Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nawiew wentylatora EA6A
Autor Wiadomość
kacperski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 20
Skąd: z nienacka
Wysłany: 26-02-2018, 12:41   Nawiew wentylatora EA6A

Cześć Miśki, dzisiaj rano w największe mrozy, Gal odmówił podawania ciepłego powietrza do kabiny. Nie działa nawiew, wentylator, wiatrak. Panel działa (tylna szyba+lusterka się podgrzewają po wciśnięciu przycisku). Sprawdziłem bezpiecznik (zamieniłem miejscami ten od nawiewu z tym od podgrzewania szyby), ale to nie on. Nie mam pomysłu jak wyciągnąć przekaźnik, który jest umieszczony nad bezpiecznikami. Zamieniłbym na próbę przekaźnik wentylatora z przekaźnikiem od podgrzewania szyby, tylko jak to wyjąć? Czy są one takie same?
Ratujcie ziomeczki bo zimnooo :( pzdr
 
 
Kratos 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 02" EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 26-02-2018, 13:25   

Masz jak dojść do wentylatora i sprawdzić czy na nim pojawia się napięcie na przykład miernikiem lub żaróweczką 12V na kostce przyłączeniowej. Ja bym tego spróbował może szczotki wyzionęły ducha.
 
 
kacperski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 20
Skąd: z nienacka
Wysłany: 26-02-2018, 13:39   

Nie mam miernika, ani żaróweczki. Dlatego uważam, że szybciej w moim przypadku będzie zamienić przekaźniki, tylko nie mogę ich wyjąć. Czy tam są jakieś zaczepy, które muszę podważyć? Czy ciągnąć na siłę? Nie chcę nic urwać:(
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-02-2018, 14:03   

kacperski, ciągniesz na siłę i wyskoczy.
 
 
kacperski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 20
Skąd: z nienacka
Wysłany: 26-02-2018, 14:51   

Hugo, tylko tam ciężko jest rękę włożyć :( nie chce wyskoczyć ustrojstwo. Skończy się u mechanika pewnie :(
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-02-2018, 16:00   

To plastik pod kierownicą odkręć.
 
 
kacperski 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 20
Skąd: z nienacka
Wysłany: 27-02-2018, 17:53   

Spaliło się coś w instalacji, mechanior polutował, ale przewody się grzeją, tak jakby wirnik pobierał za dużo prądu...

Podsumowanie: zepsuł się opornik (tyrystor) od wentylatora - powodem prawdopodobnie był mocno zanieczyszczony parownik od klimatyzacji. W przewodach wentylacyjnych kupa brudu.
Dla forumowiczów - sprawdzaj bezpieczniki, oporniki w skrzynce bezpieczników, a potem ten 'sławny' tyrystor czyli opornik przy wentylatorze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.