Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cisnienie sprezania
Autor Wiadomość
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 08-08-2017, 20:18   cisnienie sprezania

witam czy moglby ktos mi napisac jak zmiezyc poprawnie kompresje na cylindrach,i jakie powinno byc cisnienie

[ Dodano: 08-08-2017, 20:22 ]
l200 did
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-08-2017, 20:30   

Wszystko masz opisane w manualu, oczywiście jeśli kumasz po angielsku.
http://mmc-manuals.ru/man...15/index_M1.htm
Wybierz u góry rok modelowy auta.
11A-ENGINE MECHANICAL
-ON-VEHICLE SERVICE
-COMPRESSION PRESSURE CHECK
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 08-08-2017, 22:38   

juz zmierzylem pierwszy cylinder 16barow po dodaniu oleju 30 barow,2,3,4 cylinder 24bary czyli ok,wyglonda na to ze cylinder tlok albo pierscienie padly :cry: :cry: czy jest jakas inna mozliwosc
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-08-2017, 08:17   

bodo.83 napisał/a:
juz zmierzylem pierwszy cylinder 16barow po dodaniu oleju 30 barow,2,3,4 cylinder 24bary czyli ok,wyglonda na to ze cylinder tlok albo pierscienie padly :cry: :cry: czy jest jakas inna mozliwosc

Pierścienie albo wypalił się tłok.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
  Wysłany: 09-08-2017, 13:02   

ktos wie jaki bylby koszt czesci i czy to sie oplaca robic czy lepiej silnik drugi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.