[Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI przerywa przy 2500 obr/min |
Autor |
Wiadomość |
bartek497
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 99r 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2015 Posty: 1 Skąd: Mirsk
|
Wysłany: 10-12-2017, 19:02 [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI przerywa przy 2500 obr/min
|
|
|
Jakie mogą być powody "przerywania" silnika przy 2500 obr/min w Carismie 1.8 GDI? |
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 01-02-2018, 18:32
|
|
|
Udało się rozwiązać problem?
Mam to samo. Odłączając przepływkę ten sam problem, jednak silnik już przy 2 tyś się dlawi. |
|
|
|
 |
tomek7456
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 125
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2018 Posty: 12 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-02-2018, 19:06
|
|
|
Sprawdz swiece mialem to samo w vectrze b i przyczyna okazaly sie swiece jedna byla do wymiany i na 3 gary palil |
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 01-02-2018, 20:49
|
|
|
o tyle ciekawe, że wyglądało to tak:
odpaliłem auto, przestawiłem na podjazd, pogrzebałem przy aucie z 30 minut, po tym czasie odpaliłem auto na chwile, pochodziło, ze 2 razy dałem więcej gazu, chwile pochodziło i zgasiłem. Do tego momentu chodził bez zastrzeżeń.
znowu porobiłem chwile, skończyłem i chciałem odstawić samochód na miejsce...no i już była dupa.
dzisiaj rozebrałem i wyczyściłem przepustnicę, dramatu nie było...
ale niestety nie mieli uszczelki a ta miała kilka drobnych uszkodzeń więc zamówiłem nową, ale nikłe szanse, że dojdzie jutro więc po weekendzie poskładam.
[ Dodano: 08-02-2018, 09:33 ]
no więc wyczyszczenie przepustnicy i wymiana uszczelki nic nie zmieniły.
zamówiłem nowe świecie, zobaczymy czy pomoże. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 08-02-2018, 09:51
|
|
|
komputer nie wyrzuca żadnych błędów. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2018, 09:54
|
|
|
A z którego roku masz carismę i czy to GDi? |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 08-02-2018, 09:59
|
|
|
tak, to GDI.
nie pamiętam który rok, kupiłem to auto na wyścigi wraków
cały czas pięknie chodził aż teraz coś się zadziało. nie dożył nawet do pierwszych startów |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2018, 10:04
|
|
|
Podaj vin to się sprawdzi rok produkcji.
Ogólnie w carismach przed 2000r. błędy można tylko wymrugać, no chyba że błedy sprawdzałeś w ASO MUT-em . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 08-02-2018, 11:55
|
|
|
będę w domu to podeślę.
rozumiem, że wymrugać, ale chyba powinna chociaż zapalić się kontrolka "check" a nie świeci się. gaśnie po uruchomieniu silnika. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-02-2018, 12:04
|
|
|
Czasami warto sprawdzić bo różnie z tym bywa .
Warto sprawdzić parametry evoscanem i kablem vag kkl jak w podesłanym temacie. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Volf258
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2018 Posty: 6 Skąd: Pń
|
Wysłany: 11-02-2018, 23:06
|
|
|
Wymiana świec na nowe nie dała żadnej poprawy.
Muszę kupić cewkę i podmienić po kolei. Może to coś da.
[ Dodano: 05-04-2018, 10:26 ]
wracamy z tarczą!
spieszę donieść, iż zabawa regulacją ciśnienia pompy załatwiła temat.
musiało się coś zaciąć.
zgodnie z podpowiedziami, wykręciłem i wkręciłem kilka razy ten regulator,
sprawdzałem różne ustawienia i wkręcenie nic nie dało, ale odkręciłem i zaczął się pięknie wkręcać na obroty!! |
|
|
|
 |
|