  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Honda Accord CM2 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-06-2017, 23:13   Honda Accord CM2
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                    
 
 
A więc stwierdziłem, że pokaże go i tutaj, zwłaszcza, że z trzema diamentami rozstawać się nie chcę     ale o tym później.
 
 
ROK: 2003
 
MODEL: CM2
 
SILNIK: 2.4 K24A3
 
UKŁAD DOLOTOWY: seryjny
 
UKŁAD WYDECHOWY: seryjna dwururka
 
ELEKTRONIKA: seryjna
 
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6-biegowa m/t seryjna
 
ZAWIESZENIE: seryjna koza
 
UKŁAD HAMULCOWY: seryjny
 
BODY-KIT: Type S
 
ŚRODEK: półskóry Type S, zegary Type S, pseudocarbonowe wykończenie deski rozdzielczej
 
CAR-AUDIO: seryjne radio, niestety bez PSS
 
KOŁA: 17" calowe felgi aluminiowe marki bliżej mi nieznanej na oponach Uniroyal Rainsport 3 225/45R17
 
MOC: powinno być seryjne 190 KM, ale któż to wie
 
PLANY w kolejności mocno losowej:
 
- Jeździć bezawaryjnie przez najbliższe 4-5 lat
 
- Wymiana sworzni wahaczy na 555 ( poprzedni właściciel wymieniał, ale nie mam na paragonie zapisanej ich marki )
 
- Montaż LPG - no dobra, narzeczona chce, a mi się wydaje, że nie będzie to konieczne - póki co spalanie miło mnie zaskakuje, jak na wielkość tego silnika   
 
- Zrobienie denerwujących mnie detali estetycznych
 
- Koza out - czyli 30-40 mm w dół, aby to jakoś wyglądało
 
- Renowacja obecnych felg bo ranty wyglądają jak aluminiowa folia z moich kanapek w liceum
 
- Zakup oryginalnuch alu 16" i opon zimowych
 
- Wymiana felg na 18" ( i to prędko nie nastąpi. w czerwcu 2018 mam ślub i póki co nic takiego modzić nie będe mógł )
 
- Być może pokuszę się o montaż UKP, jak już wymyślę gdzie miałby on się znaleźć
 
- Konserwacja przed zimą. 
 
- XCarLink
 
- Montaż relingów/bagażnika dachowego wraz z trumną
 
 
Misja znalezienia auta była trudna, ale jej realizacja postępowała żwawo. Tak naprawdę rozglądałem się za tym modelem już od pół roku. Kombi bo z narzeczoną mamy dalekosiężne plany, 2.4 bo nie chciałem mieć mocy mniej niż w Galancie, a Honda Accord bo z reguły czytałem dobre opinie o tym aucie.
 
 
Niestety jeździ tego bardzo dużo, a znalezienie egzemplarza, który będzie godzien to droga przez mękę. Problem podobny jak w Galancie - rdza. Mój ma zrobione nadkola, podłużnice czyste, progi zdrowie, podłoga zdrowa. Przywiozłem go aż z Lublina. Wcześniej obejrzałem 6 innych i myślałem, że w końcu kupię poliftową vectrę C... Ale udało się znaleźć zdrowego i nim wrócić. Konserwację planuję przed zimą   . 
 
 
Pierwsze wrażenia? Auto strasznie napompowane, Galant ma lepszą sylwetkę. Cieszą osiągi, ale przyspieszanie nie jest tak fajne jak w Galu. Cieszą bajery takie jak dwustrefowa klima, czy elektrycznie otwierana klapa. A jednak to nie Galant. Został mi odruch witania się z miśkami, ale ostatnio Krystian99 na Obornickiej mnie nie poznał   . I dlatego do Galanta wrócę - ale tak za 2 lata, jak już po weselu ustabilizujemy się finansowo    ( mam na to pełne błogosławieństwo ). Niekoniecznie będzie to EA. Może upoluję E3, może nawet E1, a może Sapporo, które mega mi się podoba. Czas pokaże   
 
