Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Czas załączenia 2H -> 4H
Autor Wiadomość
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 22-05-2017, 07:38   [3.2 DID] Czas załączenia 2H -> 4H

Jaki powinien być czas załączenia napędu z 2H na 4H przy prędkościach 50...80km/h ?
U mnie trwa to 30 sekund.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-05-2017, 09:23   Re: Czas załączenia 2H -> 4H

gshesiu napisał/a:
Jaki powinien być czas załączenia napędu z 2H na 4H przy prędkościach 50...80km/h ?
U mnie trwa to 30 sekund.

Zależy jak często go używasz.
Penie dopiero po 30 sek przestają migać koła?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 22-05-2017, 09:41   

tak, przestają migać lampki od przednich kół po 30 sekundach
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 22-05-2017, 09:46   

U mnie trwa to różnie - czasami w zasadzie od razu (z max 5 sek) czasami trzeba chwile poczekać - może i z 30 sek. Głownie to co zauważyłem samochód musi idealnie jechać na wprost i najlepiej aby się nie toczył siłą rozpędu zwalniając po przełączeniu dźwigni tylko już delikatnie "ciągnął" do przodu co oznacza właściwie jazdę ze stalą prędkością (bardzo lekko dodać gazu ) - wtedy zapina się szybko. Głownie chodzi pewnie o to jak mi się wydaje aby dostał sygnał równej prędkości obrotowej kół - stąd też np. trudniej się przełącza na nierównej nawierzchni czy krótkich odcinkach prostej, gdy widząc zakręt podświadomie lekko skręcamy kierownicą. BTW Kiedyś miałem taka sytuacje że w trakcie załączania musiałem dokonać dość ostrego skrętu - nic się nie stało - kontrolki dalej migały aż auto się ustabilizowało i wówczas się załączył.

[ Dodano: 22-05-2017, 10:09 ]
Możesz tez zrobić prosty test. Zatrzymaj auto - wrzuć N - zmień z 2h na 4h - wrzuć D i puść hamulec - u mnie przestaje migać w zasadzie od razu.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-05-2017, 10:35   

gshesiu napisał/a:
tak, przestają migać lampki od przednich kół po 30 sekundach

Żadko użwyasz.
Po przełączaj na postoju na "N" kilka razy. Musisz czasem używać tego, nie bedze zastawał się czujnik.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 24-05-2017, 07:30   

Sprawdziłem: przy prędkości 20...30km/h lekko z górki na D bez przyspieszania przełącza w obie strony w 3 mignięcia lampek. Na rondzie nie przełącza, czyli jak ma skręcone koła oraz przy przyspieszaniu za rondem. Na postoju na ręcznym hamulcu na N lub na P nie przełączył w 20 sekund, ale jak ruszyłem to po kilku sekundach przełączył. Czyli widać że z tym przełączaniem 2H-4H jest różnie.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 25-05-2017, 08:39   

jest różnie z prostego powodu. Żeby załączył się to muszę się przesunąć przesuwki po kołach zębatych. A żeby to odbyło się od razu to 2 koła zębate muszą się zgrać na tyle żeby przesuwka się po nich przesunęła. Raz ustawią się na wprost i bez problemu przesuwka się po nich przesuwa a raz trzeba trochę ruszyć żeby się ze sobą "zgrały".
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
konwen 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant 2.0 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-07-2017, 08:05   

Jestem zainteresowany zakupem PIV 2009 170km. Oglądałem i jeździłem. Jedynym mankamentem jest to że po przełączeniu na 4H cały czas mrugaja przednie koła, jak i wyżej 4HLc. Pomarańczowa kontrolka zapala się od razu a przednie koła wciąż mrugaja. Nie wiem co o tym sądzić.
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 GLX 16V kombi 1998 + LPG
 
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 09-07-2017, 19:17   

konwen napisał/a:
Jestem zainteresowany zakupem PIV 2009 170km
Może trochę odpowiedź po czasie, ale z tego co mi wiadomo rok 2009 i 170KM raczej nie idzie w parze, modele 200KM wyszły produkcyjnie z końcem 2008r, więc jeżeli produkcja jest 2009 to już powinien być tam silnik 200KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.