Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z32A 1.1] Piszczy przy odpalaniu
Autor Wiadomość
Catherine25 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 31 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: polska
  Wysłany: 31-08-2017, 20:03   [Z32A 1.1] Piszczy przy odpalaniu

Witam,
Mam chyba problem z moim Coltem. Póki co jeździ, ale... po przekręceniu kluczyka, zapalają się wszystkie kontrolki w samochodzie i przez chwilę słychać pikanie. Trwa to dosłownie parę sekund, po czym gasną, odpalam silnik i dalej wszystko jest ok. W prawdzie robił to od samego początku jak go kupiłam, fakt, ale czy to jest normalne?

Poza tym olej muszę dolewać mnie więcej raz na dwa/trzy tygodnie. W zależności jak dużo nim jeżdżę.

Do tego podczas jazdy powyżej 80km/H auto samo wjeżdża na lewy pas. Słyszałam różne opinie- że to auto tak ma, że mam się tym nie przejmować. Może jednak zbieżność jest kiepska? Przy czym (nie zawsze) podczas dłuższego stania na światłach trzęsie się dość mocno kierownica i pedał hamulca.

Będę wdzięczna za każdą poradę ;)
 
 
Pawlik84 
Mitsumaniak

Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 323
Skąd: Dobre Miasto
Wysłany: 01-09-2017, 07:10   

Ułła :/
Czy auto nie jest po jakiejś kolizji ze tak ściąga? Sprawdź czy opony są dobrze napompowane 2.1-2.2 bara. Poza tym może masz jakieś luzy w zawieszeniu warto przejechać się na stację to skontrolują luzy na końcówkach kierowniczych, stabilizatory itp - zbieżność na końcu.
Jak bierze Ci tyle oleju to chyba coś nie tak... mogą być pierścienie do wymiany czego Ci nie życzę, może uszczelniacze zaworów. Sprawdź czy rura wydechowa w środku nie jest zakopcona zaolejona mocno? Ja na 12tys km. dolewam może 200ml. a szczerze nie muszę tego robić wcale bo na bagnecie starcza od wymiany do wymiany.
Co do kontrolek to ciężko coś stwierdzić? Nasze autka dają sygnał dźwiękowy po przekręceniu kluczyka gdy nie mamy zapiętych pasów i świecą się podstawowe kontrolki: smarowania (oleju), akumulatora, EPS i coś jeszcze no i może + niezapięte pasy.
_________________
--
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-09-2017, 10:13   

Co do kontrolek, to może warto sprawdzić w jakim jest stanie akumulator.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.