Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander P 0125
Autor Wiadomość
Boro4321 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 19
Skąd: lubuskie
Wysłany: 18-07-2018, 23:12   Outlander P 0125

Witam
Posiadam outlandera 2004 2 benzyna. Wyskakuje mi caly czas blad p 0125. Wymienilem juz dwie sondy na denso, czujniki temperatury i sprawdzilem termostat jest ok .Emulator drogiej sondy zrobilem i dalej jest ten blad. Dodam jeszcze ze jak jest zimny to odpala i jezdzi dobrze ale jak sie zagrzeje to przy odpalaniu trzeba troche dluzej krecic i jest troche jakby slabszy podczas jazdy. Pokazuje spalanie 12,3. Mial ktos taki przypadek albo wie co moze byc przyczyna?. Dzieki za kazda podpowiedz . Pozdrawiam
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 19-07-2018, 00:40   

Boro4321 napisał/a:
Mial ktos taki przypadek albo wie co moze byc przyczyna?

Przyczyną może być problem z instalacji elektrycznej, kabelkach do sondy, sama sonda jeśli nie jest dobrze dobrana - gdzieś mi się obiło o uszy że problem we wtyczkach do sondy był... Lub banalna przyczyna stary płyn chłodniczy. Mimo, że sonda nowa to sprawdziłbym rezystencję czy rzeczywiście poprawnie działa, w dzisiejszych czasach podróbka goni podróbkę.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 20-07-2018, 09:14   

Do tego jeszcze dochodzi czujnik temperatury płynu chłodzącego, niski poziom płynu chłodniczego, termostat wadliwy, Słabe połączenie elektryczne na wiązce czujnika elektrycznego. Ja sam borykałem się z tym błędem ale w końcu się go pozbyłem. Wymieniłem u siebie termostat, czujnik płynu chłodzącego pierwszą sondę, uszczelniłem wydech i zaślepiłem EGR. U mnie w parze z tym błędem jeszcze był błąd P0170.

[ Dodano: 20-07-2018, 09:17 ]
Możliwe przyczyny
Niski poziom płynu chłodzącego silnik
Wyciek lub zatrzymany termostat otwarty
Wadliwy czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT)
Wiązka czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT) jest otwarta lub zwarta
Obwód elektryczny czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT) - słabe połączenie

Czytaj więcej: https://www.autocodes.com/p0125_mitsubishi.html
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika (ECT) służy do wykrywania temperatury płynu chłodzącego silnika. Czujnik modyfikuje sygnał napięciowy z modułu sterującego silnika (ECM). Zmodyfikowany sygnał wraca do ECM jako wejście temperatury płynu chłodzącego silnika. Czujnik wykorzystuje termistor, który jest wrażliwy na zmiany temperatury. Opór elektryczny termistora zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.