 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z32A 1.1] Piszczy przy odpalaniu |
Autor |
Wiadomość |
Catherine25
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 31 Sie 2017 Posty: 1 Skąd: polska
|
Wysłany: 31-08-2017, 20:03 [Z32A 1.1] Piszczy przy odpalaniu
|
|
|
Witam,
Mam chyba problem z moim Coltem. Póki co jeździ, ale... po przekręceniu kluczyka, zapalają się wszystkie kontrolki w samochodzie i przez chwilę słychać pikanie. Trwa to dosłownie parę sekund, po czym gasną, odpalam silnik i dalej wszystko jest ok. W prawdzie robił to od samego początku jak go kupiłam, fakt, ale czy to jest normalne?
Poza tym olej muszę dolewać mnie więcej raz na dwa/trzy tygodnie. W zależności jak dużo nim jeżdżę.
Do tego podczas jazdy powyżej 80km/H auto samo wjeżdża na lewy pas. Słyszałam różne opinie- że to auto tak ma, że mam się tym nie przejmować. Może jednak zbieżność jest kiepska? Przy czym (nie zawsze) podczas dłuższego stania na światłach trzęsie się dość mocno kierownica i pedał hamulca.
Będę wdzięczna za każdą poradę |
|
|
|
 |
Pawlik84
Mitsumaniak
Auto: Colt VII 1.3 '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 323 Skąd: Dobre Miasto
|
Wysłany: 01-09-2017, 07:10
|
|
|
Ułła :/
Czy auto nie jest po jakiejś kolizji ze tak ściąga? Sprawdź czy opony są dobrze napompowane 2.1-2.2 bara. Poza tym może masz jakieś luzy w zawieszeniu warto przejechać się na stację to skontrolują luzy na końcówkach kierowniczych, stabilizatory itp - zbieżność na końcu.
Jak bierze Ci tyle oleju to chyba coś nie tak... mogą być pierścienie do wymiany czego Ci nie życzę, może uszczelniacze zaworów. Sprawdź czy rura wydechowa w środku nie jest zakopcona zaolejona mocno? Ja na 12tys km. dolewam może 200ml. a szczerze nie muszę tego robić wcale bo na bagnecie starcza od wymiany do wymiany.
Co do kontrolek to ciężko coś stwierdzić? Nasze autka dają sygnał dźwiękowy po przekręceniu kluczyka gdy nie mamy zapiętych pasów i świecą się podstawowe kontrolki: smarowania (oleju), akumulatora, EPS i coś jeszcze no i może + niezapięte pasy. |
_________________ --
Pozdrawiam; Pawlik
Mitsubishi Colt VII, 2009 1.3, 5d. INVITE |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-09-2017, 10:13
|
|
|
Co do kontrolek, to może warto sprawdzić w jakim jest stanie akumulator. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|
|