 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant 2.0 1998 sedan |
Autor |
Wiadomość |
tcr
Nowy Forumowicz
Auto: Mistubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-01-2018, 10:52 Galant 2.0 1998 sedan
|
|
|
Witam
Podświetlanie zegarów i podświetlanie panelu środkowego gaśnie na chwilę i się podświetla, przeważnie gaśnie na kilka sekund, raz się zarzyło, że zgasło na może minutę. Reszta oświetlenia działa normalnie. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Co może być tego przyczyną?
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez tcr 05-01-2018, 13:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sonnyix
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2016 Posty: 72 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 02-01-2018, 10:57
|
|
|
Jeżeli raz świeci raz nie to może po prostu jakaś kostka wewnątrz jest luźna. |
|
|
|
 |
tcr
Nowy Forumowicz
Auto: Mistubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-01-2018, 11:05
|
|
|
sprawdzę to, a czy jakieś jeszcze sugestie, bo nie chciałbym bym wyjmować od razu całych zegarów.
[ Dodano: 03-01-2018, 12:04 ]
problem częściowo rozwiązany, jak poruszam kablami pomiędzy kolumną kierownicy a zegarami to podświetlanie przerywa. Znajdę trochę czasu, rozkręcę, dostanę się tam gdzie trzeba i zobaczę w czym tkwi problem.
[ Dodano: 05-01-2018, 13:17 ]
Problem rozwiązany
Brak podświetlania zegarów środkowego panelu kokpitu
Okazało się, że problem tkwił w wiązce, która prowadzi do włącznika na końcu dźwigni kierunkowskazu. Okazało się, że jedne z 4 kabli przełamał się w izolacji!!, kable pomimo że to skrętka to są dość sztywne i podczas używania kierunkowskazów tak pracował na boki, że aż się przełamał i raz stykał raz nie.
Musiałem zdemontować cały moduł od kierunkowskazów, rozebrać włącznik (musimy wyjąć mały bolec ). Następnie mierzyłem miernikiem czy nie jest przerwany - miernik nie pokazał uszkodzenia !!!!!. Wiedziałem że problem tkwi gdzieś tutaj (wcześniej na jeszcze podłączonym module ruszałam tą wiązką i podświetlanie tablicy raz było raz nie). Wiec każdy kabel osobno złapałem z dwóch stron kombinerkami i próbowałem przerwać, no i trafiłem na winowajcę. Zalutowałem, zaizolowałem, zamontowałem i działa .
Przy ponownym montażu pamiętaj by ustawić tak elementy włącznika by dziura z bolcem była z tylu - da się w dwóch pozycjach.
Prawdopodobnie przy całkowitym zaniknięciu podświetlania zegarów i nawiewu jest ten sam problem.
Jak osłony kabli przy kierownicy nie chcą łatwo wyjść to przesuń pozycję kierownicy to wyjdą dość ładnie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|