Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przegrzana skrzynia biegów CVT
Autor Wiadomość
alegator 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2,4 CVT
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 26-06-2017, 14:35   przegrzana skrzynia biegów CVT

Witam
Nie mam wielkiego doświadczenia z Outlanderem (II 2,4 CVT, 2009, przebieg ok. 151000 km) i po kupnie tego samochodu postanowiłem sprawdzic jego mozliwości. Rozgoniłem to cudo na autostradzie do prędkości prawie 200 km/h (ok.wiem, ze nie można), jechałem z tą prędkością przez kilkanaście km. Ogólnie jechałem dośc agresywnie . Po ok. 30 min zapaliła sie kontrolka przegrzania przekładni CVT i komunikat slow down. Pojazd samoczynnie zaczął zwalniać do predkości ok. 100 km/h, spadły tez obroty silnika do ok 1000 obr/min. Po 10 min wszystko wróciło do normy i dalej kontynuowałem jazdę juz bez niespodzianek z tym , że ograniczyłem prędkość do 140km/h. Tego dnia przejechałem jeszcze ponad 400km i nie było żadnych niespodzianek. Mam do moich doświadczonych kolegów kilka pytań:
1.czy przekładnia CVT w tym samochodzie może sie przegrzać mimo chłodnicy oleju?
2.instrukcja w jednym miejscu po zaistniałej takiej sytuacji nakazuje udać sie do serwisu a w innym zaleca schłodzenie przekładni i kontynuowanie jazdy dalej a problem jest wówczas, gdy komunikat pojawia sie często. Mniemam w zwiazku z tym, ze taki stan można uznać za prawidłowy - czy tak?