Kilka konkretnych napraw rozrząd + uszczelka pod głowicą |
Autor |
Wiadomość |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2017, 07:50 Kilka konkretnych napraw rozrząd + uszczelka pod głowicą
|
|
|
Jak w temacie. Szukam sprawdzonego fachowca, który wymieni mi sprawnie i zgodnie ze sztuką kompletny rozrząd (napinacz + pompa) w silniku 2.5V6 w Galancie.
Dodatkowo do wymiany będzie uszczelka pod głowicą i wyeliminowanie wycieków (prawdopodobnie spod pokrywy bliżej kabiny).
Najlepiej we Wrocławiu, ale mogę dojechać gdzieś dalej. |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2017, 11:49
|
|
|
Z opowieści słyszałem, że użytkownik deejay grzebie w miśkach
Ja mogę polecić Finco. Drogo, ale wszystko zgodnie ze sztuką i uczciwie. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2017, 13:03
|
|
|
larelijux napisał/a: | Z opowieści słyszałem, że użytkownik deejay grzebie w miśkach
Ja mogę polecić Finco. Drogo, ale wszystko zgodnie ze sztuką i uczciwie. |
Napisanie PM do deejaya było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem niestety bez odpowiedzi. Dlatego szukam dalej
Dzięki za namiar. Rozumiem, że to oni?
Finco s.c.
ul. Fabryczna 10 / Hala C-9
Wrocławski Park Przemysłowy
53-609 Wrocław
Podpytam o terminy i ceny |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2017, 16:06
|
|
|
To oni. Termin zazwyczaj za dwa tygodnie, a wycenę dostajesz po zostawieniu auta przez telefon. Informują też o wszystkich napotkanych przeszkodach i co wypadałoby po drodze zrobić, jeśli coś jest nie tak. Sam robiłem tam wymianę kompletu rozrządu z pompą, paski osprzętu, dwie rolki napinające, uszczelniacze (wałków rozrządu i wału korbowego), zbieżność, wymianę wszystkich płynów i filtrów oprócz kabinowego (olej silnikowy mój, reszta płynów ich) na moich częściach i za to wszystko zapłaciłem 1368 pln (nie wliczam części, które im dostarczyłem). Dość drogo, ale masz gwarancję że zrobili to porządnie. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-03-2017, 23:04
|
|
|
larelijux napisał/a: | To oni. Termin zazwyczaj za dwa tygodnie, a wycenę dostajesz po zostawieniu auta przez telefon. Informują też o wszystkich napotkanych przeszkodach i co wypadałoby po drodze zrobić, jeśli coś jest nie tak. Sam robiłem tam wymianę kompletu rozrządu z pompą, paski osprzętu, dwie rolki napinające, uszczelniacze (wałków rozrządu i wału korbowego), zbieżność, wymianę wszystkich płynów i filtrów oprócz kabinowego (olej silnikowy mój, reszta płynów ich) na moich częściach i za to wszystko zapłaciłem 1368 pln (nie wliczam części, które im dostarczyłem). Dość drogo, ale masz gwarancję że zrobili to porządnie. |
Faktycznie drogo :O
Chyba że filtry i płyny zjadły cenę. Jesteś w stanie napisać ile za sam rozrząd? Czy nie rozbili tej ceny na poszczególne naprawy? |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 11:14
|
|
|
Nie rozbili. Uszczelniacze dużo zjadają, bo dostęp trudny. |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 11:35
|
|
|
larelijux napisał/a: | Nie rozbili. Uszczelniacze dużo zjadają, bo dostęp trudny. |
Dostałem właśnie od nich konkretne info. Odradzają wymianę uszczelek głowicy, sama robocizna to 1k na stronę, do tego mogą dojść koszty regeneracji głowicy u szlifierza jeśli będzie w złym stanie.
A pakowanie nowego rozrządu do cieknącego silnika może być wtopą.
Lepszym rozwiązaniem może być przekładka silnika w dobrym stanie. Robocizna 2.5k
Po rozmowie telefonicznej zdecydowanie wzbudzają zaufanie Rzeczowo i na spokojnie wyjaśnili sprawę i podsunęli parę rozwiązań. Jeszcze nic u nich nie zrobiłem a byłbym w stanie polecić
Minus jest taki, że już kompletnie nie wiem co mam robić Pierwsza myśl jaka mi się nasunęła, to zajechać silnik do końca, poczekać aż strzeli rozrząd, wtedy robić przekładkę jak już nie będzie wyjścia |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2017, 13:53
|
|
|
More Than Explo napisał/a: | zajechać silnik do końca | to V6? - nie będzie łatwo |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 14:50
|
|
|
W sumie te silniki kosztują takie grosze, że zdrowa sztuka faktycznie może wyjść taniej niż naprawa tego
Tylko pamiętaj, jak kupujesz silnik to z auta a nie z palety, lepiej nie przewalić paru stów na silnik w gorszym stanie niż Twój |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 15:10
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | More Than Explo napisał/a: | zajechać silnik do końca | to V6? - nie będzie łatwo |
No fajnie że pancerny... szkoda że tak trudno go utrzymać w dobrej kondycji bez wycieków i klepiących popychaczy
Dostałem też ofertę z Opolskiego warsztatu. Uszczelka 800zł rozrząd 1k plus paliwo i czas i wychodzi to samo.
Cytat: | W sumie te silniki kosztują takie grosze, że zdrowa sztuka faktycznie może wyjść taniej niż naprawa tego
Tylko pamiętaj, jak kupujesz silnik to z auta a nie z palety, lepiej nie przewalić paru stów na silnik w gorszym stanie niż Twój |
Fachowiec z finco powiedział, że lepiej kupić silnik za pośrednictwem firmy, która się tym zajmuje profesjonalnie i dać za niego trochę więcej w zamian za większą pewność.
Ale boli mnie, że gdyby nie dym i syf w chłodzeniu, to nawet bym nie wiedział że coś jest nie tak w silniku. Odpala bez problemu, pracuje bez problemu, aż szkoda go spisywać na straty. |
Ostatnio zmieniony przez More Than Explo 28-03-2017, 15:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2017, 15:13
|
|
|
More Than Explo napisał/a: | rozrząd 1k | jak z częściami? - to dobra cena, ja bym za tyle nie pracował |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 15:18
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | More Than Explo napisał/a: | rozrząd 1k | jak z częściami? - to dobra cena, ja bym za tyle nie pracował |
Części mam swoje wszystkie podawane ceny to robocizna |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-03-2017, 15:42
|
|
|
Warto zrobić też te uszczelniacze (wałków rozrządu i wału korbowego), bo jak nigdy to nie było robione to na bank już puszczają. Za sam rozrząd 1k to jednak sporo. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-03-2017, 08:08
|
|
|
More Than Explo napisał/a: | Części mam swoje wszystkie podawane ceny to robocizna | to w takim razie 2x za dużo - wymiana rozrządu w ASO kosztuje ok. 500 zł, więc za 1000 to cena kosmiczna |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-04-2017, 13:11
|
|
|
More Than Explo napisał/a: | Napisanie PM do deejaya było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem niestety bez odpowiedzi. |
Niestety brak czasu i masa pracy na warsztacie nie pozwalają mi odpisać na każdą wiadomość z osobna .
Jesli potrzebujesz jakieś porady to jestem dostępny na warsztacie od Poniedziałku od 17:00 |
|
|
|
 |
|