z racji dużych przebiegów oczywiście lpg :)
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 28-02-2017, 13:52   

Sosnow, jeśli na trasy to 2.4 lub 2.0T.

Prawdopodobnie ze względu na przełożenie najlepszym wyjściem do kulania się w trasie byłby 2.4 w automacie.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Sosnow 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 11
Skąd: 44-230
Wysłany: 28-02-2017, 15:03   

Dokładnie na takiego konia teraz stawiam, ale z początku bylem przekonany do prostszej konstrukcji 2.0 16V tylko zaskoczyła mnie jego cena, która świadczy moim zdaniem o niskiej jakości, no chyba ze jest jakiś inny powód o którym nie wiem a którego się tutaj dowiem :) Bo w te niską jakość tez specjalnie nie dowierzam.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 28-02-2017, 21:44   

Ja mam 2.0 i wcale nie uważam że jest to jakiś silnik o niskiej jakości, tym bardziej że ta sama konstrukcja siedzi w 2.0T. Podejrzewam że cena jest związana właśnie z tym faktem. Z tego co się orientuję to prawdopodobnie sam słupek jest wspólny do 2.0 wolnossącego i do turbo.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 28-02-2017, 22:21   

Jaro1974 napisał/a:
sam słupek jest wspólny do 2.0 wolnossącego i do turbo.

Dokładnie tak, jest to samo ale jak ktoś wystawia, że do turbo to cena jest 2-3 razy większa bo myślą ludzicha że kto się nie zna to przepłaci a taki słupek to koszt około 1500 maks.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Sosnow 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 3.0, Colt 1.3 cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 11
Skąd: 44-230
Wysłany: 01-03-2017, 08:14   

a taki słupek to koszt około 1500 maks.

No właśnie ze nie, tak jak pisałem 3 do 3,5 a jak już ktoś pisze 2.0T to cena rośnie do ponad 6 tez tego właśnie nie kminie o co tu chodzi, żeby silnik ze zmiennymi fazami był 2x tańszy od zwykłego?!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.