Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Grzejąca się felga
Autor Wiadomość
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 21-09-2017, 10:57   Grzejąca się felga

Panowie, mam problem. Wymieniałem tarcze i klocki z tyłu. Dodatkowo wypiaskowałem i pomalowałem zaciski. Wymieniłem też okładziny ręcznego.

Od tego czasu felga strasznie się grzeje i śmierdzi. Mechanik wszystko już przeczyścił, posprawdzał i wymieniłem łożysko bo i tak się odzywało. Co to może być bo skończyły się możliwości ?
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21-09-2017, 11:28   

Podnieś auto i zobacz czy koło swobodnie się obraca. Najlepiej jakbys podniosl caly bok bo bedzie Ci ciezko krecic jenym kolem. Popompuj też hamulcem. Może tloczek nie odbija, może prowadnice nie były dobrze oczyszczone i za mało nasmarowane. Może gumki na prowadnicach masz dziurawe i się zapiekły. Jest parę opcji. A zaciski były przy okazji piaskowanie regenerowane czy tylko malowane?

[ Dodano: 21-09-2017, 11:29 ]
Albo jak u mnie krzywe jarzmo.I też nie wiedziałem o co chodzi.
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-09-2017, 16:22   

Sprawdzałeś śrubę regulacyjną od rozpierania okładzin? Może jest zbyt rozkręcona co powoduje zbyt ciasne przyleganie okładzin. Jaki kolor ma tarcza z zewnątrz i od środka? Zrób mały test po postoju przejedź krótki odcinek i dotknij czy grzeje się tarcza czy bardziej bęben, to już da kierunek poszukiwań.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.