Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki przy zwalczaniu reduktora
Autor Wiadomość
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 23-03-2017, 21:09   Stuki przy zwalczaniu reduktora

Dalej szukam PIV i znalazłem kolejną. Wydaje się zadbana ale niepokoi mnie metaliczny stuk dochodzący z wnętrza skrzynki przy zapinaniu i rozpiniu redaktora. W mojej obecnej PIII reduktor zapina się bez najmniejszego stuku pomimo większego przebiegu. Co więcej na placu stał drugi PIV o rok młodszy i z przebiegiem 130 kkm i robił tak samo jak ten pierwszy. Czy możecie powiedzieć czy takie metaliczne dźwięki przy zwalczaniu i wyłączeniu redaktora to powód żeby wjać jak najdalej od tego auta?
 
 
marcinv90 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2017
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-09-2017, 19:49   

To w IV normalne, ponieważ reduktor przełączamy jest silnikiem elektrycznym i ten stuk to standard.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-09-2017, 08:01   Re: Stuki przy zwalczaniu reduktora

Nesene napisał/a:
Dalej szukam PIV i znalazłem kolejną. Wydaje się zadbana ale niepokoi mnie metaliczny stuk dochodzący z wnętrza skrzynki przy zapinaniu i rozpiniu redaktora. W mojej obecnej PIII reduktor zapina się bez najmniejszego stuku pomimo większego przebiegu. Co więcej na placu stał drugi PIV o rok młodszy i z przebiegiem 130 kkm i robił tak samo jak ten pierwszy. Czy możecie powiedzieć czy takie metaliczne dźwięki przy zwalczaniu i wyłączeniu redaktora to powód żeby wjać jak najdalej od tego auta?

Nie. trzeba sprawdzić czy półosie tylne sa dokręcone albo zregenerować wał napędowy.
To tak na pierwszy rzut oka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.