Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wasze Miśki na LPG
Autor Wiadomość
szydlos 
Forumowicz
Szef w swoim życiu


Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Grajewo
Wysłany: 21-02-2018, 17:07   Wasze Miśki na LPG

Witam , wiem ze spora część Was jezdzi na LPG.Także przymierzam się do założanie instalcji do mojego 2,4 mivec.Piszę chcąc zapytać osoby już użytkujące takie autka z LPG czy jest ok , nie ma dużych problemów i jakie zestawy macie zamontowane w swoich Autkach.Wszelkie sugestie mile widziane :D
_________________
Outlander 2,4 Mivec i jedziemy
 
 
Piękny Maryjan 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 B+G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 36
Skąd: Reszel/Gdańsk
Wysłany: 21-02-2018, 18:25   

U mnie siedzi sterownik AG Compact, reduktor KME TUR-6 i czerwone Hany. Przez jakiś czas miałem problem ze sporadycznym wypadaniem zapłonu, ale szarpnąłem się na OEM-owe świece i przewody WN i jest OK. Filtry zmieniam średnio co 10-12 tys. km. Spalanie w granicach 11 litrów, przy jeździe autostradą około 13 litrów.
Ostatnio zmieniony przez Piękny Maryjan 21-02-2018, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 21-02-2018, 18:29   

Po małych problemach na początku z wystrojeniem instalacji auto już przelatało 100tys km bez większych problemów. Dzisiaj biorę się za wymianę wtryskiwaczy, bo Hany H2100 już się niestety skończyły. Obecnie zestaw będzie się składał z:

Sterownik: Stag QBox
Wtryskiwacze: LPG Tech Yeti Plus
Reduktor: KME Twin
Butla 58l w miejscu koła zapasowego
Przewody: Faro fi8
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-02-2018, 19:12   

U mnie zestaw jak u kolegi W@sio, tylko wtryski Barracuda i butla 42,5 l. Większa butla wystawała poza obrys i półka się nie zamykała.

Przejechane ponad 100 tys., po 95 tys. wymienione wtryski na listwę, która jest ponoć dożywotnia. Od samego początku użytkowania lpg najmniejszych problemów. Filtry wymieniam co 20 tys km - u mnie jakieś 8,9 miesięcy jazdy. Spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 11l, trasa - droga krajowa - da się zejść poniżej 10l, autostrada przy 130 km/h - 12,13 l. Są to wyniki dla auta z trumną na dachu.
Jedyna uciążliwość to w moim wypadku mała butla - średnio co 350 km muszę tankować :?

Przez pierwsze 70 tys miałem lubryfikację, teraz ustawiony jest dotrysk paliwa. Bierze jakieś 0,5 litra pb na 100 km, ale przejeżdżam jakieś 15 % więcej na jednej butli.

2.0 stworzony jest do gazu. Co do silnika 2.4 i lpg słyszałem natomiast przeróżne opinie, więc pozwólmy się wypowiedzieć posiadaczom. :D
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
Ostatnio zmieniony przez flash 21-02-2018, 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-02-2018, 19:15   

flash napisał/a:
po 95 tys. wymienione wtryski na listwę, która jest ponoć dożywotnia

Która listwa jest dożywotnia....
flash napisał/a:
U mnie zestaw jak u kolegi W@sio, tylko wtryski Barracuda


W@sio napisał/a:
Wtryskiwacze: LPG Tech Yeti Plus
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-02-2018, 19:25   

Marcino napisał/a:
Która listwa jest dożywotnia....


