Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Naprawa sprzęgła w carismie 1.8 GDI
Autor Wiadomość
mkkz
[Usunięty]

  Wysłany: 18-03-2007, 17:53   [Cari 1.8] Naprawa sprzęgła w carismie 1.8 GDI

Witam, dzisiaj po przejechaniu 350 km, pod samym domem :-) przestało dzialac sprzęglo. Naciskając na pedał nie ma żadnego oporu. Proszę o w miarę czytelny opis tego co mogło sie stać i od czego zacząć sprawdzanie - nie mam duzego doświadczenia. Może temat ten był już na forum? Dzięki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-03-2007, 18:01   

sprawdz czy w malym zbiorniczku na sciance grodziowej (pod maska) jest plyn - byc moze przez nieszczelnosc wysprzeglika (koncowka hydrauliki przy samej skrzynce) wyciekl plyn
lejesz tam DOT (3/4/5.1)
 
 
mkkz
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 18:06   

dzięki za tak szybką pomoc :-) Czy na coś jeszcze zwrócic uwagę bo do auta mam kawałek, więc troche to poptrwa
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-03-2007, 18:13   

narazie tylko to - reszta dopiero jesli okaze sie, ze hyraulika jest sprawna
niech ktos naciska na pedal a ty patrz czy porusza sie lapa przy silniku (lapa, ktora przesuwa tez lozysko oporowe wewnatrz komory sprzegla)

jesli to nie hydraulika, to bez zdejmowania skrzyni sie nie obejdzie
a jesli to hyraulika, to trzeba zregenerowac wysprzeglik lub pompke sprzegla - zalozyc nowe uszczelnienia i odpowietrzyc uklad
 
 
mkkz
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 18:21   

... w takim razie idę to posprawdzać. Wielkie dzięki.

[ Dodano: 19-03-2007, 17:31 ]
Witam, jest ewidentny wyciek. Po podpompowaniu udało mi się wrzucić dwójke i dojechac pod dom. Nie ma też żadnych niepokojących odgłosów ze skrzyni. Mam nadzieje, że to padla hydraulika. Po czym poznać czy trzeba regenerować wysprzeglik czy pompke sprzegla? Wyciek jest spod gumy przy pompce. Trudno jest zdobyć nowe uszczelnienia i czy jest to skomlikowana naprawa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.