 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cari 1.8 SOHC a obudowa filtra powietrza z poliftu GDI MOC! |
Autor |
Wiadomość |
systalon
Nowy Forumowicz SysTalon
Auto: carisma 1.6 SOHC @ 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 25 Skąd: Pomorza
|
Wysłany: 20-02-2018, 22:33 Cari 1.8 SOHC a obudowa filtra powietrza z poliftu GDI MOC!
|
|
|
Witam,
Otóż właśnie wymieniłem obudowę filtra powietrza w mojej cari z układu, gdzie rezonator jest umieszczony pod błotnikiem na ten, który dopływ powietrza ma bezpośrednio spod maski z rezonatorem przymocowanym u spodu rury łączącej przepływomierz i wejście przepustnicy.
Sugerowałem się zmianą mocy w silnikach 1.6 SOHC 90 KM gdzie w przedliftach rezonatory były właśnie umieszczone pod błotnikiem a 1.6 SOHC 99/103 KM gdzie układ ssie spod maski.
By w jakiś sposób nie sugerować się efektem placebo to zawsze robię test dystansowy. Otóż na 270m pod lekką górkę (spod domu do 1 drzewa) na silniku 1.6 90KM zdążyłem się rozbujać do 100Km/h
. Po swapie na 1.8 po wielu próbach zawsze było około 110 KM/h, a po powyższej zmianie już 115KM/h ( może byłoby więcej, ale mielił kołami na biegu 1, 2 i 3 przez lekki mróz)
Czy ktoś także dokonał u siebie takiej zmiany? Jeśli tak, to proszę o przykłady. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|