Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja Czarna Bunia
Autor Wiadomość
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-08-2015, 14:20   Moja Czarna Bunia

Samochód mam od roku i zebrałem się w końcu zaprezentować następcę Carismy :D
Bunia jest oficjalnie pierwszym moim samochodem :D Rejestrowałem już na siebie itp... Carisma była jeszcze na tatę ze względu na stawki ubezpieczenia :P
W sierpniu 2014r, osobiście poleciałem do Niemiec po niżej zaprezentowany samochód :)
Spośród wielu obejrzanych egzemplarzy, wybrałem właśnie tę, czarną Bunię :D
BMW 3 E91 z ostatniego roku produkcji w tej budzie (02.2008r.), samochód sprawdzony w Auto Fusie, lakier – oryginalna fabryczna powłoka lakiernicza oraz zweryfikowany, zgodny przebieg z historią :]
Jeździ się rewelacyjnie, mega komfort, świetne fotele z super trzymaniem bocznym no i zasięg. No i jedyny słuszny napęd RWD ^^

Fotki z powrotu (obok srebrna - auto ojca)




Poniżej wyposażenie i zdjęcia.
Wyposażenie prawie maksymalne, brakuje panoramy, skór nie chciałem,:
- ELEMENTY ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
- LISTWY WNĘTRZA ALUMINIUM
- BRAK NAPISU MODELU
- SYSTEM START/STOP
- 6-BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW
- REGULACJA KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH
- SKÓRZANA KIEROWNICA MULTIFUNKCYJNA
- KOMPUTER POKŁADOWY
- SYSTEM NAWIGACJI BISNESS
- STEROWANIE GŁOSOWE
- BLUETOOTH
- TEMPOMAT
- KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA
- PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
- KUBEŁKOWE SPORTOWE FOTELE Z PEŁNĄ REGULACJĄ
- PODPARCIE LĘDŹWI KIEROWCY I PASAŻERA
- PODŁOKIETNIK PRZEDNI PRZESUWNY
- KLIMATYZOWANY SCHOWEK W PODŁOKIETNIKU
- REFLEKTORY KSENONOWE Z SAMOPOZIOMOWANIEM
- SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW
- HALOGENY
- CZUJNIKI PARKOWANIA
- RELINGI DACHOWE
- AUTOMATYCZNIE ROZKŁADANY/SKŁADANY HAK HOLOWNICZY
- ALUMINIOWE ORYGINALNE FELGI BMW 16”
- OPONY GOODYEAR
- PODŚWIETLANE KLAMKI Z ZEWNĄTRZ
- DTC KONTROLA TRAKCJI
- ABS
- CENTRALNY ZAMEK NA PILOTA Z DOMYKANIEM SZYB
- SENSOR DESZCZU
- SENSOR ZMIERZCHU
- 8 PODUSZEK POWIETRZNYCH
- 4x ELEKTRYCZNIE OTWIERANE SZYBY
- ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE LUSTRA ZEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE
- LUSTERKO WEWNĘTRZNE FOTOCHROMATYCZNE,
- WEJŚCIE GŁOSOWE AUX
- PAKIET OŚWIETLENIA
- PAKIET ADVANTAGE
- PAKIET COMFORT
- ZESPÓŁ SCHOWKÓW
- SYSTEM FOTELI ISOFIX


edit 03.01.2017 załadowanie ponownie zdjęć


spod domu





plener






środek






Niedługo nowe zdjęcia i relacja z modów :biggrin:
_________________
Zobacz moje Mitsu
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 03-02-2017, 15:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 24-08-2015, 15:07   

Bardzo fajna :) A jaki motor? Bo jakoś nie widzę żebyś napisał :P 2.0d ?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-08-2015, 08:06   

Fragu napisał/a:
2.0d ?
:mrgreen: Oby nie, przecież dizel jest do traktorów i kombajnów.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 25-08-2015, 08:19   

Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 25-08-2015, 10:31   

sampler napisał/a:
Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów

e 91 był m47
 
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 25-08-2015, 11:29   

Panowie zerknijcie na obrotomierz - diesel.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 25-08-2015, 12:06   

radek79 napisał/a:
e 91 był m47


do 2007 r 120 i 160 KM

od 2008 jest N47 katastroffen.

