 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Budowa 4g63 |
Autor |
Wiadomość |
skater202
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 18 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 19-02-2017, 15:38 Budowa 4g63
|
|
|
Witam zrzeszonych miłośników Gala 😊 Mam pytanie takie czy ktoś z was wie może czy w silniku z 94 2 l sohc znajdują się natryski na denka tłoków czy nie ma? Jeśli ich nie ma Czy mogę uturbić silnik chociaż do 0 5 bara Czy ktoś wie próbował Podobny temat i mniej więcej wie ile ten silnik może z powodzeniem mieć podniesione ze 137 koni [/quote] |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-02-2017, 16:11
|
|
|
nie ma
można, ale koszty przewyższą sens operacji |
|
|
|
 |
skater202
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 18 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 21-02-2017, 05:31
|
|
|
No tak,ale poza zakupem ecumastet,turbo oferowania, wydechu, kolektora wydechowego, niewiem czy w tym wypadku korba z tlokami od Lancera o krótszym skoku dobodprezenia głowicy i co prócz tego jeszcze?
[ Dodano: 21-02-2017, 05:35 ]
No i finalnie do ilu można podnieść moc? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2017, 11:28
|
|
|
wątpię by ktoś to robił - z powodu kosztów
można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2017, 20:25
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | można tam wrzucić silnik z pierwszych Evo albo 4G72 (czyli 2.5 V6 z tych lat, moc prawie 170KM) co jest opłacalne i wbrew pozorom łatwiejsze |
6G72
A 4G63 dohc z E3 i do tego turbo. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
skater202
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 94r 2.0 16v, 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2015 Posty: 18 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 22-02-2017, 23:38
|
|
|
Nie no super super 😁 a czy jest ktoś w wiedzy np silnik kompa wiązkę itp od evo3 skąd wziąć? Ciężki temat albo niewiem jak szukać albo praktycznie nie ma nic
[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować?
[ Dodano: 22-02-2017, 23:44 ]
Co do 4g63 to ja mam tylko sohc a głowica z dohc nie bd pasować? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-02-2017, 09:05
|
|
|
Będzie, ale jeśli dobrze pamiętam, to kształt tłoka był inny i miał natrysk na jego denko. Więc sama głowica nie wystarczy. To są dane dla silnika z lat 88-92, nie wiem jakie zmiany były potem...
Inne było też sterowanie - w sensie braku aparatu kontra zapłon elektroniczny, zegary do 9000 rpm, inna wiązka (masa komputera na innym kablu).
Więcej niewiadomych i brak osób, które robiły taki deal w praktyce... |
|
|
|
 |
|
|