Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotomierzem silnika
Autor Wiadomość
WlodekBilcza 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: bilcza
Wysłany: 12-09-2017, 09:45   Problem z obrotomierzem silnika

Witam panowie mam taki mały problem od jakiegoś czasu w moim pajero II 3.0 v6 obrotomierz po odpaleniu pokazuje mi cały czas 3000 obrotów a w momencie dodania maksymalnych obrotów wskazówka wychyla się dosłownie o 100 obrotów więcej . Zdarza się czasami taka sytuacja ze na kilka chwil wszystko wraca do normy. Czy to będzie wina zegarów czy brak sygnału z modulatora silnika ???? W jaki sposób można to sprawdzić .
 
 
dolek 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO II 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 15
Skąd: Skawina
Wysłany: 14-09-2017, 11:25   

Witam. Też się podepnę pod temat obrotomierza. Nie działa mi obrotomierz. Zegary sprawdzone gdzie mogę jeszcze zaglądnąć, Może jakiś czujnik jak tak to gdzie go szukać. Pozdrawiam
 
 
boczek140 
Forumowicz


Auto: Pajero I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 80
Skąd: Chotomów
Wysłany: 14-09-2017, 20:45   

Co prawda mam Pajero I ale może podobne rozwiązanie jest w PII, warto sprawdzić. Tez miałem problemy z obrotomierzem, raz na jakiś czas załapał ale przeważnie wskazówka była na dole. Sprawdziłem wszystko sygnał od cewki, napięcie i wszystko było niby OK. rozebrałem obrotomierz i problem tkwił w płytce. Okazało się że na płytce padł rezystor i uszkodził kondensator. Fotki poniżej. Koszt naprawy to 1.60 zł :)

Stary kondensato VS nowy:



Tak wygląda uszkodzony kondensator


Nowy rezystor


I naprawiona płytka obrotomierza
]

I wszystko trybi :)
_________________
Pajero I - 2.6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.