Auto jest z lutego 2008 wiec pytanie czy jeszcze się załapał na "lepszego" M47
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10683
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-08-2015, 14:47   

Taką bym chciał ale w PB...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-08-2015, 12:23   

Rozwiewam wszelkie wątpliwości dotyczące silnika :P
Silnik to 2-litrowy diesel o mocy 143KM. Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu za nic w wysokości prawie 8 tysi, także zamiar ograniczenie było 2 litry.
Z mocą szału nie ma, można wgrać bez problemu program na 180KM, zawsze będzie lepiej latało, ale przyjemnie się nim lata nawet z tym silnikiem jest mega elastyczny i najoszczędniejszy w gamie BMW :]

Na całe szczęście mam N47 jest to nowszy silnik od starego M47 (w tym silniku urywające się klapy kolektora, a i przy wymianie podstawowego filtra jakim jest filtr powietrza w dieslu się go częściej wymienia niż w benzynie, trzeba rozebrać połowę rzeczy pod maską :P całe szczęście nie mam tego problemu w N47 ).
Od 08.2007 roku były już wkładane nowe silniki diesla w E9x
Ja u siebie rozrząd mam sprawdzony w serwisie BMW i jest z nim wszystko cacy, dali potwierdzenie :]

Haha, Hugo takiego toku rozumowania już dawno nie słyszałem :D
Hugo napisał/a:
przecież dizel jest do traktorów i kombajnów.

To tak jak gaz jest do kuchenek? xD
Jak ktoś jest zainteresowany tematem mogę podesłać linki do artykułów na temat instalacji LPG w silniku diesla ^^ z takich najważniejszych korzyści:
- niższe koszty paliwa do ok. 35%,
- zwiększenie efektywności i sprawności spalania mieszanki paliwowej,
- wzrost mocy sinika ok. 20% a w niektórych przypadkach nawet do 30%,
- łagodniejsza i bardziej płynna praca silnika,
- wydłużenie żywotności silnika,
- ochrona środowiska: stosowanie ekologicznego paliwa LPG, mniej szkodliwe spaliny, wynikające z dokładniejszego spalania ropy oraz spalający się gaz działa podobnie jak katalizator dopalając sadzę

To tak dla tych, którzy cały czas myślą staro-poglądowo i są zamknięci na nowe rozwiązania ;)
_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-08-2015, 12:51   

Pierwszy mod
Czarne nerki







edytowano 21-02-2017 (ponownie załadowane zdjęcia)
_________________
Zobacz moje Mitsu
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 21-02-2017, 14:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-08-2015, 13:01   

Mod na plus :)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-08-2015, 14:05   

masz wersje N47 A, B, czy C? Sprawdz czy miałes akcje serwisową bo wg mnie masz wersję A na pojedyńczej turbinie i powienieneś mieć wymieniany rozrząd (nie w polsce)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
matraks 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 138
Skąd: Chicago
Wysłany: 27-08-2015, 03:37   

Bijemdablju :P Wszystko na plus jedynie silnik coś słabowity. Gratulauję ładnej trójki.
_________________
Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 27-08-2015, 12:39   

sampler napisał/a:
Oby nie 2.0 d bo to już by był N47 z rozciągającym się łańcuchem od strony skrzyni biegów
sampler napisał/a:
od 2008 jest N47 katastroffen.
RoBSoN_97 napisał/a:
Na całe szczęście mam N47
:mrgreen:
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 03-09-2015, 20:02   

Cytat:
Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu


Chłopie, nie przesadzaj :!: Sama kupiłam BMW z silnikiem 2.2 l i zapłaciłam więcej za akcyzę. Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty :roll:

Życzę Tobie aby Twój model był mniej felerny od dwóch egzemplarzy tego modelu które posiadają moi koledzy z pracy 8)
_________________
Niebiańska robota
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.