 
Zapytacie się co się stało z moim Galantem? Rak - rdza. Do tego bardzo dużo drobnych usterek wielokroć naprawianych bez efektu. ( czujnik temperatury LPG, puszczająca chłodnica, zapowietrzające się sprzęgło ) Galant stoi w garażu i może ten jeden ostatni raz go naprawię, żeby się nim przejechać. Jednak ogólnie to będę się go pozbywał. Blacharka w moim egzemplarzu przekroczyła barierę, przy której zdecydowałbym się to robić, a i tak nie ma gwarancji, że nie zaczęłoby się to samo. Tak więc jeśli chodzi o utrzymanie go to w tym miejscu poległem na całej linii. 
 
 
To na koniec zdjęcie całej trójki ( bo brat też kupił Accorda, z tym że model CG9 )
 
  | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 lobuzek  		  
		 
         Forumowicz lobuzek
  
  
                  Auto: Honda Accord Tourer 2,0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2017, 15:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja na dniach przesiadam się z Lancera do Accorda VII 2,0 tourer. Początkowo planowałem VII generację z samego końca produkcji (2007-2008) ale ciężko było cokolwiek znaleźć, więc trafił się Accord VIII z 2009 r. Niemiec płakał jak sprzedawał, gonił za białą perłą    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2017, 22:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | lobuzek napisał/a: | 	 		  Ja na dniach przesiadam się z Lancera do Accorda VII 2,0 tourer. Początkowo planowałem VII generację z samego końca produkcji (2007-2008) ale ciężko było cokolwiek znaleźć, więc trafił się Accord VIII z 2009 r. Niemiec płakał jak sprzedawał, gonił za białą perłą    | 	  
 
2.0 wg mnie jest za słabe do tej budy. Zresztą po tym jak pojeździłem sobie CG9 brata to byłem już pewien, że 2.0 nie chcę. | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 11:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gratulacje   
 
 
 	  | Kaucz napisał/a: | 	 		  | - Montaż LPG - no dobra, narzeczona chce, a mi się wydaje, że nie będzie to konieczne - póki co spalanie miło mnie zaskakuje, jak na wielkość tego silnika  | 	  
 
 
Myśl, myśl, jak LPG to od razu albo wcale. Pamiętaj, że spalanie to ścisła korelacja z kątem wciskania pedału gazu. Jak zaczniesz korzystać z tych koni to będzie musiał spalić. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 lobuzek  		  
		 
         Forumowicz lobuzek
  
  
                  Auto: Honda Accord Tourer 2,0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 12:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i prawdopodobnie w sobotę jedziemy po Accorda. Zagazowanie jawi się jako wysoce prawdopodobne    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 13:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               lobuzek, przemyśl jeszcze ten silnik. Jak i tak idzie do gazu, to może warto coś mocniejszego? 
 
 
Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 21:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Myśl, myśl, jak LPG to od razu albo wcale. Pamiętaj, że spalanie to ścisła korelacja z kątem wciskania pedału gazu. Jak zaczniesz korzystać z tych koni to będzie musiał spalić. | 	  
 
Jak do października nie zamontuje to wcale już nie będzie.  	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo. | 	  
 
Nawet nie wiesz jak trudne było wytłumaczenie tego narzeczonej. Do dnia jak jakiś kretyn siadł nam na tyłku podczas wyprzedzania a drugi, ten wyprzedzany zaczął przyspieszać...         | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 22:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało    
 
 
Jest wiele takich sytuacji - jak np wyprzedzanie na drodze jednopasmowej, wlączanie do ruchu i wiele innych. Łatwiej uciec, schować się. Wielu osobom się wydaje że jak ktoś kupuje mocne auto, to pewnie jest piratem drogowym    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 22:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało   | 	  
 
był taki mem, ale nie chce mi się szukać   
 
 	  | Owczar napisał/a: | 	 		  Wielu osobom się wydaje że jak ktoś kupuje mocne auto, to pewnie jest piratem drogowym 
 
 | 	  
 
Prawda, ale z drugiej strony jak się ma mocne auto to na pewno też nie jeździ się jak dziadek w Lanosie   . 
 
