2.0 DiD i normy emisji spalin |
Autor |
Wiadomość |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 21-08-2017, 20:29 2.0 DiD i normy emisji spalin
|
|
|
Cześć Wszystkim.
Zdarzyło się komuś może, aby podczas analizy spalin stwierdzono że auto nie spełnia normy emisji ? Czy może jest / była jakaś akcja wgrywania softu w naszych Mitsu dzięki któremu silnik pracuje jakoś inaczej i się łapie pod normę ? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 22-08-2017, 14:40
|
|
|
to nie te silniki
silniki z afery nie spelnialy E5
te ktore sa w miskach maja norme E4 |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-08-2017, 15:59
|
|
|
Wczoraj byłem na przeglądzie i wyszło na to , że mój misiek nie spełnia normy. Limit był 3 a misiek miał 4,7 i tak się zastanawiam czym to może być spowodowane. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2017, 18:35
|
|
|
Jaki miałeś pomiar ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-08-2017, 19:20
|
|
|
Włożył sonde w wydech na rozgrzanym silniku , i depnął w gaz |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 22-08-2017, 20:07
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | Wczoraj byłem na przeglądzie i wyszło na to , że mój misiek nie spełnia normy. Limit był 3 a misiek miał 4,7 i tak się zastanawiam czym to może być spowodowane. |
np zapchanym filtrm powietrza
wysoka temp powietrza dochodzacego
walniety przeplywomierz |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-08-2017, 22:33
|
|
|
Z tego co mówił diagnosta, to nie był pierwszy O2 który był z tym silnikiem i był taki cyrk z tym spełnieniem normy .... Ale póki co trzeba jeździć dalej. Muszę sprawdzić wszystko dla własnej ciekawości. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 23-08-2017, 00:38
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | Wczoraj byłem na przeglądzie i wyszło na to , że mój misiek nie spełnia normy. Limit był 3 a misiek miał 4,7 i tak się zastanawiam czym to może być spowodowane. |
m4rud3r napisał/a: | Z tego co mówił diagnosta, to nie był pierwszy O2 który był z tym silnikiem i był taki cyrk z tym spełnieniem normy .... Ale póki co trzeba jeździć dalej. Muszę sprawdzić wszystko dla własnej ciekawości. |
ale co masz na mysli limit ?
czego ten limit dotyczyl ?
dziwne ze o autach VAG nie mowil |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 23-08-2017, 06:21
|
|
|
Mówił właśnie o sławnych VAGach. Bo rozmowa zaczęła się od tego że siedzi motor 2.0 od VW. Norma emisji CO i afera z nią związana (dla niewtajemniczonych o ile tacy są: DIESELGATE https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_Volkswagena ). I od słowa do słowa padło: "to sprawdźmy z ciekawości ile będzie". I wyszło jak napisałem wyżej. Z jego słów (jako pocieszenie) wynikło, że i tak nie byłem rekordzistą, bo jakimś autem z grupy VAG ktoś miał prawie 6. Misiek niby rocznik 2008 czyli silnik PRZED aferą, chyba że VW już wcześniej coś majstrował |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-08-2017, 06:32
|
|
|
m4rud3r, przegoń go na trasie i zrób ponowną emisję.
Jak nie spadnie to katalizator mówi dość.
(patrząc jeszcze na Twój rejon - możesz spróbować zmienić stację paliw )
Tak na marginesie to prawidłowy pomiar to nie:
m4rud3r napisał/a: | Włożył sonde w wydech na rozgrzanym silniku , i depnął w gaz |
Sam pomiar, żeby był miarodajny jest bardziej skomplikowany. |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 23-08-2017, 15:33
|
|
|
No samochód ma na blacie już prawie 300 tyś , więc możliwe że kat się poddaje |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 23-08-2017, 22:49
|
|
|
a co jak ja wycelem to ustrojostwio parszywe
moj ma nalatane niecale 180kkm |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 23-08-2017, 23:33
|
|
|
kajos napisał/a: | a co jak ja wycelem to ustrojostwio parszywe |
Ja bym się tym akurat nie chwalił.
To mnie właśnie wkurza - wszędzie się pisze od lat o szkodliwości diesli, ale u nas pierwsze co to katalizator out, dpf out i naklejka na zderzak "diesel musi dymić"... i jeszcze się chwali na otwartym forum... masakra... druciarstwo, nie wiem jak to nazwać.
Na pewno sakramencki egoizm.
Szykuj się, że niedługo będziesz potrzebował tego "ustrojstwa parszywego" - od października spore zmiany przy przeglądach rejestracyjnych. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-08-2017, 07:35
|
|
|
mkm napisał/a: | naklejka na zderzak "diesel musi dymić"... i jeszcze się chwali na otwartym forum... masakra... druciarstwo, nie wiem jak to nazwać. |
Przez takich pacanów daje do myslenia wiadomo komu.... potem płaczą że przeglądu nie przejdzie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 24-08-2017, 09:27
|
|
|
mkm napisał/a: | kajos napisał/a: | a co jak ja wycelem to ustrojostwio parszywe |
Ja bym się tym akurat nie chwalił.
To mnie właśnie wkurza - wszędzie się pisze od lat o szkodliwości diesli, ale u nas pierwsze co to katalizator out, dpf out i naklejka na zderzak "diesel musi dymić"... i jeszcze się chwali na otwartym forum... masakra... druciarstwo, nie wiem jak to nazwać.
Na pewno sakramencki egoizm.
Szykuj się, że niedługo będziesz potrzebował tego "ustrojstwa parszywego" - od października spore zmiany przy przeglądach rejestracyjnych. |
a ty myslisz ze jak jego wycielem to nie zostawilem sobie
a co do szkodliwosci to popatrzcie co sie dzieje na innych kontynentach
wezmy afryke,paliwo tam tansze od wody,auto jak pali jeszcze raz tyle ile powinno to nikt sie nie martwi,a o filtrach czy jakis normach juz nie wspomne
i jak tam dymi to jest OK
a jak u nas to jest bee
a zreszta co do dymienia
2.0 DID czy bedzie mial filtr czy nie to i tak bedzie dymil !!!
filtr tylko sadze ma zatrzymywac a nie dym !!! |
|
|
|
 |
|