Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice w zawieszeniu O1T i O1 n/a
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 08-05-2018, 07:44   Różnice w zawieszeniu O1T i O1 n/a

Hej.

Czy ktoś potrafi powiedzieć (napisać) ze 100% pewnością czym różni się zawieszenie w Turbiaku od tego w wolnossących Outkach?
Czy są to tylko sprężyny (tak mi się wydaje)?

Generalnie wkurza mnie ten betonowy, kiepsko pracujący zawias i chcę coś z tym zrobić :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 08-05-2018, 12:38   

Cześć
Sprawdziłem na ruskiej stronie po vinie z 2.0 bez turbo i :
- sprężyny inne
- amortyzatory inne ale do wolnossącego mogą być stosowane zamiennie amortyzatory z wersji turbo. Przynajmniej tak jest napisane. Natomiast do turbo tylko jeden numer amortyzatora.

Mały edit to co wyżej dotyczy przodu, natomiast tył według ruskiego katalogu to tak :
Sprężyny te same 🤤
Amortyzatory inne nie zamienne tak jak to miało miejsce z przodu
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 08-05-2018, 14:03   

W takim razie w katalogach producentów części jest niezły syf.
Dla przykładu Bilstein - są amorki tylko na tył - takie same dla wersji Turbo i n/a.

http://web1.carparts-cat....19&14=19&12=130

http://web1.carparts-cat....19&14=19&12=130

Generalnie fizycznie na pewno idzie założyć całe kolumny z Turbo do n/a i na odwrót.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-05-2018, 15:31   

Pewnie tak Łukasz ale zauważ że turbo fabrycznie siedzi niżej od n/a gdzieś czytałem że o 2-3 cm więc gdzieś to trzeba zgubić. Lepiej byłoby wrzucić profil 60-65 opon. Jak masz znajomego który ma Grand Vitare to pożycz od niego koła. Robi robotę ;-)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 08-05-2018, 20:38   

Na lato mam 225/55 wiec profil jest.
Szczerze - zawieszenie w turbiaku to rzecz, która strasznie mnie rozczarowała.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 10-05-2018, 22:03   

O1T ma 170 mm a O1 ma 200 mm. Powinieneś chyba gdzieś to zgubić - chociaż możesz zawsze mieć pierwsze Turbo podniesione o 1" - brzmi zaj....

Ja mam odwrotnie - uważam, że jest ok. Przesiadłem się wo O1T z Avensis i na początku było ciężko. Tylko ja jeżdżę głównie po dobrych drogach (A i S), a w mieście stosunkowo mało. Do tego smutna prawda jest taka, że w W-wie ulice są o wiele lepsze niż np. w Krk czy Łodzi (i tu i tu często bywam). To robi różnicę, jakbym miał po Łodzi jeździć z tym zawieszeniem to bym chyba zwariował.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 11-05-2018, 08:22   

Właśnie w trasie jest całkiem ok, zawias ogarnia i nie przeszkadza...ale już codzienne dojazdy do pracy, zakupy, kręcenie się wokół komina to dramat.
Przesiadłem się z V50 i to jest przepaść....z drugiej strony w rajdówce mam zawias betonowy, a i tak pracuje lepiej niż ten w O1T :)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 23-07-2018, 22:35   

Fragu napisał/a:
Na lato mam 225/55 wiec profil jest.
Szczerze - zawieszenie w turbiaku to rzecz, która strasznie mnie rozczarowała.


Jak coś poprawisz na plus to czekam na info...
Tak jak piszesz. Lepsze drogi OK ale po moich drogach w Policach do pracy to masakra.
Już też planowałem wymianę całych kolumn z w/s ale żona mnie odwiodła bo mamy inne priorytety a kasy ciągle brak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.