Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Pajero I 88 - warto kupić?
Autor Wiadomość
mattuss12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-09-2017, 00:13   [2.5 TD] Pajero I 88 - warto kupić?

Hej znalazłem dość ciekawą ofertę Pajero I '88, przejechane 270tys, 2.5 td, rama bardzo zdrowa, silnik zapala "na dotyk", blacharka super..
Ale jest kilka zastanawiających tematów i tu prosiłbym o poradę/pomoc czy są to rzeczy którymi przy 30 letnim Pajero należy się przejmować - z góry wybaczcie za mało fachowy opis ale ufam że się uda:):
- napędy się załączają (przynajmniej auto zachowuje się tak jakby było wszystko ok) ale kontrolki nie działają wogóle, właściciel pokazywał na kanale gdzie są poodpinane czujniki.. ale bez tych kontrolek jakoś ciężko być pewnym że wszystko jest ok
- całe podwozie ok ale:
- jest jedno koło zębate które częściowo nie jest osłonięte.. nie jest smarowane, części obudowy ewidentnie brakuje - ale auto tak jeździ i dobrze się ma - co to jest? Znajduje się w okolicy skrzyni biegów


- z końcowej części tłumika właściciel wyciął jakieś "pudło".. czego się pozbył i czy tak można dalej jeździć?
- przewody od tylnej nagrzewnicy zwisają pod autem - to na pewno od nagrzewnicy?


- nad prawym tylnym kołem, trtytkami połapane są jakieś przewody odpowietrzające - jakieś pomysły może od czego one są i czemu nie mozna ich w cywilizowany sposób przymocować?
- wyciek oleju z okolicy turbo - nie z samego turbo ale gdzieś tam na silniku
 
 
danielo89 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gorlice
Wysłany: 21-09-2017, 20:26   

witam
-odnośnie kontrolek włączonych napędów :
tam masz dwa niezależne czujniki sygnalizujące ruch wodzika reduktora inaczej ruch samego lewarka. Nie sugerował bym się tym bo działanie napędów nie pokrywa się ze świeceniem kontrolek tylko z ruchem lewarka :) Np możesz mieć całkiem wyciągnięty łańcuch z reduktora a i tak będzie się świeciła zielona kontrolka. Napędy sobie sprawdź podczas jazdy , zwróć uwage na to czy nie przeskakuje łańcuch od przedniego napedu . 4L i troche żwawiej ruszyć . Jak nic nie strzela to jest szansa że reduktor żyje :)
- odnośnie koła zębatego
mi to wygląda jak wieniec koła zamachowego a jeśli tak jest to zdecydowanie nie powinien być smarowany. Gdybyś tam miał wyciek oleju to najprawdopodobniej uszczelniacz na wale w silniku poszedł na emeryture :) Normalnie masz tam taką osłone przykręcaną chyba na 4 śruby m6
- odnośnie przewodów
prawdopodobnie są to przewody od nagrzewnicy a wisieć nie powinny na pewno . może jakiś uchwyt przegnił i spadły
- odnośnie przewodów odpowietrzających
w okolicach lewego koła czyli wlewu paliwa mogły by być przewody od odpowietrzenia baku ale przy prawym nie wiem. Jedyne odpowietrzenie jakie przychodzi mi do głowy to tylni most . W okolicy gruchy mostu na jago obudowie wychodzi odpowietrzenie . Sprawdź to może też spodło . Jak być planował jeździć po głębokiej wodzie to wyprowadź te wężyki do góry bo nalejesz nimi wody do oleju w moście. Przód tak samo.
Nie mam diesla tylko benzynę , nie pomogę :D
 
 
mattuss12 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2017, 21:43   

Bardzo dziękuję za super odpowiedź!

A jak myślisz, czy cena 11 500 warta tego wszystkiego? Wg mnie te o 2-3 tys za dużo..

danielo89 napisał/a:
mi to wygląda jak wieniec koła zamachowego


Czy nie powinno to być jednak zakryte? Nie ma opcji że tam coś wleci i zrobi zamieszanie? To tuż nad ziemią jeździ;)
 
 
danielo89 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gorlice
Wysłany: 21-09-2017, 23:49   

cena troche wysoka. Jak by nie było to jest mase jedynek w cenie dużo niższej tylko większośc ma zjedzoną rame z tył. Może podchodzi pod zabytek w 100 % oryginał wtedy to zmienia postać :D
Cytat:
danielo89 napisał/a:
mi to wygląda jak wieniec koła zamachowego


Czy nie powinno to być jednak zakryte? Nie ma opcji że tam coś wleci i zrobi zamieszanie? To tuż nad ziemią jeździ;)

dokładnie powinno być zakryte
Cytat:
Normalnie masz tam taką osłone przykręcaną chyba na 4 śruby m6

http://imageshack.com/a/img922/8426/zhJn2q.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.