Różnice w zawieszeniu O1T i O1 n/a |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 08-05-2018, 07:44 Różnice w zawieszeniu O1T i O1 n/a
|
|
|
Hej.
Czy ktoś potrafi powiedzieć (napisać) ze 100% pewnością czym różni się zawieszenie w Turbiaku od tego w wolnossących Outkach?
Czy są to tylko sprężyny (tak mi się wydaje)?
Generalnie wkurza mnie ten betonowy, kiepsko pracujący zawias i chcę coś z tym zrobić |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Pawel1988
Mitsumaniak

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 316 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 08-05-2018, 12:38
|
|
|
Cześć
Sprawdziłem na ruskiej stronie po vinie z 2.0 bez turbo i :
- sprężyny inne
- amortyzatory inne ale do wolnossącego mogą być stosowane zamiennie amortyzatory z wersji turbo. Przynajmniej tak jest napisane. Natomiast do turbo tylko jeden numer amortyzatora.
Mały edit to co wyżej dotyczy przodu, natomiast tył według ruskiego katalogu to tak :
Sprężyny te same 🤤
Amortyzatory inne nie zamienne tak jak to miało miejsce z przodu |
_________________ TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 08-05-2018, 14:03
|
|
|
W takim razie w katalogach producentów części jest niezły syf.
Dla przykładu Bilstein - są amorki tylko na tył - takie same dla wersji Turbo i n/a.
http://web1.carparts-cat....19&14=19&12=130
http://web1.carparts-cat....19&14=19&12=130
Generalnie fizycznie na pewno idzie założyć całe kolumny z Turbo do n/a i na odwrót. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 08-05-2018, 15:31
|
|
|
Pewnie tak Łukasz ale zauważ że turbo fabrycznie siedzi niżej od n/a gdzieś czytałem że o 2-3 cm więc gdzieś to trzeba zgubić. Lepiej byłoby wrzucić profil 60-65 opon. Jak masz znajomego który ma Grand Vitare to pożycz od niego koła. Robi robotę |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 08-05-2018, 20:38
|
|
|
Na lato mam 225/55 wiec profil jest.
Szczerze - zawieszenie w turbiaku to rzecz, która strasznie mnie rozczarowała. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 10-05-2018, 22:03
|
|
|
O1T ma 170 mm a O1 ma 200 mm. Powinieneś chyba gdzieś to zgubić - chociaż możesz zawsze mieć pierwsze Turbo podniesione o 1" - brzmi zaj....
Ja mam odwrotnie - uważam, że jest ok. Przesiadłem się wo O1T z Avensis i na początku było ciężko. Tylko ja jeżdżę głównie po dobrych drogach (A i S), a w mieście stosunkowo mało. Do tego smutna prawda jest taka, że w W-wie ulice są o wiele lepsze niż np. w Krk czy Łodzi (i tu i tu często bywam). To robi różnicę, jakbym miał po Łodzi jeździć z tym zawieszeniem to bym chyba zwariował. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 11-05-2018, 08:22
|
|
|
Właśnie w trasie jest całkiem ok, zawias ogarnia i nie przeszkadza...ale już codzienne dojazdy do pracy, zakupy, kręcenie się wokół komina to dramat.
Przesiadłem się z V50 i to jest przepaść....z drugiej strony w rajdówce mam zawias betonowy, a i tak pracuje lepiej niż ten w O1T |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 23-07-2018, 22:35
|
|
|
Fragu napisał/a: | Na lato mam 225/55 wiec profil jest.
Szczerze - zawieszenie w turbiaku to rzecz, która strasznie mnie rozczarowała. |
Jak coś poprawisz na plus to czekam na info...
Tak jak piszesz. Lepsze drogi OK ale po moich drogach w Policach do pracy to masakra.
Już też planowałem wymianę całych kolumn z w/s ale żona mnie odwiodła bo mamy inne priorytety a kasy ciągle brak. |
|
|
|
 |
|