Wasze Miśki na LPG |
Autor |
Wiadomość |
szydlos
Forumowicz Szef w swoim życiu

Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-02-2018, 17:07 Wasze Miśki na LPG
|
|
|
Witam , wiem ze spora część Was jezdzi na LPG.Także przymierzam się do założanie instalcji do mojego 2,4 mivec.Piszę chcąc zapytać osoby już użytkujące takie autka z LPG czy jest ok , nie ma dużych problemów i jakie zestawy macie zamontowane w swoich Autkach.Wszelkie sugestie mile widziane |
_________________ Outlander 2,4 Mivec i jedziemy |
|
|
|
 |
Piękny Maryjan
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I 2.0 B+G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2015 Posty: 36 Skąd: Reszel/Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2018, 18:25
|
|
|
U mnie siedzi sterownik AG Compact, reduktor KME TUR-6 i czerwone Hany. Przez jakiś czas miałem problem ze sporadycznym wypadaniem zapłonu, ale szarpnąłem się na OEM-owe świece i przewody WN i jest OK. Filtry zmieniam średnio co 10-12 tys. km. Spalanie w granicach 11 litrów, przy jeździe autostradą około 13 litrów. |
Ostatnio zmieniony przez Piękny Maryjan 21-02-2018, 18:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 21-02-2018, 18:29
|
|
|
Po małych problemach na początku z wystrojeniem instalacji auto już przelatało 100tys km bez większych problemów. Dzisiaj biorę się za wymianę wtryskiwaczy, bo Hany H2100 już się niestety skończyły. Obecnie zestaw będzie się składał z:
Sterownik: Stag QBox
Wtryskiwacze: LPG Tech Yeti Plus
Reduktor: KME Twin
Butla 58l w miejscu koła zapasowego
Przewody: Faro fi8 |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-02-2018, 19:12
|
|
|
U mnie zestaw jak u kolegi W@sio, tylko wtryski Barracuda i butla 42,5 l. Większa butla wystawała poza obrys i półka się nie zamykała.
Przejechane ponad 100 tys., po 95 tys. wymienione wtryski na listwę, która jest ponoć dożywotnia. Od samego początku użytkowania lpg najmniejszych problemów. Filtry wymieniam co 20 tys km - u mnie jakieś 8,9 miesięcy jazdy. Spalanie w cyklu mieszanym na poziomie 11l, trasa - droga krajowa - da się zejść poniżej 10l, autostrada przy 130 km/h - 12,13 l. Są to wyniki dla auta z trumną na dachu.
Jedyna uciążliwość to w moim wypadku mała butla - średnio co 350 km muszę tankować
Przez pierwsze 70 tys miałem lubryfikację, teraz ustawiony jest dotrysk paliwa. Bierze jakieś 0,5 litra pb na 100 km, ale przejeżdżam jakieś 15 % więcej na jednej butli.
2.0 stworzony jest do gazu. Co do silnika 2.4 i lpg słyszałem natomiast przeróżne opinie, więc pozwólmy się wypowiedzieć posiadaczom. |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
Ostatnio zmieniony przez flash 21-02-2018, 19:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-02-2018, 19:15
|
|
|
flash napisał/a: | po 95 tys. wymienione wtryski na listwę, która jest ponoć dożywotnia |
Która listwa jest dożywotnia....
