Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rura wlewu paliwa - LANCER 2004 1,6 benz
Autor Wiadomość
Menfis81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-07-2017, 09:59   Rura wlewu paliwa - LANCER 2004 1,6 benz

Witam wszystkich

M dość nietypowy problem w swoim Lancerku. Chodzi dokładnie o rurę wlewu paliwa.
Podczas tankowania zauważyłem że paliwo się gdzieś wylewa. Jak się okazało po wizycie u mechanika rura wlewu paliwa jest cała pordzewiała przez co jest nieszczelna. Dziwi mnie ten fakt bo auto praktycznie od nowości jest garażowane.
Miał ktoś może podobny problem w swoim Lancerze?
Szczerze przyznam że pierwszy raz spotykam się z takim problemem ...
Wiecie może gdzie mógłbym dostać taki element bo raczej nie da rady tego naprawić, tylko wymiana wchodzi w grę.

Z góry dzię,kuje i pozdrawiam.
 
 
qbus_b
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2017, 10:06   

U mnie rura wygląd też nie najlepiej, na przeglądzie zwrócił na nią uwagę diagnosta. Podejrzewam, że na obecną chwilę tylko aso albo jakaś rzeźba.
 
 
minek106 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-07-2017, 10:49   

Wymieniałem u siebie rurę wlewu paliwa. U mnie przerdzewiała rurka odpowiedzialna za odpowietrzenie i czuć było zapach benzyny podczas postoju. Niestety przynajmniej w kombi zbiera się na górze rury błoto i piach co po upływie czasu robi swoje, a do tego rura jest nie osłonięta wiec kamienie łatwo uszkadzają fabryczną powłokę.

Kupowałem rurę wlewu na szrocie z rozbitego auta, przed założeniem oczyściłem ją dokładnie, i pomalowałem. Wymianę robiłem na kanale, udało mi się wyjąć starą i włożyć nową rurę bez zdejmowania jakichkolwiek elementów zawieszenia oprócz koła oczywiście. Trzeba się przy tym trochę na manewrować ale da się to zrobić. przy pomocy drugiej osoby. Jestem już ponad rok po wymianie i nic się nie dzieje, a zapachu benzyny wokół auta brak.
 
 
Menfis81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-07-2017, 14:50   

Koszt rury wlewu w ASO 1200-1300zł plus robocizna ...
Niestety zamienników brak, więc pozostaje kupić z rozbitka.
Trafiłem w necie na używkę ale z 2,0 DID i pytanie czy podejdzie do 1,6 benz?
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 19-07-2017, 15:07   

Spróbuj dopasować, możliwe że podejdzie. 1200 zł za rurę :D dobre, dobre...
Niestety taki urok naszych lancerów jak producent nie przewidział plastikowych nadkoli. Dla mnie jedyna wada tych samochodów.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-07-2017, 15:39   

Menfis81 napisał/a:
Trafiłem w necie na używkę ale z 2,0 DID i pytanie czy podejdzie do 1,6 benz?

Raczej nie, ztcw CSO nie występowało z silnikiem 2,0 DID. Wychodzi na to, że to nie od naszego.
 
 
evoIX 
Forumowicz


Auto: Lancer 2006 CS3A 1.6 invite+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 71
Skąd: Gorlice, (okolice)
Wysłany: 19-07-2017, 16:45   

Miałem ten sam problem z tą rurą. Czuć było benzynę stojąc koło auta. Po wyczyszczeniu piachu i błota z rury pojawiła się niewielka dziurka od góry i na szczęście dało sie ją załatać. Całą rurę pomalowalem parę razy, położyłem konserwacje i od roku jest spokój. Pytałem też o nią w mitsustyle i jest za 825zł brutto, trochę taniej niż w aso :)
 
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-07-2017, 21:04   

Zabawne bo to samo przerabiałem w 1.3 CK i teraz widzę problem może powrócić w 1.6 CS.
W 1.3 rura już jest składakiem, jej resztki wręcz zanurzone w brunoxie i pomalowane hameritem bo akurat miałem. Był też problem z odpowietrzeniem - odbijało w trakcie tankowania, ale teraz jest rurka paliwo/olejo odporna - 1,5 roku wciąż działa.
 
 
dwojus 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 2
Skąd: stąd
Wysłany: 05-08-2017, 08:36   

Witam. Mam ten sam problem. Cena nowej rury zabija. Używki trudno dostępne i ceny też kosmos. Wiecie może czy nie pasowało by rura z innego modelu np. Space Star. Są podobne konstrukcyjnie a dostęp do części jest o wiele większy i ceny dużo niższe.
_________________
Dwojus
 
 
Menfis81 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2017, 15:08   

Witam ponownie.
Wymieniłem cały wlew, ale znalazłem pewne tanie wyjście otóż wsadziłem nowy wlew od Daewoo chyba Lanosa (z plastiku). Rozmiar wlewu idealnie spasował tylko od strony baku jest inna średnica więc nie obyło się bez pewnej doróbki. Może to nie wygląda na zbyt profesjonalne wykonanie ale póki co działa, jest szczelne i co ważne kosztowało mnie jakieś 300zł.
 
 
DamianNL 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2006 1.6PB+LPG
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-10-2019, 15:59   

No i mnie dziś spotkało to samo...
Przy próbie zatankowania pistolet odbija i wszystko leci pod auto.
Nie zauważyłem tego przy zakupie auta, bo jest w gazie a benzyny było pół baku.
Doraźnie poradziłem sobie tak, że wydlubałem pompę paliwa i nalałem 20l PB 95 bezpośrednio do baku. Z pompą nie było problemu bo jakieś 3tyg temu czyli tuż po zakupie wymianiałem ją bo piszczała. Narazie muszę czekać do wiosny, bo blacharz u którego chce walczyć z rudą o ten porze roku już nie piaskuje, a chce aby wymienił mi tę rurę i zwalczył rudą wszędzie tam gdzie jest. Na szczęście auto w LPG i do wiosny przeżyje z dorażnym wyciąganiem pompy i tankowaniem "na dziko".
Co do samej rury to czy ktoś coś wie czy pasuje z innego auta? A możę są jakieś "uniwersalne" elastyczne i z tworzywa?
 
 
Mietek 
Forumowicz


Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 101
Skąd: Owsiska
Wysłany: 10-10-2019, 19:44   

Z Lanosa podobno pasuje po przeróbkach. Na allegro chyba są zamienniki.
 
 
DamianNL 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2006 1.6PB+LPG
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 10
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-10-2019, 20:26   

Dziękuję popatrzę.
No coś tam jest na allegro. Chodzi o tą plastikową elastyczną w kilku miejscach?
Widzę że są 2 rodzaje jeśli chodzi o mocowanie pod klapką. Jedna jest trójkątna, a druga okrągła.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.