Listwa wtryskowa ACW01 i ACW01 BFC
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 21-02-2018, 19:31   

Ile taka listwa?
 
 
systalon 
Nowy Forumowicz
SysTalon

Auto: carisma 1.6 SOHC @ 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 25
Skąd: Pomorza
Wysłany: 21-02-2018, 19:39   

Ja mam Sekwencję BRC FLY24. Jest z autkiem od 2007r. Kosztowała 3 tys. (jest faktura). Tylko tak naprawdę wymieniałem w 2015r. komputer od niej - 100zł (od razu po kupnie samochodu ) i butlę gazową, ale to już raczej część eksploatacyjna można powiedzieć, bo w 2017. minął jej okres. Bardzo jestem zadowolony z niej:
- po odpaleniu na zimnym silniku przełącza na gaz prędzej jeśli jest mało paliwa,
- przy wyprzedzaniu (jeśli jest mniej gazu lub nawet jeśli gazu jest dużo ale gorszej jakości) komputer przełącza elastycznie i automatycznie na Benzynę, by wyprzedzanie zakończyło się jak najszybciej,
- przełączanie między paliwami jest ciche i niezauważalne - pierw przełącza na gaz 2 tłoki, a dopiero potem pozostałe 2.
Pozdrawiam
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 21-02-2018, 20:26   

miron napisał/a:
Ile taka listwa?


Ja zapłaciłem 300 zł z montażem.
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-02-2018, 20:46   

Ale OT zrobiliście autorowi. Ani jednego użytkownika 2,4 LPG o którego było zapytanie :-D

U mnie bezproblemowo przejechane blisko 25kkm. Spalanie pozostało na tym samym poziomie co w serii. Spokojna aczkolwiek dynamiczna trasa 13l, przy zamulaniu można zejść do 12l, po mieście z dużą frajdą do 15/16l.

Stag Qbox
Barracuda 130 pojedyncze
AC R01 "po tuningu"
Faro fi8
Butla 55l w kole
Berło pod klapką wlewu.
Strojenie AFR i filtr co 10kkm
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-02-2018, 21:02   

bardziej ważne od tego jaki zestaw jest kto i jak go zamontuje i wystroi. niemal każda sekwencja będzie działać dobrze po warunkiem prawidłowego montażu.
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 21-02-2018, 22:43   

Bzyk_R1 napisał/a:
Ale OT zrobiliście autorowi. Ani jednego użytkownika 2,4 LPG o którego było zapytanie

Melduję się!
Ja mam 2,4 mivec w LPG. Instalacja BRC - założona zaraz po kupnie auta, czyli jakieś 1,5 roku temu. Przez ten czas przejechałem jakieś 30 tys. bez żadnych problemów. Spalanie ok. 11,5l/100km w normalnej jeździe mieszanej. Przegląd instalacji z wymianą filtrów robię co 15 tys. Przy tym silniku trzeba pamiętać o regulacji zaworów!!! (regulacja na śrubkę) nie jest tak jak w 2,0 że regulowane są hydraulicznie. Zanim zamontowałem instalację wyregulowałem zawory, zrobiłem 20 tys., sprawdziłem i rzeczywiście zrobiło się trochę ciaśniej, ale tragedii nie było. Teraz chcę sprawdzić po 30 tys.
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
szydlos 
Forumowicz
Szef w swoim życiu


Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 44
Skąd: Grajewo
Wysłany: 21-02-2018, 23:04   

I bardzo mnie cieszy ze tyle odpowiedzi ,nawet jak nie dotycza dokladnie teog silnika co mój. Tak wiem rgulacja zaworów była zrobiona niecały 1tyś km temu.

Zastanawiam się nad Stag Qbox i Barracuda 130.Co do reszty nie mam pojęcia jeszcze.Czekam na kolejne opinie
_________________
Outlander 2,4 Mivec i jedziemy
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-02-2018, 23:21   

flash napisał/a:
Marcino napisał/a:
Która listwa jest dożywotnia....


Listwa wtryskowa ACW01 i ACW01 BFC

Podobno ACW03 jest tez dobra. Chce w taką galanta wyposażyć. Rozbieralna do czyszczenia jest podobno
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-02-2018, 06:52   

ACW03 są bardzo dobre, w Carismie sprawowały się bardzo dobrze, z resztą wielu gaziarzy je poleca.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.