Powiedzcie co sądzicie o tym Pajero? |
Autor |
Wiadomość |
ThomaZ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2017 Posty: 2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-03-2017, 16:23 Powiedzcie co sądzicie o tym Pajero?
|
|
|
Witam bardzo serdecznie wszystkich Mitsumaniaków!
Z racji, że Outlander sprawuje się doskonale, ale rodzina się powiększa i ogólnie trzeba zmienić auto Żony, zaczynam szukać czegoś większego- a co mogę wybrać skoro Outek ma 140k na liczniku i nawet nic nie stuka?
Nie wiem jeszcze czy ma wymienioną pompę paliwa i zbiornik, bo nie dzwoniłem. Chcę się dowiedzieć czy może ktoś z forum zna to auto:
https://www.olx.pl/oferta...html#0a634ca261 |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 27-03-2017, 21:47
|
|
|
Jak pierwszy właściciel to warto , rzadko się zdarza . Pompy i zbiornika nie dotyczy bo to Pajero IV . Te problemy były w III. Przebiegu bym sie nie obawiał jeśli rzeczywisty. Tylko tego czerwonego koloru nie widać |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 28-03-2017, 15:24
|
|
|
Wygląda przyzwoicie - w każdym razie na zdjęciach. jeżeli rzeczywiście ma pełna historie serwisową i jednego właściciela to warto się zainteresować. Mam ten sam rocznik i mniej więcej przebieg. Pompa w tym modelu to jak PiotrKW napisał już nie problem. Bak - tez są opiłki - ale rzeczywiście brak raportów ze szkód tym spowodowanych - ja tam wymieniłem bo nigdy nie wiadomo (zresztą i tak po tylu latach zaczyna zwykle korodować). Z nowości z którymi trzeba się liczyć w IV to DPF (ostatecznie tani ale upierdliwy - szczególnie w pierwszych rocznikach), wtryski (nowość - ale według ostatnich informacji po 200 kkm zaczynają wymagać regeneracji), hamulce (w tych rocznikach są wyjątkowo meczące w serwisowaniu - potem poprawiono). Ale ogółem to jeżeli jest w dobrym stanie i sprawdzona historia to warto inwestować - w końcu dla tego kosztuje 1/4 ceny salonowej
Cena z górnego przedziału - ale jak zauważył kolega trudno już znaleźć 10 letnie auto które miało jednego właściciela - zresztą to zawsze cena wywoławcza. Czy warto będziesz wiedział jak sprzedający pokaże Ci papiery z serwisowania i obejrzysz autko. Ważne aby był regularnie zmieniany olej w automacie oraz brak rdzy od spodu - powinien być zakonserwowany jeżeli właściciel dbał. |
|
|
|
 |
ThomaZ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2017 Posty: 2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-03-2017, 20:35
|
|
|
Jutro oględziny i wizyta w ASO. Póki co Pani mówi, że wszystko się zgadza i że na wszystko są papiery. Dam znaka co wyjdzie jutro. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 29-03-2017, 22:36
|
|
|
ThomaZ napisał/a: | Z racji, że Outlander sprawuje się doskonale, ale (...) zaczynam szukać czegoś większego - a co mogę wybrać skoro Outek ma 140k na liczniku i nawet nic nie stuka? |
Tę idyllę może zmącić świadomość, że zarówno zbiornik i pompa wtryskowa w Pajero 3, jak i zbiornik, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze w Pajero 4 solidarnie padają za przyczyną biokomponentów - to tylko kwestia czasu.
Zawarte w paliwie estry metylowe kwasów tłuszczowych (FAME) żrą wszystkie diesle w EU. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
|