 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander P 0125 |
Autor |
Wiadomość |
Boro4321
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2004 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2017 Posty: 19 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 18-07-2018, 23:12 Outlander P 0125
|
|
|
Witam
Posiadam outlandera 2004 2 benzyna. Wyskakuje mi caly czas blad p 0125. Wymienilem juz dwie sondy na denso, czujniki temperatury i sprawdzilem termostat jest ok .Emulator drogiej sondy zrobilem i dalej jest ten blad. Dodam jeszcze ze jak jest zimny to odpala i jezdzi dobrze ale jak sie zagrzeje to przy odpalaniu trzeba troche dluzej krecic i jest troche jakby slabszy podczas jazdy. Pokazuje spalanie 12,3. Mial ktos taki przypadek albo wie co moze byc przyczyna?. Dzieki za kazda podpowiedz . Pozdrawiam |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 19-07-2018, 00:40
|
|
|
Boro4321 napisał/a: | Mial ktos taki przypadek albo wie co moze byc przyczyna? |
Przyczyną może być problem z instalacji elektrycznej, kabelkach do sondy, sama sonda jeśli nie jest dobrze dobrana - gdzieś mi się obiło o uszy że problem we wtyczkach do sondy był... Lub banalna przyczyna stary płyn chłodniczy. Mimo, że sonda nowa to sprawdziłbym rezystencję czy rzeczywiście poprawnie działa, w dzisiejszych czasach podróbka goni podróbkę. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 20-07-2018, 09:14
|
|
|
Do tego jeszcze dochodzi czujnik temperatury płynu chłodzącego, niski poziom płynu chłodniczego, termostat wadliwy, Słabe połączenie elektryczne na wiązce czujnika elektrycznego. Ja sam borykałem się z tym błędem ale w końcu się go pozbyłem. Wymieniłem u siebie termostat, czujnik płynu chłodzącego pierwszą sondę, uszczelniłem wydech i zaślepiłem EGR. U mnie w parze z tym błędem jeszcze był błąd P0170.
[ Dodano: 20-07-2018, 09:17 ]
Możliwe przyczyny
Niski poziom płynu chłodzącego silnik
Wyciek lub zatrzymany termostat otwarty
Wadliwy czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT)
Wiązka czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT) jest otwarta lub zwarta
Obwód elektryczny czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika (ECT) - słabe połączenie
Czytaj więcej: https://www.autocodes.com/p0125_mitsubishi.html
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika (ECT) służy do wykrywania temperatury płynu chłodzącego silnika. Czujnik modyfikuje sygnał napięciowy z modułu sterującego silnika (ECM). Zmodyfikowany sygnał wraca do ECM jako wejście temperatury płynu chłodzącego silnika. Czujnik wykorzystuje termistor, który jest wrażliwy na zmiany temperatury. Opór elektryczny termistora zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
|
|