Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari 1.8 GDI 2003r. - wypadanie zapłonu
Autor Wiadomość
dolnyAFC 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 5
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 13-10-2017, 20:16   Cari 1.8 GDI 2003r. - wypadanie zapłonu

Kupiłem jakiś czas temu Carismę 2003r. 1.8GDI.

Po tygodniu jadąc 130km/h zapalił mi się błąd: wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Zgasł później w mieście po jakimś czasie. Zapala się znów przy jeździe po autostradzie 130km/h. Raz jest po 150km, raz po 350km. Teraz wracalem 600km, przejechalem 350km, zrobilem pauze i po pauzie zaraz sie zapalil. 5km po miescie i zgasło.

Ktos cos?
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-10-2017, 06:31   

Na 99% cewka od gorąca straciła izolacje i robi zwarcie, cewka pracuje w wysokiej temperaturze i dość mocno się rozszerza i kurczy jak się grzeje a potem stygnie, niestety przed tobą teraz problem czy kupić tą chińska za 100 zł która za rok też się rozleci czy ta inna chińska za 350 zł która wytrzyma 1,5 roku 😀

Ps przy okazji warto świece sprawdzić, może nie były wymieniane od dawna ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-10-2017, 11:25   

Najpierw sprawdź czy w gnieździe świecy nie ma czasem oleju co jest dość częste w tych silnikach po pewnym przebiegu. Naprawa wiąże się z demontażem głowicy bo olej przedostaje się do gniazd z pomiędzy dwóch części głowicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.