Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt (CJ0) 1.6 Brak mocy na BP i problem z odpalaniem z rana
Autor Wiadomość
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
  Wysłany: 01-05-2017, 19:51   Colt (CJ0) 1.6 Brak mocy na BP i problem z odpalaniem z rana

Hej, nabyłem ostatnio colta wszystko fajnie ale najbardziej dolegająca rzeczą jest to że jak jade na jakim kolwiek biegu przelącze na benzynke to auto ma moc kosiarki nie jedzie obroty spadają i gaśnie.
Na LPG jest normalnie.
Podobno jest jakiś problem z którymś wężykiem ale patrzyłem pod autem ale nic nie znalazłem.
prawdopodobnie dostaje powietrze z paliwem + powietrze i prawdopodobnie tak chodzi ale pewien nie jestem.
Z rana na zimnym odpalenie go na PB tez wymaga cierpliwości jak odpali i zassie paliwo to silnikiem trzepie dość mocno rozgrzeje sie przelączam na LPG i jest ok.
Jakieś sugestie gdzie szukać i gdzie leży przyczyna?
Pozdrawiam :)
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20965
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2017, 20:21   

Może paliwo się cofa do zbiornika i stąd problemy.
Trzeba się przyjrzeć układowi paliwowemu.
Ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa w baku.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-05-2017, 20:42   

jak postoi dłużej to trzeba kręcić z 10-15s zanim cokolwiek sie zacznie dziać tak po przeważnie 3 próbach auto odpala, filtr paliwa jak i pompa paliwa nowe sa.
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20965
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2017, 20:59   

Filtry paliwa chyba są dwa, jeden w zbiorniku a drugi pod maską.
Co do wężyków jak mówił mechanik to popatrz może przy listwie wtryskowej.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2017, 21:11   Re: Colt (CJ0) 1.6 Brak mocy na BP i problem z odpalaniem z

Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-05-2017, 21:29   Re: Colt (CJ0) 1.6 Brak mocy na BP i problem z odpalaniem z

Hyzz napisał/a:
i7Piotrek napisał/a:
prawdopodobnie dostaje powietrze z paliwem + powietrze i prawdopodobnie tak chodzi ale pewien nie jestem.

Dobrze kombinujesz ale za wolno chłopcze.Co takiego powoduje ,że na lpg wszystko śmiga a na benzynie już nie za bardzo ?

powietrze w układzie paliwowym? :doubt: :axe:
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-05-2017, 21:33   

Przyjrzyj sie wtryskom pb i zmierz ciśnienie paliwa.
Jak masz sekwencje lpg to jak chodzi na lpg to włączaj tylko po jednym lpg i obserwuj czasy wtrysku i prace silnika ...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-05-2017, 22:02   

KaWu napisał/a:
Przyjrzyj sie wtryskom pb i zmierz ciśnienie paliwa.
Jak masz sekwencje lpg to jak chodzi na lpg to włączaj tylko po jednym lpg i obserwuj czasy wtrysku i prace silnika ...

Czym mam to zmiwerzyć? wtrysków jakos nie zamierzam demontowac bo niewiem czy to zpowrotem ogarne :)
aż taki biegły w tym nie jestem ale sie cały czas uczę :)
No i pytanie czy wtryski z galanta będą pasowały? bo mam zapasowe:)
 
 
 
Hyzz
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2017, 22:21   

Ostatnio zmieniony przez 04-05-2017, 21:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20965
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2017, 23:06   

Aby wyeliminować LPG to zakręć gaz wyjeździj go z instalacji aż przełączy się na Pb i na następny dzień spróbuj odpalić.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-05-2017, 13:55   

Może to byc spowodowane też tym że bak mam nieszczelny i niema odpowiedniego podcisnienia na listwie BP?
Bo bak mam nie szczelny na 100%...
EDIT:
Dzisiaj mi brakło LPG nie dało się wogule auta odpalić po zatankowaniu i po jakimś krótkim czasie auto odpala na PB i się przelącza na LPG.
Czyli membrama w 100%?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.