Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sapporo E16 89 - poszukiwana pompa paliwa lub/i bak
Autor Wiadomość
mrwiech 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 99' V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2017, 15:51   Sapporo E16 89 - poszukiwana pompa paliwa lub/i bak

Cześć,

Nabyłem i zamierzam doprowadzić do użytku Sapporo z 89 roku. Jak jednak widzę już na starcie z częściami do tego modelu może być mały kłopot :-( Na początek muszę wymienić pompę paliwa, a dobrze by było przy okazji założyć nowy/ w lepszym stanie zbiornik paliwa. Może ktoś ma lub zna kogoś kto ma Sapporo na części i mógłby odsprzedać te rzeczy. A może ktoś sprzeda patent na podmianę dedykowanej pompy na jakąś od innego modelu, którą można gdzieś kupić nową? Będę wdzięczny za wszelkie porady i pomoc. Pozdrawiam
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 03-10-2017, 10:34   

Ktoś tu na forum opisywał dawno temu, że mechaniczną pompę zastąpił elektryczną, niskociśnieniową z land rovera. Poszukaj w tematach o sapporo. Wrzuć jakieś foto Miśka.
_________________
CA0
Galant II
 
 
mrwiech 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon 99' V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-10-2017, 11:12   

Widziałem ten post. Dotyczył starego Sapporo. MK III ma już fabrycznie pompę elektryczną.
W wolnej chwili coś cyknę to wrzucę ;-)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-10-2017, 13:04   

Wg. katalogu cześci zbiornik z E16A jest taki sam jak w E33A więc prawdopodobnie z Galantów E3x (2.0) coś powinno pasować. Ale jak zawsze w takich sytuacjach jedyne wyjście to własnoręczne sprawdzenie tego na żywo. Analogicznie wygląda sytuacja z pompą paliwa, jako że zbiornik jest taki sam.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 17-08-2023, 12:04   Sapporo E16

Witam po długiej przerwie.
Znajomy kupił takie Sapporo i ma problem z pneumatyką zawieszenia. Jest ktoś na forum w posiadaniu części do tego auta? Jeżeli tak to proszę o odzew.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.