Z tego co na plus to przyjemniej jedzie się na autostradzie z prędkościami 140 km/h +++   . Auto jakby mniej się męczyło przy tym    | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-06-2017, 23:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Galant v6 z at na autostradzie wyraźnie niedomaga. Żeby przyspieszyć i nie dać się wyprzedzić golfom tdi w dieslu 1.6 trzeba cisnąć do podłogi    
 
 
Na autostradzie każda moc się przyda. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-06-2017, 00:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić    | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-06-2017, 07:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  | Jak się przyzwyczai to i te 190KM będzie mało | 	   Jak się przyzwyczai to i 1900KM będzie mało.  	  | Kaucz napisał/a: | 	 		  | Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić | 	   E tam, golf w dizlu też ładnie chodzi. No i przynajmniej z kilkuset metrów słyszysz, że jedzie jakiś szrot, bo hałasuje z daleka. Ostatnio przyjechałem Galem na działkę, zdążyłem fajkę spalić, a żona (słuch ma dobry jakby co     ) dopiero po kilku minutach zauważyła, że już jestem. Jak kiedyś odjeżdżała z działki Galem to stałem ok. 20 m od niej. Uwielbiam ten efekt jak w ogóle nie słyszę silnika tylko widzę jak auto się porusza i słyszę jedynie kamyki obijające się o nadkola.
 
Gdybym miał dizla to codziennie bym go naprawiał, tak brzydko nie może pracować silnik    
 
Wolę wlać do baku na 100 km 12 litrów benzyny niż 6 litrów ropy i czerpać przyjemność z jazdy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 lobuzek  		  
		 
         Forumowicz lobuzek
  
  
                  Auto: Honda Accord Tourer 2,0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-06-2017, 07:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Owczar napisał/a: | 	 		  lobuzek, przemyśl jeszcze ten silnik. Jak i tak idzie do gazu, to może warto coś mocniejszego? 
 
 
Uważam, że mocy nigdy za wiele i w wielu przypadkach jej zapas wręcz poprawia bezpieczeństwo. | 	  
 
Przemyślałem, zresztą bardzo dobrze znam ten samochód, a przesiadam się z Lancera 1,6. Jak dla mnie wystarcza. Co stracę na prostej odzyskam na zakrętach, bo Accord jeździ bajecznie    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kaucz  		  
		 
         Mitsumaniak EA5A should be RWD!
  
  
                  Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-06-2017, 09:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Wolę wlać do baku na 100 km 12 litrów benzyny niż 6 litrów ropy i czerpać przyjemność z jazdy. | 	  
 
Dlatego jesteśmy na forum MM, a nie na forum VW   
 
 
 	  | lobuzek napisał/a: | 	 		  Co stracę na prostej odzyskam na zakrętach, bo Accord jeździ bajecznie    | 	  
 
Hm, może sedan i tak, ale tourer jest cięższy i ma większy rozstaw osi i niestety moim zdaniem tracą na tym delikatnie właściwości jezdne    | 
             
						
				_________________ ...hontou ?
 
  
 
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-06-2017, 09:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kaucz napisał/a: | 	 		  | Ale V to V i ten dźwięk ciężko podrobić  | 	  
 
 
A w zasadzie 6 cylindrów    rzędowe 6tki też ładnie brzmią. 
 
 	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | E tam, golf w dizlu też ładnie chodzi. No i przynajmniej z kilkuset metrów słyszysz, że jedzie jakiś szrot, bo hałasuje z daleka. | 	  
 
 
Hugo na tym forum raczej ciężko o fana diesla - no poza działem 4x4, ale co zrobić jak mitsubishi nie montowało v8 w terenówkach.    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |