Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:50 |
[C51A 4G13]Pekl pasek rozrzadu - co dalej? |
Autor |
Wiadomość |
Br@dleY [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2007, 14:12
|
|
|
witam..mam "mały" dylemat: wczoraj pękł mi pasek rozrządu:/ swamochód stoi u mechanika, coś wczoraj podłubał, ale nieweiele, na maxa zacznie jutro..zastrawnawiam sie jednak, czy jesli popierdzieliło się coś na dole to czy jest sens remontowac? zastanawiam sie bowiem, czy nie lepiej byloby kupic drugi silnki z osprzetem..nie ukrywam, ze zależałoby mi wtedy na przeszczepie jakiegoś mocniejszego serducha bo obecny 1,3 12v jak dla mnie zaslaby. no i pytanie: JAKI EWENTUALNIE SILNIK WRZUCIC??CZY MOZNA BYLOBY WPASOWAC SILNIK Z NOWSZEGO MODELU NP 95-96?? moj colt jest z 91' |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2007, 23:25
|
|
|
Wsadź taki jak miałeś, sprzedaj auto i kup 1.8 GTi ok 140KM. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-03-2007, 23:42
|
|
|
Br@dleY, przelozyc sam mocniejszy silnik jest to robota bez sensu.
Zaiweszenie ani hamulce tego nie wytrzymaja. Prosciej mowiac - samochod bedzie niestabilny i bedzie za slabo hamowal.
Zrob jak mowi Bartek
Albo kup jakies przerdzewiale GTi z dobrym silnikiem i przeloz wszystko. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Br@dleY [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2007, 19:47
|
|
|
tez tak myślałem o zakupie mocniejszego, ale ciężko znaleźć:/ co do zawieszenia i hamulcy... zdaje sobie z tego sprawe.. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-03-2007, 10:29
|
|
|
poszukaj przede wszystkim ZDROWEGO silnika, myślę że powinieneś zwrócić uwagę na jednostki 1.5 które może szału nie robią ale na pewno odczujesz wzrost elastyczności.
BTW
do Twojej skrzyni powinny plug 'n play pasować silniki 1.5 od Pony Scoupe i być może Accenta. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-03-2007, 19:00
|
|
|
Br@dleY, a wymien zawory dotrzyj i bedzie latal komplet zaworow + uwszczelki to ok 350 zl
do tego pasek rozrzadu i rolka to jakies 50+100 a za takiego piniazka trudno kupic silnik na chodzie i to sprawny . no dojdzie ci jeszcze plyn chlodzacy i olej + filtry. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 18:49
|
|
|
hej dzis pytałem o pasek rozrzadu i rolke do mojego colcika pani mi zaspiewała za pasek 35 zł a za rolke 60 zł niejest to troszke za tanio , a ile kosztuje wymiana tego osprzetu w warsztacie i czy jest to proste do wykonania samemu |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-03-2007, 21:36
|
|
|
a co byś chciał, zwykły pasek i zwykła rolka na kiju...
normalna cena GATES i jakaś INA lub BREDA
wojmi1, jakimi firmami handlujesz? mój asortyment na www.gordon.biz.pl |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 30-03-2007, 16:15
|
|
|
z pasow to Gates, PIX,/Eurobelt// sanok, optibelt i inne- glownie Gates i Pix. Lozyska skf flt fag nsk timken.... koyo ntn
ina zkl .... whx, mw, optimal, cx itd
Ja glownie lozyska
Simeringi simrit Passaroti corteko pl itd
tomusn, ty typowo czesci do aut ja glownie lozyska uszczelnienia pasy dla przemyslu unikam czesci do aut bo jestem na ryczalcie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 01-04-2007, 11:20
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | tomusn, ty typowo czesci do aut | , no i to typowe i przeważnie niższa półka..., choć zawsze mamy coś też z górnej! |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Br@dleY [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2007, 09:54
|
|
|
damianrally napisał/a: | hej dzis pytałem o pasek rozrzadu i rolke do mojego colcika pani mi zaspiewała za pasek 35 zł a za rolke 60 zł niejest to troszke za tanio , a ile kosztuje wymiana tego osprzetu w warsztacie i czy jest to proste do wykonania samemu |
jeśli chodzi o ceny to.. i duzo i nie. co prawda tam gdzie ja kupowalem (niedawno temu), ceny byly nieco niższe, ale różnice nie były zbyt wielkie! a koszt uważam nie jest mimo wszystko zbyt wielki w porownaniu z remontem jak strzeli pasek-wiem bo sam niedawno to przechodzilem! WARTO TO ZROBIC!!!natomiast jesli chodzi o wymiane-nie jest ona zbyt skomplikowana, zde4cydowanie można zrobić to samemu..jednak możesz mieć problem z odpowiedznim ustawieniem zapłonu..u siebie pasek wymienilem sam, ale za cholere nie moglem ustawic zaplony, mimo ze mialem manuala!osobiście polecam oddac to komus, kto ma pojęcie o tym!pieniadze nawet za robocizne nie powinny być zbyt wielkie, a przynajmniej nie bedziesz musial sie meczyc i wqrzac jak cos pojdzie nie tak!!!pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 06-04-2007, 18:05
|
|
|
Br@dleY, to wszystko mozna pod mostem zrobic tzn zawory glowice uszczelki i paski , przy aparacie
trzeba troche po kombinowac ale tez sie da |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Waldi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 20:13
|
|
|
Witam
Ostatnio moj Colcik przeszedł wymiane silnika ( z 1,5 na 1,5)
silnik był zatarty i nieopłacalo sie go remontowac
radze Ci poszukaj silników na allegro moze akurat znajdziesz
za silnik 1,5 gdzies 300-500 zł wymienisz w nim rolke za kwote 70 zł i pasek za kwote
45 zł i zmienisz olej filtry i powinno byc ok ja tak własnie zmieniłem
jestem zadowolony teraz smigam nim i jest pełnia szczescia
cała operacjcja zmiany silnika moze ie jest łatwa mi pomagał kolega z klubu i praca zostałą zakonczona sukcesem. jak masz garaz to troche pracy koledzy i dasz rade
wrazie pytac słuze Ci moja pomoca na tyle co sam sie zdołałem nauczyc.( gg:2985555)
pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
 |
|