 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przełożenia reduktora pajero I II |
Autor |
Wiadomość |
danielo89
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Wrz 2017 Posty: 6 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 21-09-2017, 19:52 przełożenia reduktora pajero I II
|
|
|
Witam koledzy , mam takie pytanie bo nie znalazłem nic w innych tematach.
Orientujecie się jakie są przełożenia reduktorów w pajero 1 i pajero 2 ss (3.0 v6 24v)
Gdyby ktoś znał przełożenia skrzyni biegów to też mile widziane |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 21-09-2017, 20:42
|
|
|
w reduktorze różnice niewielkie
Pajero I
1,944:1 dla 2.6 i 2.3 TD, 2.5 TD
1,925:1 dla 3.0 V6
Pajero II
1.9:1 dla 3.0 V6
więcej przełożeniami w mostach zwalczysz zmieniając pomiędzy poszczególnymi silnikami |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
danielo89
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Wrz 2017 Posty: 6 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 21-09-2017, 23:23
|
|
|
dzięki wielkie bo nie mogłem tego nigdzie znaleźć. Pytałem dlatego że planuje do skrzyni z II zapiąć zewnętrzny reduktor na kołach zębatych zamiast fabrycznego ss na łańcuchu.Przy okazji wyjście na przedni most planuje po prawej stronie pod most z gr y60. Szukałem różnych reduktorów ale nie miałem odniesienia co do przełożenia. Poważnie myślałem o Roburze z pto tyle ze tam jest na terenowych 1-1.35 i przy kole 35 cali/11.5 (Silverstone) nie robiło by furory teraz mam na oku reduktor z gaza 69 ( ok 1-2.8 na wolnych) tyle ze nie wiem czy wytrzyma naprężenia. Dodam tylko że auto jeździ wyłącznie w terenie |
|
|
|
 |
|
|