Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:50
[C51A 4G13]Pekl pasek rozrzadu - co dalej?
Autor Wiadomość
Br@dleY
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 14:12   

witam..mam "mały" dylemat: wczoraj pękł mi pasek rozrządu:/ swamochód stoi u mechanika, coś wczoraj podłubał, ale nieweiele, na maxa zacznie jutro..zastrawnawiam sie jednak, czy jesli popierdzieliło się coś na dole to czy jest sens remontowac? zastanawiam sie bowiem, czy nie lepiej byloby kupic drugi silnki z osprzetem..nie ukrywam, ze zależałoby mi wtedy na przeszczepie jakiegoś mocniejszego serducha bo obecny 1,3 12v jak dla mnie zaslaby. no i pytanie: JAKI EWENTUALNIE SILNIK WRZUCIC??CZY MOZNA BYLOBY WPASOWAC SILNIK Z NOWSZEGO MODELU NP 95-96?? moj colt jest z 91'
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 23:25   

Wsadź taki jak miałeś, sprzedaj auto i kup 1.8 GTi ok 140KM.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2007, 23:42   

Br@dleY, przelozyc sam mocniejszy silnik jest to robota bez sensu.
Zaiweszenie ani hamulce tego nie wytrzymaja. Prosciej mowiac - samochod bedzie niestabilny i bedzie za slabo hamowal.

Zrob jak mowi Bartek
Albo kup jakies przerdzewiale GTi z dobrym silnikiem i przeloz wszystko.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Br@dleY
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2007, 19:47   

tez tak myślałem o zakupie mocniejszego, ale ciężko znaleźć:/ co do zawieszenia i hamulcy... zdaje sobie z tego sprawe..
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-03-2007, 10:29   

poszukaj przede wszystkim ZDROWEGO silnika, myślę że powinieneś zwrócić uwagę na jednostki 1.5 które może szału nie robią ale na pewno odczujesz wzrost elastyczności.

BTW
do Twojej skrzyni powinny plug 'n play pasować silniki 1.5 od Pony Scoupe i być może Accenta.
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 27-03-2007, 19:00   

Br@dleY, a wymien zawory dotrzyj i bedzie latal komplet zaworow + uwszczelki to ok 350 zl
do tego pasek rozrzadu i rolka to jakies 50+100 a za takiego piniazka trudno kupic silnik na chodzie i to sprawny . no dojdzie ci jeszcze plyn chlodzacy i olej + filtry. :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2007, 18:49   

hej dzis pytałem o pasek rozrzadu i rolke do mojego colcika pani mi zaspiewała za pasek 35 zł a za rolke 60 zł niejest to troszke za tanio , a ile kosztuje wymiana tego osprzetu w warsztacie i czy jest to proste do wykonania samemu
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 28-03-2007, 21:36   

a co byś chciał, zwykły pasek i zwykła rolka na kiju... :mrgreen:
normalna cena GATES i jakaś INA lub BREDA

wojmi1, jakimi firmami handlujesz? mój asortyment na www.gordon.biz.pl
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-03-2007, 16:15   

z pasow to Gates, PIX,/Eurobelt// sanok, optibelt i inne- glownie Gates i Pix. Lozyska skf flt fag nsk timken.... koyo ntn
ina zkl .... whx, mw, optimal, cx itd
Ja glownie lozyska
Simeringi simrit Passaroti corteko pl itd
tomusn, ty typowo czesci do aut ja glownie lozyska uszczelnienia pasy dla przemyslu unikam czesci do aut bo jestem na ryczalcie :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-04-2007, 11:20   

wojmi1 napisał/a:
tomusn, ty typowo czesci do aut
, no i to typowe i przeważnie niższa półka..., choć zawsze mamy coś też z górnej!
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Br@dleY
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2007, 09:54   

damianrally napisał/a:
hej dzis pytałem o pasek rozrzadu i rolke do mojego colcika pani mi zaspiewała za pasek 35 zł a za rolke 60 zł niejest to troszke za tanio , a ile kosztuje wymiana tego osprzetu w warsztacie i czy jest to proste do wykonania samemu


jeśli chodzi o ceny to.. i duzo i nie. co prawda tam gdzie ja kupowalem (niedawno temu), ceny byly nieco niższe, ale różnice nie były zbyt wielkie! a koszt uważam nie jest mimo wszystko zbyt wielki w porownaniu z remontem jak strzeli pasek-wiem bo sam niedawno to przechodzilem! WARTO TO ZROBIC!!!natomiast jesli chodzi o wymiane-nie jest ona zbyt skomplikowana, zde4cydowanie można zrobić to samemu..jednak możesz mieć problem z odpowiedznim ustawieniem zapłonu..u siebie pasek wymienilem sam, ale za cholere nie moglem ustawic zaplony, mimo ze mialem manuala!osobiście polecam oddac to komus, kto ma pojęcie o tym!pieniadze nawet za robocizne nie powinny być zbyt wielkie, a przynajmniej nie bedziesz musial sie meczyc i wqrzac jak cos pojdzie nie tak!!!pozdrawiam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-04-2007, 18:05   

Br@dleY, to wszystko mozna pod mostem zrobic tzn zawory glowice uszczelki i paski , przy aparacie
trzeba troche po kombinowac ale tez sie da :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Waldi
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2007, 20:13   

Witam

Ostatnio moj Colcik przeszedł wymiane silnika ( z 1,5 na 1,5)

silnik był zatarty i nieopłacalo sie go remontowac

radze Ci poszukaj silników na allegro moze akurat znajdziesz

za silnik 1,5 gdzies 300-500 zł wymienisz w nim rolke za kwote 70 zł i pasek za kwote

45 zł i zmienisz olej filtry i powinno byc ok ja tak własnie zmieniłem

jestem zadowolony teraz smigam nim i jest pełnia szczescia

cała operacjcja zmiany silnika moze ie jest łatwa mi pomagał kolega z klubu i praca zostałą zakonczona sukcesem. jak masz garaz to troche pracy koledzy i dasz rade

wrazie pytac słuze Ci moja pomoca na tyle co sam sie zdołałem nauczyc.( gg:2985555)

pozdrawiam serdecznie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.