Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czyszczenie tłoków i głowicy.
Autor Wiadomość
Dawid_asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Lubań
Wysłany: 24-01-2018, 19:26   Czyszczenie tłoków i głowicy.

Witam.
Jakim sposobem wyczyścić nagar który jest na tłokach i na głowicy ?
Jak czyścić blok pon nową uszczelkę ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 24-01-2018, 21:25   

Zajrzyj do mojego tematu w Nasze Miśki - tam rozmontowałem silnik i pokazałem jak wygląda i czym czyściłem.
Gdybyś jednak był zbyt leniwy, to: :)
- 1. Blok z grubszych elementów uszczelki czyściłem za pomocą zmywacza do uszczelek (miałem liquy moly) oraz skrobaczki do szyb murska; blok mam z żeliwa, więc pancerny, skrobaczka jest z mosiądzu i dobrze zbiera)
- 2. tak oskrobany polerowałem na lustro papierem o gradacji 600 na drewnianym kołku, zużyłem 2.5 arkusza A4
- 3. nagar z tłoków zmywałem za pomocą preparatu do mycia silników JanPro - polecam wziąć ten z psikaczem a jak nie wystarczy to na dolewkę baniak 5 litrów - koszty ok. 10zł za pierwszy i 40 zł za baniak; psikacz ma siatkę powodującą pienienie i ładnie osiada na tłoku - bez tego zwyczajnie spływa i nie zadziała jak trzeba
- 4. tak opienione tłoki po jakimś czasie czyściłem szczoteczką z dość twardym włosiem, wyszło bardzo dobrze; na koniec zmycie tego obficie wodą
 
 
Dawid_asior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Lubań
Wysłany: 28-01-2018, 22:18   

Nagaru już nie ma, wszytko zostało odpowiednio oczyszczone i wygładzone, a blok silnika już się nadaję pod nową uszczelkę, czas trwania pacy 2h.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.