flash napisał/a: | U mnie zestaw jak u kolegi W@sio, tylko wtryski Barracuda |
W@sio napisał/a: | Wtryskiwacze: LPG Tech Yeti Plus |
|
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-02-2018, 19:25
|
|
|
Marcino napisał/a: | Która listwa jest dożywotnia.... |
Listwa wtryskowa ACW01 i ACW01 BFC |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
miron
Forumowicz
Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 326 Skąd: Świlcza
|
Wysłany: 21-02-2018, 19:31
|
|
|
Ile taka listwa? |
|
|
|
 |
systalon
Nowy Forumowicz SysTalon
Auto: carisma 1.6 SOHC @ 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 25 Skąd: Pomorza
|
Wysłany: 21-02-2018, 19:39
|
|
|
Ja mam Sekwencję BRC FLY24. Jest z autkiem od 2007r. Kosztowała 3 tys. (jest faktura). Tylko tak naprawdę wymieniałem w 2015r. komputer od niej - 100zł (od razu po kupnie samochodu ) i butlę gazową, ale to już raczej część eksploatacyjna można powiedzieć, bo w 2017. minął jej okres. Bardzo jestem zadowolony z niej:
- po odpaleniu na zimnym silniku przełącza na gaz prędzej jeśli jest mało paliwa,
- przy wyprzedzaniu (jeśli jest mniej gazu lub nawet jeśli gazu jest dużo ale gorszej jakości) komputer przełącza elastycznie i automatycznie na Benzynę, by wyprzedzanie zakończyło się jak najszybciej,
- przełączanie między paliwami jest ciche i niezauważalne - pierw przełącza na gaz 2 tłoki, a dopiero potem pozostałe 2.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-02-2018, 20:26
|
|
|
miron napisał/a: | Ile taka listwa? |
Ja zapłaciłem 300 zł z montażem. |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 21-02-2018, 20:46
|
|
|
Ale OT zrobiliście autorowi. Ani jednego użytkownika 2,4 LPG o którego było zapytanie
U mnie bezproblemowo przejechane blisko 25kkm. Spalanie pozostało na tym samym poziomie co w serii. Spokojna aczkolwiek dynamiczna trasa 13l, przy zamulaniu można zejść do 12l, po mieście z dużą frajdą do 15/16l.
Stag Qbox
Barracuda 130 pojedyncze
AC R01 "po tuningu"
Faro fi8
Butla 55l w kole
Berło pod klapką wlewu.
Strojenie AFR i filtr co 10kkm |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
kruhy84
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2017 Posty: 168 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 21-02-2018, 21:02
|
|
|
bardziej ważne od tego jaki zestaw jest kto i jak go zamontuje i wystroi. niemal każda sekwencja będzie działać dobrze po warunkiem prawidłowego montażu. |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 21-02-2018, 22:43
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Ale OT zrobiliście autorowi. Ani jednego użytkownika 2,4 LPG o którego było zapytanie
|
Melduję się!
Ja mam 2,4 mivec w LPG. Instalacja BRC - założona zaraz po kupnie auta, czyli jakieś 1,5 roku temu. Przez ten czas przejechałem jakieś 30 tys. bez żadnych problemów. Spalanie ok. 11,5l/100km w normalnej jeździe mieszanej. Przegląd instalacji z wymianą filtrów robię co 15 tys. Przy tym silniku trzeba pamiętać o regulacji zaworów!!! (regulacja na śrubkę) nie jest tak jak w 2,0 że regulowane są hydraulicznie. Zanim zamontowałem instalację wyregulowałem zawory, zrobiłem 20 tys., sprawdziłem i rzeczywiście zrobiło się trochę ciaśniej, ale tragedii nie było. Teraz chcę sprawdzić po 30 tys. |
_________________ Carisma DA1A
Outlander CU5W |
|
|
|
 |
szydlos
Forumowicz Szef w swoim życiu

Auto: Outek 2,4,Caravelle,Vivaro,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2016 Posty: 44 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-02-2018, 23:04
|
|
|
I bardzo mnie cieszy ze tyle odpowiedzi ,nawet jak nie dotycza dokladnie teog silnika co mój. Tak wiem rgulacja zaworów była zrobiona niecały 1tyś km temu.
Zastanawiam się nad Stag Qbox i Barracuda 130.Co do reszty nie mam pojęcia jeszcze.Czekam na kolejne opinie |
_________________ Outlander 2,4 Mivec i jedziemy |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-02-2018, 23:21
|
|
|
flash napisał/a: | Marcino napisał/a: | Która listwa jest dożywotnia.... |
Listwa wtryskowa ACW01 i ACW01 BFC |
Podobno ACW03 jest tez dobra. Chce w taką galanta wyposażyć. Rozbieralna do czyszczenia jest podobno |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-02-2018, 06:52
|
|
|
ACW03 są bardzo dobre, w Carismie sprawowały się bardzo dobrze, z resztą wielu gaziarzy je poleca. |
|
|
|
 |
|