Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.0 - z automatem
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 29-12-2017, 09:57   [EAx 97-04] Galant 2.0 - z automatem

Hej,

Tak z Ciekawości użytkuje ktoś gala EA z silnikiem 2.0 w połączeniu z Tiptronickiem (bądź starym automatem)? Na forum 89,9% to galanty z V6 i automatem, natomiast 2.0 z tipem to unikat.

Pytania:

Czy to jeździ i jak ? ( najlepiej porównanie do zwykłego 2.0)
Jakie jest spalanie ?

Pamiętam że Bartka 2.0 (manual) do 190km/h śmigał na równi z v6 z automatem ( oczywiście na Niemieckiej autostradzie)

Ktoś coś wie? Ktoś coś słyszał?
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-12-2017, 21:14   

Jeździłem 4 lata Galaem EA 2,0 16V 136KM z przedliftowym automatem bez Tiptronika. Na włączonej na maksa klimie na 4 biegu auto nie przyśpieszało. Muł jak jasna cholera, wtedy o wyprzedzaniu przy większych prędkościach zapomnij. Kumpel parę domów dalej ma EA 2,0 w manualu i tym już da się jechać, choć i tak ten silnik do Galanta to nieporozumienie.
Spalanie w moim poprzednim 2,0 A/T i obecnym 2,5 V6 A/T jest IDENTYCZNE! Średnio 10l/100 km, a w niektórych przypadkach 2,0 palił więcej niż V6 :roll: Oba sedany i oba na benzynie (tamtego później zagazowałem, ale pamiętam spalanie benzyny). Po prostu 6A13 jest idealnie dobrany do masy i gabarytów auta, a z 2,0 to auto się męczy, chce jechać, ale nie ma siły i pali jak smok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.