Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200/Pajero Sport 2.5 HP moment obrotowy
Autor Wiadomość
ZYZY91 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 36
Skąd: Polska
Wysłany: 06-08-2017, 22:09   L200/Pajero Sport 2.5 HP moment obrotowy

Mam Pajero Sporta 2013, ale ponieważ jest to dość rzadki model na naszym rynku, prawdopodobnie właściciele bliźniaczego L200 szybciej odpowiedzą na moje pytanie.

Zauważyłem, że silnik 2.5 HP 178 KM ma różną wartość maksymalnego momentu obrotowego w zależności od skrzyni biegów - 400 Nm dla skrzyni manualnej i 350 Nm dla automatu. Czy ktoś potrafi wytłumaczyć z czego wynika ta różnica? Czy dla automatu 400 Nm to za dużo? Czy przypadkiem nie jest to taki sam automat jak w Pajero, który ogarnia 440 Nm silnika 3.2?

Oczywiście 350 Nm w zupełności mi wystarczy, bo Sport się bardzo fajnie zbiera przede wszystkim podczas wyprzedzania na trasie, ale z ciekawości pytam, bo to chyba jedyny przypadek, że jest tak znaczna różnica w momencie dla skrzyni manualnej i automatycznej.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 11-02-2019, 14:23   

Trochę późno ale odpowiem na twoje pytanie . Różnica w max momencie nie jest spowodowana słabością automatu a odmiennymi przełorzeniami i dochodzi też zakres obrotów w których max momentu jest dostępne. Automat ma zakres dostępności w wiele szerszym zakresie obrotów silnika , mam manual i do porównania l200 w manualu i różnicę czuć ale czy to aż 100 niutów to sprawdzę na hamowni.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Jack 
Mitsumaniak


Auto: L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 74
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 27-02-2019, 11:02   

I jakie wyniki? Pytam z ciekawości, ile realnie może mieć mój l200 z AT
_________________
żadna sprawa nie jest przegrana dopóki chociaż jeden głupiec o nią walczy
 
 
ZYZY91 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 36
Skąd: Polska
Wysłany: 23-02-2020, 23:04   

Stary temat, ale może kogoś ciekawi - katalogowo Mitsubishi podawał 178 KM i 350 Nm, hamownia na kołach pokazała 150 KM i 338 Nm.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-02-2020, 09:09   

ZYZY91 napisał/a:
Stary temat, ale może kogoś ciekawi - katalogowo Mitsubishi podawał 178 KM i 350 Nm, hamownia na kołach pokazała 150 KM i 338 Nm.

Producenci podają wartości na silniku, nie na kołach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.