Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przełożenia reduktora pajero I II
Autor Wiadomość
danielo89 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gorlice
Wysłany: 21-09-2017, 19:52   przełożenia reduktora pajero I II

Witam koledzy , mam takie pytanie bo nie znalazłem nic w innych tematach.
Orientujecie się jakie są przełożenia reduktorów w pajero 1 i pajero 2 ss (3.0 v6 24v)
Gdyby ktoś znał przełożenia skrzyni biegów to też mile widziane :)
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 21-09-2017, 20:42   

w reduktorze różnice niewielkie
Pajero I
1,944:1 dla 2.6 i 2.3 TD, 2.5 TD
1,925:1 dla 3.0 V6

Pajero II
1.9:1 dla 3.0 V6

więcej przełożeniami w mostach zwalczysz zmieniając pomiędzy poszczególnymi silnikami
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
danielo89 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gorlice
Wysłany: 21-09-2017, 23:23   

dzięki wielkie bo nie mogłem tego nigdzie znaleźć. Pytałem dlatego że planuje do skrzyni z II zapiąć zewnętrzny reduktor na kołach zębatych zamiast fabrycznego ss na łańcuchu.Przy okazji wyjście na przedni most planuje po prawej stronie pod most z gr y60. Szukałem różnych reduktorów ale nie miałem odniesienia co do przełożenia. Poważnie myślałem o Roburze z pto tyle ze tam jest na terenowych 1-1.35 i przy kole 35 cali/11.5 (Silverstone) nie robiło by furory :D teraz mam na oku reduktor z gaza 69 ( ok 1-2.8 na wolnych) tyle ze nie wiem czy wytrzyma naprężenia. Dodam tylko że auto jeździ wyłącznie w terenie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.