 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Galant 2.0 - z automatem |
Autor |
Wiadomość |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 29-12-2017, 09:57 [EAx 97-04] Galant 2.0 - z automatem
|
|
|
Hej,
Tak z Ciekawości użytkuje ktoś gala EA z silnikiem 2.0 w połączeniu z Tiptronickiem (bądź starym automatem)? Na forum 89,9% to galanty z V6 i automatem, natomiast 2.0 z tipem to unikat.
Pytania:
Czy to jeździ i jak ? ( najlepiej porównanie do zwykłego 2.0)
Jakie jest spalanie ?
Pamiętam że Bartka 2.0 (manual) do 190km/h śmigał na równi z v6 z automatem ( oczywiście na Niemieckiej autostradzie)
Ktoś coś wie? Ktoś coś słyszał? |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-12-2017, 21:14
|
|
|
Jeździłem 4 lata Galaem EA 2,0 16V 136KM z przedliftowym automatem bez Tiptronika. Na włączonej na maksa klimie na 4 biegu auto nie przyśpieszało. Muł jak jasna cholera, wtedy o wyprzedzaniu przy większych prędkościach zapomnij. Kumpel parę domów dalej ma EA 2,0 w manualu i tym już da się jechać, choć i tak ten silnik do Galanta to nieporozumienie.
Spalanie w moim poprzednim 2,0 A/T i obecnym 2,5 V6 A/T jest IDENTYCZNE! Średnio 10l/100 km, a w niektórych przypadkach 2,0 palił więcej niż V6 Oba sedany i oba na benzynie (tamtego później zagazowałem, ale pamiętam spalanie benzyny). Po prostu 6A13 jest idealnie dobrany do masy i gabarytów auta, a z 2,0 to auto się męczy, chce jechać, ale nie ma siły i pali jak smok. |
|
|
|
 |
|
|