Jak opróżnić bak - wypompować paliwo |
Autor |
Wiadomość |
gryf
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 13 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 01-06-2017, 22:18 Jak opróżnić bak - wypompować paliwo
|
|
|
Witam
Nie mam zamiaru popełniać czynów niezgodnych z prawem. Muszę opróżnić prawie pełny zbiornik w moim Outlanderze. Pełny jest.... benzyny choć mam diezla . Nie pytajcie jak to się stało. Auto pożyczone na kilka godzin znajomej iiii....
1. Ktoś ma jakiś pomysł? Wężyk przez wlew w jakimś momencie się blokuje i nie sięga dna.
2. Gdzie jest przekaźnik pompy paliwa ? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 02-06-2017, 11:22
|
|
|
no wlasnie
jak dojsc do czujnikow paliwa ?
bede zakladal webasto i musze wpiac sie w czujniki |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 23-06-2017, 14:38
|
|
|
Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem. |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 25-06-2017, 19:30
|
|
|
sylb napisał/a: | Miałem, podobny przypadek. Na szczęście bak nie był pełen.
Generalnie przy proporcjach 50/50 jeździ.
Tyle, że miał kłopoty z zapalaniem. |
Nie wiem jak w silnikach z pompowtryskami a w przyp. common rail to takim zabiegiem ryzykujemy zatarcie pompy wysokiego ciśnienia (jest smarowana paliwem). W takim przypadku gdy nie ma możliwości zlać baku to dobrze jest wlać litr oleju do dwusuwów.
A co do samego spuszczania.
Najprościej to ściągnąć wężyk dolotu paliwa do filtra z baku, przedłużyć go innym i włożyć do jakiegoś zbiornika/kanistra. Włączyć kluczyk (bez uruchamiania silnika oczywiście) i pompa w baku zaczyna pracować. Jest dosyć wydajna ale warto co jakiś czas np. pół minuty wyłączać bo pewno dłużej to się komputerowi "znudzi" i wywali błąd układu zasilania.
Na YT widziałem filmik jak facet w 4007 do wężyka powrotu filtra podłączył kompresor a dolotem pięknie leciało.
Co do spuszczania wlewem - nie wiem jak jest w Outku ale w niektórych samochodach jest we wlewie paliwa zastawka. Z tym czymś to wężyk włożycie ale nie można już go potem wyciągnąc bo się zakleszcza w tej zastawce i robi się problem. |
|
|
|
 |
|