Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero II V6 3500 do grubszej zabawy w terenie
Autor Wiadomość
expart 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2017, 22:29   Pajero II V6 3500 do grubszej zabawy w terenie

Jako, że to mój pierwszy post - witam wszystkich serdecznie :)

Mili, zmieniam auto terenowe i wszyscy mnie namawiają oczywiście na Patrola, niestety ja bardzo lubię skrzynie automatyczne :-] Wpadłem ostatnio na pomysł, że PII może być ciekawą alternatywą.
Przeglądam forum już od dłuższego czasu, Google chyba też potrafię używać.. Ale pozostało parę pytań ;-) Doradźcie proszę - co sądzicie o upalaniu w terenie Pajero II 3D V6, 3.5L Benz ze skrzynią automatyczną?
Chciałbym auto zliftować - głównie zawieszenie ale też troszeczkę budę, założyć 35-37 calowe koła.

Konkretne pytania:
1) Czy w tym Pajero występuje fabryczna blokada tylnego mostu?
2) Jak wygląda sprawa montażu blokady przedniego mostu?
3) Jak samochód daje sobie radę z oponami 35"
4) Czy autko ma duży problem z topieniem po lusterka?
5) Nie jestem przekonany do skrzyni SS gdy auto nie będzie się praktycznie poruszało po czarnym, czy V6 3500 występowało bez SS?

Za wyrozumiałość i wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny :)
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 15-10-2017, 23:42   

Dobrze Cię kierują na parcha. Dużo szukania rokującego egzemplarza ale warto. Misiek na 35 albo 37 to się nie uda na dłuższą metę.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
expart 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-10-2017, 09:13   

A co będzie słabym ogniwem? Z tego co wiem w V6 3500 to pólośki 35.5mm.. duży talerz.
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 16-10-2017, 12:52   Re: Pajero II V6 3500 do grubszej zabawy w terenie

expart napisał/a:
Jako, że to mój pierwszy post - witam wszystkich serdecznie :)

Mili, zmieniam auto terenowe i wszyscy mnie namawiają oczywiście na Patrola, niestety ja bardzo lubię skrzynie automatyczne :-] Wpadłem ostatnio na pomysł, że PII może być ciekawą alternatywą.
Przeglądam forum już od dłuższego czasu, Google chyba też potrafię używać.. Ale pozostało parę pytań ;-) Doradźcie proszę - co sądzicie o upalaniu w terenie Pajero II 3D V6, 3.5L Benz ze skrzynią automatyczną?
Chciałbym auto zliftować - głównie zawieszenie ale też troszeczkę budę, założyć 35-37 calowe koła.

Konkretne pytania:
1) Czy w tym Pajero występuje fabryczna blokada tylnego mostu?
2) Jak wygląda sprawa montażu blokady przedniego mostu?
3) Jak samochód daje sobie radę z oponami 35"
4) Czy autko ma duży problem z topieniem po lusterka?
5) Nie jestem przekonany do skrzyni SS gdy auto nie będzie się praktycznie poruszało po czarnym, czy V6 3500 występowało bez SS?

Za wyrozumiałość i wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny :)


odpowiedź :)
1. tak występuje fabryczna blokada
2. są dostępne można kupić i zamontować w przednim moście
3. rade sobie da ale trzeba go zwolnić na przełożeniach
4. jak każde inne, trzeba go dobrze zabezpieczyć elektrykę i silnik, i będzie pracować pod wodą
5. chyba nie występowało ale nie znam wszystkich rynków na jakie były wypuszczane te samochody, ale to żaden problem można zrobić że będzie EasySelect zamiast Superselecta

największy mankament przy takich kołach i blokadą z przodu to przednie półosie. trzeba uważać na manszety przy taplaniu w błocie po klamki mogą pękać, zsuwać się i zaraz po przegubie
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 16-10-2017, 20:14   

expart napisał/a:
A co będzie słabym ogniwem? Z tego co wiem w V6 3500 to pólośki 35.5mm.. duży talerz.
Michał napisał przeguby i to prawda, łożyska w piastach i reduktor nie należy do mistrzów wytrzymałości, szczególnie przy 37 calach. Sam morduje parcha ale nawet koła już zmniejszyłem z 35 na 33 cale.woda i błoto plus ciężar kół bardzo destrukcyjnie wpływały na całość auta. Ale absolutnie nie namawiam Ciebie do małych kół 8) każdy musi wybrać sobie swoją drogę. Zresztą ja nie startuje w rajdach i na moje amatorskie upalanie 33 cale wystarcza.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
expart 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-10-2017, 18:04   

No to dalej mam zagwozdkę.. Do delikatnej, turystycznej zabawy mam TLC80 w benzynie i automacie. Parchaty w benzynie i automacie jest droższy od pieniędzy.

W przypadku Y60 i kół 35-37 myślałem nad zwolnionym reduktorem, do PII nie mogę znaleźć takiego zestawu..

Rozumiem, że wzmacniane przeguby i zwolnione przełożenia do Mitsu to marzenie ściętej głowy?
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 18-10-2017, 20:04   

wzmacniane przeguby nie występują. Wystarczy że zamontujesz przełożenia 5.29 do mostów + reduktor seryjny przełożenia 1.9. Więc nie jest tak źle.

Zwolnione przełożenia reduktora, nie spotkałem się z czymś takim, ale może gdzieś są takie dostępne, świat jest duży :)
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
expart 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2017, 12:05   

Michał_PIII napisał/a:
wzmacniane przeguby nie występują. Wystarczy że zamontujesz przełożenia 5.29 do mostów + reduktor seryjny przełożenia 1.9. Więc nie jest tak źle.


Czyli założyć przełożenia z mostów z 2.5D? Ale chyba wtedy tracę zaletę mostów z 3500? Większy i mocniejszy talerz.

Nie jestem w stanie znaleźć żadnych informacji o przednim moście w PII 3500.. Może któs podrzuci jakiś link czy dokumentacje?
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 11-11-2017, 10:51   

Pajero to sredni wybor do terenu. Swietne auto uniwersalne ale w terenie powiedzmy sobie prawde jest przecietne. Ma blokade, fajne benzyny, zgrabne i fajnie sie porusza ale.. Przednie zawieszenie na drazkach i wykrzyz super marny. Jest ciezki a niektore czesci kiepsko dostepne lub absurdalnie drogie. Do blota bierz parcha.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.